busaturbo
342km/h on ice
Det är i alla gfall lite fakta på hur man kan göra o vad som man ska tänka på även om filmstjärnan är dålig på o förklara... det är ju viktigt med balansen i däcket om man ska åka riktigt fort....
Sådärja! nu har jag vart o provkört mina isdäck som jag köpt av MangeH å ja kan fan inte fatta hur i helvete Vestman kan ha kört 342 km/h!!?? Nu va de iof massa jönsar som drog i handbromsen o åkte så över hela banan, vilket resulterade i mycket snö. Ska ta mig en funderare dom här sista veckorna om jag ska anmäla mig lr inte, räknar givetvis inte med att vara i närheten av Vestman, men över 200 borde ju funka.
Grymt nöjd med däcken iaf ååå roligt!!
Japp, hämtar motorn imorrn, 40 mil t.o.r åker förbi på ett annat ställe för lite ventiljustering o trycka i olja, o sen hem för montering.Då är det dags att lägga på en rem, Anders!!!!
Ja, det vart lite fördröjning för mig..., men nu har jag iaf hämtat motorn!, så nu är det "bara" montering, bänk o test kvar! Fast testen får man väl hoppa över i värsta fall.
Läst inbjudan Skuggan?, bra att skumma om du inte redan gjort det, så du t.ex. inte kommer utan dödmansgrepp...
hejhej!
Japp jag har läst inbjudan några ggr. Hittat dödmans på nån sida, typ Nisses mc lr nå men vet ej om de är bra grejer. Du lr Mange kanske har nå bra förslag??
Boende blir nog på vandrarhem på Orsa Grönklitt för oss. Är bara jag, tjejen o vår lilla grabb på 3 månader, så de kändes lite blodigt med 4500:- + 2 st matpaket för boende i Orsa!?
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|