Spikmatta, 270km/h, sop-kvinna

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Jorå såatte...

:rolleyes:

Ordentliga fartgupp är kanske bättre :confused:

Eller som jag sett på ett par ställen nere i Europa. De fräser långa längsgående fåror i vägen. Tillräckligt breda och djupa för att det skall bli otäckt att köra fort där med hoj....

Silent_Jay

Sporthojsnörd
Gick med
3 Oct 2005
Hoj
Aprilia RSV Mille -99 Suzuki TL1000S -97 Suzuki GSX-R 750 -98
När en polare var ute och körde med sin raptor i sommras så blev han stoppad av en rasande kvinna för att han körde så fort när han körde i 40 blås på en 50 väg, vilket han också upplyste kvinnan om men enligt henne så lät det så mycket så han måste ha kört i "minst 70km/h".

Ganska komiskt att jag körde förbi samma kvinna på samma väg i ca 70km/h i min Skoda Felica Kombi 5 minuter tidigare och då reagerade hon inte alls...

Robban W

Ny medlem
Gick med
26 Apr 2003
Hoj
cbr600, gsx750r, xrv750
Va? Är det sant?
Jösses, man lär sig något nytt varje dag minsann!

Ja det är sant. Jag har laborerat lite med kost på sista tiden, min tarmflora har vart lite i obalans, har länge misstänkt att jag är laktosintolerant. Men nu käkar jag fil och dricker mjölk när det passar utan problem. Tror att det kan vara för mycket kaffe, för det kan ju sätta fart på systemet och tro mig ibland har jag ett jävla tryck....

Edit: ändrade lite, eftersom jag kände att inlägget blev lite personligt. (man vill ju inte skylta med vad som helst på ett öppet forum) :gnissla :banana

Last edited:

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
Ja det är sant. Jag har laborerat lite med kost på sista tiden, min tarmflora har vart lite i obalans, har länge misstänkt att jag är laktosintolerant. Men nu käkar jag fil och dricker mjölk när det passar utan problem. Tror att det kan vara för mycket kaffe, för det kan ju sätta fart på systemet och tro mig ibland har jag ett jävla tryck....

Edit: ändrade lite, eftersom jag kände att inlägget blev lite personligt. (man vill ju inte skylta med vad som helst på ett öppet forum) :gnissla :banana

Ser man på! Själv har jag laborerat lite med sömntider. Jag har gått upp före 04:00 den här veckan för att vagga in kroppen i en falsk säkerhet, och imorgon ska jag inte lägga mig förrän efter fyra på lördagsmorgonen. Det vore intressant att se hur kroppen reagerar efter ett par veckor.

Robban W

Ny medlem
Gick med
26 Apr 2003
Hoj
cbr600, gsx750r, xrv750
Ser man på! Själv har jag laborerat lite med sömntider. Jag har gått upp före 04:00 den här veckan för att vagga in kroppen i en falsk säkerhet, och imorgon ska jag inte lägga mig förrän efter fyra på lördagsmorgonen. Det vore intressant att se hur kroppen reagerar efter ett par veckor.

DONT DO IT MAN!!! Det kommer leda till depressioner o tidigt åldrande. Du är ju inte direkt ett "babyface" trots din låga ålder. Vore det inte bättre att laborera med olika hudlotioner, försöka få bort påsarna under ögonen mm.

Själv så tror jag att jag ska skippa kaffet i morgon. Stress, dålig kost o kaffe har gjort min kropp till ett vrak.

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha