bakis?NoicE skrev:Jaha... må pra elle?
![]()
hållundan skrev:okej, här kommer en lite smakbit...
KOmmer lägga massa bilder i den riktiga avdelningen.....
hon är så vacker
bjud mig på glass...
går det att köra nåt där nere nu eller är det snö som här?hållundan skrev:tackar
'berggren_martin skrev:går det att köra nåt där nere nu eller är det snö som här?
berggren_martin skrev:Skulle inte förvåna mig om bumbibjörnarna sponsrades av pharmacia & upjohn. Snacka om drogliberalt program, alla blir höga som hus av bumbibärssaften, studsar omkring som gaseller och tror de är odödliga![]()
hållundan skrev:erkänn hon är vacker =)
lek
![]()
The_FacultyGirl skrev:hejsan du! jag såg sorbet glass i affären, tänkte på dig då![]()
förvissoThe_FacultyGirl skrev:men det e ju fasiken bättre att barnprogrammen har "personer"/"djur"/"individer" eller vad de nu ska kallas som går på s.k. droger än slår ihjäl och skjuter varandra som de gör i istortsett varenda barnprogram som går idag.
DET e helt sinnesjukt.....
2 åringar som lär sig ordet pang och "hur man håller i en pistol" före vovve och annat....
3 åringar som bara går runt och "skjuter"...... jätte kul att se *not*
stört.... tragiskt...
och folk klagade på Turtles när den gick.... den va ju inget att klaga på jämfört med dagens skit..... usch...
Snabbe_jag skrev:Återkommer om ett tag ska köra hem till en viss Herr Folkesson och våldgästa honom
Penguin skrev:Det är nog ingen här som vet vem just den där Folkesson är hörru (även om jag tror mig göra det).![]()
Penguin skrev:Hur gammal är Stefan? Det känns liksom om han har varit med hur länge som helst nu.....
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |