Ketlar det är jävligt svårt att vara ödmjuk när man får såna svar som atilla skriver. Blir rent ut sagt förbannad. Har inte jag varit ödmjuk.. Läs från början så ser du att jag varit. Men det är svårt att vara det när man inte får samma respond tillbaka. Är dyslektiker så jag är inte direkt en akademiker du får ha lite förståelse för min skrivning. Om jag undrar över något så står det ett frågetecken bakom, ska göra i alla fall.
ändrade mig från sporthoj till "cafér?" efter Hubbes inlägg.
atilla jag trodde du skulle ha den 1 år till? Tack för ditt extremt lockande erbjudande men jag tror jag måste avstå. "lite" för gammal för min smak si så där 25år. Men tack en då. Måste dra nu Vasaloppet börjar om 10 minuter det vill jag inte missa.
Har inte sagt att just en 1000cc är större än 600cc.
Jag sa att jag ville köpa en 1000cc för att dom generellt var större.
2 rader senare i samma inlägg
27 år gammal
hoj sedan 7 år
Kawasaki ZX7R från -98, org. effekt 92 (ev.98) kW - throttlestop för att få ner till 25. Har suttit i sedan 2005.
Viss är det så att en hoj på 230kg med en förare på 100kg märker av den sänkta effekten. Detta har dock resulterat i att vid inspirerade gruppkörningar har jag endast haft problem med att hänga med på rakorna - kurvtagning och körteknik måste man finslipa så mycket mer när man har en klen, tung maskin.
Accelerationen är absolut inte vad den kunde varit men däremot tycker jag än idag att hojen är rolig att köra och kan fortfarande tycka att det bästa jag gjort för att vara kvar vid liv är att strypa hojen. Som 20-åring var jag absolut inte mogen för att hantera den hojen med full effekt - och frågan är om jag är det idag?! Hornen växer lätt innanför hjälmen - även om man kör med bara 25kW.
Ett tipps är att tänka efter först vad det gäller ens egen körning.
Dessutom är jag av åsikten att det inte krävs en toppförare för att bränna 250-300 på motorväg men väl för att ligga 120 i en kurva på 70 väg och det räcker 25kW gott och väl till.
Gör omdömmet det?
Varför har ingen kallat TS för den välkända Sporthojs-frasen "Moppefucko" än? Beteendet de två första sidoran måste ni ju erkänna är skrämmande likt.
Hur som helst klart att TS ska ta 35kw, och när han har lärt sig att köra hoj och vad hela hojjandet handlar om, kommer han tänka tillbaka på denna tråden och inse varför alla var så barska mot honom. Han kommer vara en helt ny person med respekt för sin motorcykel, för sitt liv och plötsligt tycka att alla dumma svar i denna tråden skrevs av en väldigt god anledning.
Haha vad är det för fel på dig? Jag har skirivt att jag tagit till mig det ni sagt! men blir irriterad av eran ton i inläggen att jag byter ton själv! Går det in i ditt lilla huvud? Jag började svara arrogant ((efter))!! era arroganta inlägg. Ta in det i ditt huvud! Just den ton du använder i detta inlägg gör ju inte direkt att jag lägger ned stirds yxan och är ödmjuk tillbaka.
Nu skriver vi inget mer här. Har fått svar på mina frågor Tack för seriösa svar uppskattas!
Haha vad är det för fel på dig? Jag har skirivt att jag tagit till mig det ni sagt! men blir irriterad av eran ton i inläggen att jag byter ton själv! Går det in i ditt lilla huvud? Jag började svara arrogant ((efter))!! era arroganta inlägg. Ta in det i ditt huvud! Just den ton du använder i detta inlägg gör ju inte direkt att jag lägger ned stirds yxan och är ödmjuk tillbaka.
Nu skriver vi inget mer här. Har fått svar på mina frågor Tack för seriösa svar uppskattas!
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |