Speed Triple-tråden Sthlm

saeco12

www.bombrepa.se
Gick med
21 Sep 2007
Ort
Norr om Sthlm
Hoj
Trajja GubbPendlarHoj
Men kom nerputtrande hit före då!:krama Vi kan ju ses vid mej i Sjöstan och åka ihop ut till Värmdö. Eller om Ni vill köra Shell Globen som vanligt, så kan vi ta det vid 9.30 och sen dra ganska snart därefter...



Klart det blir åka och klart hon ska med!:tummenupp

Det blir bättre väder lördag än söndag iaf. Inge badväder än kanske, men vi blir nog inte så svettiga å andra sidan...:D

Om det är väder kommer jag ner utanför din port vid 9.30 i morgon, annars ses vi i Waxholm. Vänta inte, är jag inte där 9.30 så kommer jag inte :tidspolis
 

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Ort
Storstan
Hoj
Triumph SpeedTriple 1050 -05
Re: Speed Triple Tråden STHLM

saeco12 skrev:
Om det är väder kommer jag ner utanför din port vid 9.30 i morgon, annars ses vi i Waxholm. Vänta inte, är jag inte där 9.30 så kommer jag inte :tidspolis

Hade inte du möte med den där håriga rörmokarn? Men ta en snabbis, hoppas vi ses så jag har någon att filma på :)
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Jag packar med badbrallor om man blir sugen! :banana jag kan komma över till deh shoot!

Ja hon för ge sej till känna nu :)

Jaa, klä Er inte för varmt idag boys and girl...???:7peta Det är redan 5 grader varmt i Sjöstan!:tungan

Men tittar man på YR så är lördag ett bättre val än söndag iaf...

Nu drar vi ut och jobbar på den globala uppvärmningen i norrort och ser till att sommarn kommer nån gång! :yoparty
 

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Ort
Storstan
Hoj
Triumph SpeedTriple 1050 -05
Re: Speed Triple Tråden STHLM

Shooter skrev:
Jaa, klä Er inte för varmt idag boys and girl...???:7peta Det är redan 5 grader varmt i Sjöstan!:tungan

Men tittar man på YR så är lördag ett bättre val än söndag iaf...

Nu drar vi ut och jobbar på den globala uppvärmningen i norrort och ser till att sommarn kommer nån gång! :yoparty

Tungt, 10 grader i solen på balkongen just nu!!!! Jag föreslår Mao att vi enbart gasar i sol i dag! Ses snart!
 

mumselin

Ny medlem
Gick med
22 Mar 2010
Ort
Haninge
Hoj
08, Kawasaki ZX6R
Så ni ska ut till vaxholm idag :) Jag tänkte åka ut till rosenhill först med en kompis.. men har ju hört att morgondagen ska vara fin också! Shell globen då kanske? :D
 

mumselin

Ny medlem
Gick med
22 Mar 2010
Ort
Haninge
Hoj
08, Kawasaki ZX6R
Hur länge har ni tänkt att åka idag då? Jag har tänkt att vara ute hela dagen så kanske kan mötas upp senare någonstans istället isånafall?
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Hur länge har ni tänkt att åka idag då? Jag har tänkt att vara ute hela dagen så kanske kan mötas upp senare någonstans istället isånafall?

Vet inte säkert, men vi drar nog runt på småvägar uppe på norra sidan till fram emot 4-5, skulle jag tro... Vi kan se om vi kan sammanstråla där uppe nånstan, om Ni får lust att "byta sida"!:)

Jag PM:ar ett nummer!

Tjohoooo!:banana

23 grader i solen här nu!:Bugar
 
Last edited:

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Tack för idag då allesamman!:tummenupp

Lite tjälskottsexpedition blev det, men även en massa fina, krokiga, släta mil också!:)

Kamerafolket får väl slänga upp lite länkar här sen, så att även en datadyslektiker kan hitta sig själv sen kanske...:D
 

MaudF

Liten, grön o elak!
Gick med
4 Jul 2009
Ort
Vendelsö
Hoj
Kawasaki er-6f ABS -08, ZX6-RR -05, Ninja 650 2019
Tack för en superkul dag! :yoparty
Glad att jag följde med. Lite kyligt i början men sen blev det varmare. :)
 

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Ort
Vindö
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
Tackar för idag.Vintern har gått hårt åt vägarna kan man konstatera. Vi vill se film !
 

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Ort
Storstan
Hoj
Triumph SpeedTriple 1050 -05
Tack för i dag grabbar+tjej! blev ju en riktigt fin runda, trots vissa missöden :näsblod Nästa gång ska jag sätta hundhalsband med pejling på er :banana

för er som vill ha ftp uppgifter, pm:a :tummenupp
 
Last edited:

dema2

www.bombrepa.se
Gick med
28 May 2006
Ort
Nynäs (Sthlm)
Hoj
Stentvättad K4 med silvertejp
Tack för en kanondag :tummenupp

Förlåt för sen ankomst:)brinnerup)och tack för att ni väntade in mig i Waxholm :tummenupp

Känns som att säsongen är igång nu,äntligen:yoparty

Härliga vägar(lite grusigt kanske),hyffsat varmt och grymt folk :tummenupp:tummenupp
 
Gick med
28 Apr 2009
Ort
Stockholm
Hoj
2010 Triumph Speed Triple 1050
Mors!

Hallå alla!

Har precis införskaffat mig min drömhoj, en blanksvart Speed Triple 1050:D Skulle gärna hänga med övriga ifall ni skall ut på en sväng i 08-området någon helg!

Ha det!

/C
 

dema2

www.bombrepa.se
Gick med
28 May 2006
Ort
Nynäs (Sthlm)
Hoj
Stentvättad K4 med silvertejp
Hallå alla!

Har precis införskaffat mig min drömhoj, en blanksvart Speed Triple 1050:D Skulle gärna hänga med övriga ifall ni skall ut på en sväng i 08-området någon helg!

Ha det!

/C


Du vet om att dom bara går på 3 cylindrar va ?:va

Närå skoja bara - grattis till hojen :tummenupp
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Hallå alla!

Har precis införskaffat mig min drömhoj, en blanksvart Speed Triple 1050:D Skulle gärna hänga med övriga ifall ni skall ut på en sväng i 08-området någon helg!

Ha det!

/C

Klart du ska! :tummenupp Grattis till att ha garanterat dej en rolig sommar!:tungan

Håll koll i Tråden bara, det brukar komma upp här när det är dax för åka. Shell Globen är vanlig mötesplats innan avfärd. Bara att dyka upp!:tummenupp
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Jag ska fixa lite annat nu på morgonen/förmiddan, men sen försöker jag nog dra iväg en sväng på södra sidan idag. Fler som är sugna?

Jag kollar av här innan jag drar, så skriv gärna ungefärlig tid och plats om Ni blir andra som samlas nånstans! :) Annars kanske vi ses ute vid Rosenhill och kan :yoparty nån sväng därifrån...
 

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Ort
Storstan
Hoj
Triumph SpeedTriple 1050 -05
Re: Speed Triple Tråden STHLM

Shooter skrev:
Jag ska fixa lite annat nu på morgonen/förmiddan, men sen försöker jag nog dra iväg en sväng på södra sidan idag. Fler som är sugna?

Jag kollar av här innan jag drar, så skriv gärna ungefärlig tid och plats om Ni blir andra som samlas nånstans! :) Annars kanske vi ses ute vid Rosenhill och kan :yoparty nån sväng därifrån...

Jasså du, "annat" menar du tvätta Volvon eller? Hoho :)
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top