MangeH
Gudomlig sporthojare
Då var man äntligen bokad till denna underbara tillställning! Hoppas på lite bättre flyt i år och många galna fordon.
Jag hade ju tänkt att hamna över 200 km/h i snitt iaf. Får se hur mycket superduken orkar upp i... Sist blev det bara 185 km/h i snitt med min 1000r. Men då körde jag med slipade m6 och märkte tyvärr uppe i Orsa att styrdämparen var kass. Så det vobblade ganska duktigt och vågade därför inte gasa mera. Men för att inget ska lossna blir det genomgående skruv med låsmutter. Sen blir det nog lite finare fram(m4) och lite grövre bak(m5/m6).
Mange; kan inte du anmäla vårt gäng då jag är värdelös på sånt som du redan vet: ett stycke Subaru samt ett stycke specialhemligtsatanbrumbrum!!
Vet om en snubbe i filipstad som hade 258kmh på 402 meter med sin fireblade med finndubb, absolut inget vobbel eller dylikt gick som på torrt tyckte han. Så för hastighet så måste finndubb vara optimalt
Mange; kan inte du anmäla vårt gäng då jag är värdelös på sånt som du redan vet: ett stycke Subaru samt ett stycke specialhemligtsatanbrumbrum!!
¨Ska du åka i år !!!!!..... Vore ju jävligt kul...Tråkit att man inte har hojen kvar längre...
Nej har ingen turbo hoj kvar längre,bytte bort den mot en ducce 996
Det blir den på speed...Ska hjälpa crazy skåningen han ska ta mitt rekord,det ska bli kul..Kanske kan få prova....Annars har jag ju flakan får försöka köra ifrån dig..
Har du inte varit anmäld tidigare år men inte dykt upp hade varit trevligt att köra ifrån dig i Orsa
Absolut gör du det:
-jag menar: det är sjukt många som kört ifrån mig
genom åren så varför inte du också!!
Jag skall vara där med både bil och (censur):
om bara "tröttmössan" CoRuS kan ordna det!!
Aldrig Peter du kommer fä dänghahahahahahahahahahahahahahahahahahha......du kommer bli ifrånåkt av en flaka hahahahahahahahahahah.......
Nu har det visst ramlat in 11 hojar till på startlistan, men bara motarder/crossar... Är det inte flera med sporthojar som vill köra härifrån?
Jag vill!! Ska du tillverka däck o sälja i år oxå? Måste dock avvakta med ett köp isf, för norska skatteverket vill tydligen ha en bit av kakan.
Såg att du haft problem med styrdämparen vilket gör mig lite skeptisk, då jag o flera andra ägare av K7:an haft problem med originaldämparn, men den är kanske piggare än din när du körde!?
Jag, (som har innerslang i M6-däcket), kan iallafall efter att för första gången Plockat Isär ett spikdäck, konstatera att trots att jag hade en kappa utanpå slangen, så har det blivit tydliga avtryck av brickorna/skruvarna. O det däcket har bara använts en 8-10 varv på speed i våras.
Kappa rekommenderas alltså starkt för någon som ska tillverka däck med genomgående skruv och ska ha innerslang!
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|