De väljer integralhjälm med klart visir och solglajjer under tror jag inte klarar en rättpsykologisk undersökning.
Vaffö dådå?
F-n va mycke posörgener hojåkare i allmänhet verkar ligga inne med.
Om jag skulle sätta på mig en onepiece då skulle jag köra ihJäLL mig DireCkT!!Varför betala för att vara ful? Det är ju som att köpa onepiece, fullständigt vansinnigt.
Tydligen består dagens rättpsykriatiska undersökning av en enda fråga:
-Skulle du kunna tänka dig att använda en onepiece?
Fan också, jag måste svara ja på det. I min värld så är en one piece ett sånt här tex
http://www.daineseclothing.com/acatalog/info_24.html
Varför betala för att vara ful? Det är ju som att köpa onepiece, fullständigt vansinnigt.
Jag har kört med bägge.. Vilket som är snyggast beror lite på färgen på hjälmen. Jag föredrar mörkt för att eventuella repor på visiret stör mycket mer på ett spegelvisir än ett mörkt.
Just nu änvänder jag ljustonat för det funkar både på dagen och kvällen, även på hösten när det är mörkt på kvällarna.
Varför betala för att vara ful? Det är ju som att köpa onepiece, fullständigt vansinnigt.
Hahahah, fyyyy faaan va ni har spårat här inne under det senaste dygnet! Det blev iaf spegelvisiret av en enkel anledning, det var inte i närheten av lika mörkt inifrån, tog mest bort skarpa kontraster.
Fortsätt gärna er debatt om onepiece's, rättspsykiatriska undersökningar, gula brillor, om Burt Reynolds klädval är "ghey" eller inte, fördomar om folk som bryr sig om vilket visir man ska ha m.m. Det är extremt underhållande!
Efter era beskrivningar/fördomar av personerna med färgat/spegelvisir jämfört med mina egna fördomar om er med solglas under visiret väljer jag alternativ ett. Helt klart.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|