Sporthoj = Brudmagnet

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Asylum_Nakaza skrev:
mitt bidrag i ämnet:

stod idag o snackade med några kompisar.. några tjejer o killar. plötsligt bestämmde ja mig för att jag var tvungen att åka därifrån, så ja startade hojen o gasade lite.. det tog ca 2-3 sekunder för än en av tjejerna tvunget skulle sitta där bak.... :rodnar

tips: se till att hojen är REN!!! (tänker på mavve...) :hej :D

Bara lugn..... du ska få putsa allt vad du är värd.

Tinatjejen skrev:

Apelsinjuice :öl

750RR

Gumpa

Take me to bed or lose me forever
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R1-03 & Suzuki Ts250x
.....................................................................................................
Det ringde en tjej till mig som ville gå på blind date sa hon, jag hade ingen som helst aning om vem hon var och vet fortfarande inte det. Fast hon verkar totalt blåst av det lilla jag hört henne säga, hon kna knappt stava i sina sms och vi ska träffas vecka 25 i Höganäs.
......................................................................................................
Mavve!
Ta med henne till Kullensfyr ( i Höganäs) & titta på solnedgången
Det är en av dom romantiska ställen som finns!
Och det är ett säkert kort på att man får en trevlig fortsättning på kvällen/natten :tummenupp

schrunken

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 640 Adventure -03
eus skrev:
Det är inte klokt vilken j*vla brudmagnet hojen är ju!
Jag kom åkade sakta inne i stan, blev stannad av 3 st tjejer.
En utav dem började snacka med mig... bla bla bla..

Sen så frågade hon om hon kunde få mitt telenummer. jaha tänkte jag. kan du väl..

Livsfarligt :eek:
Tänk om det var ett gäng under-cover snutar som gör allt för att få stopp på dej :fakta

Spiken

aka. Strajpen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM Freeride 250R 2016 | KTM 640 SM 2002
Re: Re: Sporthoj = Brudmagnet

schrunken skrev:
Livsfarligt :eek:
Tänk om det var ett gäng under-cover snutar som gör allt för att få stopp på dej :fakta
Paranoid? :rolleyes:

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
watson skrev:
Bilarna, karlarna eller hojarna?! :confused: Jag älskar med min hoj varje gång vi tar en runda!! :D

/FW

Bilen är det nog som jag inte älskar med. Den bara är där för att jag behöver den, ungefär.

Karln och hojen.. :kär :slicka *host*

Men karln är ju inte gjord av plåt.. :confused:
Är väl bara halvt plåtluder då.

Eftersom du bara älskar med hojen så måste du ju bli 100%plåtluder då? :confused: :crash

Flagga

Tycker om "Bling-Bling"
Gick med
12 May 2003
Hoj
Prylkittad Fazer med extra klistermärken.
Originally posted by Thundercat: Från och med nu så skall jag inte åka med hojen utanför centrum...

Jo, du måste ju ut och "posa" ihop några bilder med snygg bakgrund också! :D

Hade med nyframkallade kort senast jag var på krogen...en tjej vid bardisken frågade om hon inte kunde få åka med "nån gång" för hon hade aldrig åkt hoj tidigare.

Det är inte ofta sånt händer...men...hon fick mitt telenummer...och det blev faktiskt en tur. :tummenupp

Thundercat

Ringmärkt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En svart.
Flagga skrev:
Jo, du måste ju ut och "posa" ihop några bilder med snygg bakgrund också! :D

Hade med nyframkallade kort senast jag var på krogen...en tjej vid bardisken frågade om hon inte kunde få åka med "nån gång" för hon hade aldrig åkt hoj tidigare.

Det är inte ofta sånt händer...men...hon fick mitt telenummer...och det blev faktiskt en tur. :tummenupp

Kan man inte photoshoppa in en snygg bakgrund? :D

fluppen

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha YZF R1
eus skrev:
Det är inte klokt vilken j*vla brudmagnet hojen är ju!
Jag kom åkade sakta inne i stan, blev stannad av 3 st tjejer.
En utav dem började snacka med mig... bla bla bla..

Sen så frågade hon om hon kunde få mitt telenummer. jaha tänkte jag. kan du väl..

Senare på kvällen/natten så ringde hon och undrade om jag inte kunde komma å sova hos henne... sagt å gjort ;)
Igår ringde hon igen

- Hej hej
- Tjena
- Vad gör du?
- Jag är på förfest
- Ok, jag också
- Jag har en fråga eller ett förslag som jag inte tror att du kommer att tacka nej till
- Jaha?
- Jag undrar om du har lust att sova hos mig i natt, men min kompis ska vara med också
- Jaha? Vad heter kompisen i fråga? (Blev orolig att det var en kille)
- Hon heter *****
- Aha, inga problem sa jag :crash
Mer får ni inte veta! :cool:

Nån annan som har blivit uppraggad när ni åker hoj?
Eller beror på att jag så förbenat snygg? :fakta :crash

jag har oxå det bekymmret...det måste vara Rettan som gör det... :squid

Flagga

Tycker om "Bling-Bling"
Gick med
12 May 2003
Hoj
Prylkittad Fazer med extra klistermärken.
Originally posted by Thundercat: Funkar den här tror du?

:D :D :D Försök att sudda bort lastbilen, så kanske folk tror att tunneln är nån sorts kloak! :zpy

Edit: Fast om du ska "använda" fotot vid bardisken tror jag du vinner på om du kan klippa in dig själv också.

Med den där bakgrunden kan du ju definitivt benämna dig som "Världen Störste Motorcyklist". :tummenupp

Last edited:

Hightuned

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2003
Hoj
Blandat japansk skrot
watson skrev:
Bilarna, karlarna eller hojarna?! :confused: Jag älskar med min hoj varje gång vi tar en runda!! :D

/FW

Älskar med hojen?. -Har fröken någon typ av pervomodifierad sadel montro, eller hur förlöper kärleksakten egentligen?. :confused:

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Jag har ännu inte märkt att jag blir någon slags brudmagnet fastän jag kör båge.. Jag skrämmer säkert iväg dom när dom ser flätorna under hjälmen.
Skolkamraterna var dock inte sena med att provsitta gamla bettan. Det skulle kråmas och det fjärde med det tredje.
Dom till och med påpekade glatt att jag ju kunde använda backspeglarna att spegla mig i.
Yeah right baby...

Det lustiga är dock att när man kommer puttrandes så vänder sig dom flesta tjejerna om och ler så där lite mystiskt. Tills dom som sagt upptäcker att man är tjej och ingen sexig liten pojke i neonfärgat skinnställ sittandes på en FWS..
Grabbarna däremot... oj. man är nog lite av en killmagnet när man som tjej sitter på en hoj. Men det är ju bara för att det finns rätt få fortfarande.
Vad säger ni mina vänner till plåtluder.. skall vi samlas någon dag o köra litegrann tillsammans, vi tjejer!
Tinatjejen, du skall också följa med. Bring on your handledare sen kör vi så det rockar!

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln