The_FacultyGirl
Diggar hästkrafter
- Gick med
- 12 Sep 2003
- Hoj
- Hade en CBR 600f -93 (blev stulen). Nu är det svart 850 som gäller!
berggren_martin skrev:korremöte över, det gick rätt smärtfritt
va bra att du e hel då!
berggren_martin skrev:korremöte över, det gick rätt smärtfritt
Snabbe_jag skrev:Jaså hade du smärtstillande då???
The_FacultyGirl skrev:sitter vi här och skriver exakt samtidigt eller
härmapa
Jag slutade helt med huvudvärkstabletter för några år sedan och sen dess har jag inte haft ont i huvudet en enda gång. Tydligtvis åt jag alldeles för mycket av dom innan så att de istället skapade värk.Snabbe_jag skrev:Jaså hade du smärtstillande då???
Snabbe_jag skrev:Stå och stå :kocko
berggren_martin skrev:Jag slutade helt med huvudvärkstabletter för några år sedan och sen dess har jag inte haft ont i huvudet en enda gång. Tydligtvis åt jag alldeles för mycket av dom innan så att de istället skapade värk.
Folk är så naiva och tror att läkemedelsföretagens huvudsyfte är att få människor att må bra. I sjäva verket styrs de av vinstintressen precis som allt annat på vår marknadsdrivna planet. Våga vägra värkstabletter!!
BJ_nkpg skrev:Just ja... Det var kanske det som var problemet....
Snabbe_jag skrev:Jag var först
Jag självmedicinerade mig med min sista folle istället så jag skulle stå utSnabbe_jag skrev:Tänkte på Ketogan eller nåt liknanade
berggren_martin skrev:Våga vägra värkstabletter!!
The_FacultyGirl skrev:det vet jag inte... en sekund kanske då.. max!!!!
berggren_martin skrev:Jag slutade helt med huvudvärkstabletter för några år sedan och sen dess har jag inte haft ont i huvudet en enda gång. Tydligtvis åt jag alldeles för mycket av dom innan så att de istället skapade värk.
Folk är så naiva och tror att läkemedelsföretagens huvudsyfte är att få människor att må bra. I sjäva verket styrs de av vinstintressen precis som allt annat på vår marknadsdrivna planet. Våga vägra värkstabletter!!
BJ_nkpg skrev:Eh...? Ja, det är väl inte så svårt att förstå? Det är företag vi snackar... Deras syfte är att tjäna pengar. Det är så det funkar....
Snabbe_jag skrev:Nej det menar du inte att de är ute efter att tjäna pengar
BJ_nkpg skrev:Jo då! Det är sant! Det jag menar ärväl att det inte finns särskilt många som tror att läkemedelsindustrin till skillnad från någon annan industrisektor gör något av medmänsklighet? Jag trodde inte folk på fullt allvar var så naiva iaf...
Snabbe_jag skrev:Skoja bara
Snabbe_jag skrev:Men lovar att du ska få komma först nån annangång
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024