Sporthoj = Brudmagnet

Hightuned

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2003
Hoj
Blandat japansk skrot
watson skrev:
Jag tycker att det är kul med snygga bilar och mc....

-I_am_a plåtluder!! :eek:

/FW

Vad definierar ett plåtluder då, skulle du alltså ligga med Ron Jermy eller ännu värre Göran Persson om han kom glidande och plockade upp dig med en MWagusta eller kanske en F50?. :confused:

Hightuned

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2003
Hoj
Blandat japansk skrot
Hightuned skrev:
Vad definierar ett plåtluder då, skulle du alltså ligga med Ron Jermy eller ännu värre Göran Persson om han kom glidande och plockade upp dig med en MWagusta eller kanske en F50?. :confused:

Får väl erkänna att jag själv seriöst skulle överväga att doppa veken i Alice Timmander för en tur på en destomsedici. :D

Bj.O.rn

Idolstatus!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ducati 916SPS '98. Inte orginal...
Macho Woman skrev:
Björn!!!

Kommer du på den så am I yours for the taking! Det är inte för inte som jag kallas för JennyRRNerd...

Ska höra av mig till Minoli om jag inte kan låna den för ett vetenskapligt test häruppe i Sverige hähä.. :D

/B

watson

Orka vara tvärtom
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr 750 -00 och CBR Zoohundra
Hightuned skrev:

Om du läser HELA tråden, så har du en deffenition på plåtluder. Det är alltså enligt den deffenitionen jag deffenierar mej!! :D :D

Göran är väl en myyysig kille (!!!) men jag föredrar lite yngre ragg och gärna inte helt "nysinglade" (För det är han väll... har inte varit hos frissan på länge.... :rolleyes: )

/FW

Kenta

Jag andas sporthoj,com
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
SV650S och GSX-R400
Re: Brudmagnet-ja *flinar*

Lillan skrev:
He,he- gissa _hur_många_ gånger man åkt genom stan....och stackars småflickorna håller på att glo ihjäl sig- bara för att bli så j**la besvikna-när de upptäcker att det är en tjej som kör :D

/Lillan
Vart åker du för att få alla blickar på dig?
När ja glider igenom så är allt folk som bortblåst :(

Eller så kanske de beror på att min hoj är så skitig? :rolleyes:

// Kenta

Thundercat

Ringmärkt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En svart.
maverick_750rr skrev:
MUHAHAHAHAHAHAHA

SMS från kinesen:

"Sluta fjanta dig! var d du som ringde hem till mej å kallade dej för Mikael?..kul! "eh NOT"..lägg av OK!!..."

Mavve:

"1. Jag har inte ditt hemnummer. 2. Jag är 21år, inte 12. 3. Jag har bättre saker att roa mig med än att ringa hem till minst sagt paranoida småsinta lyckosökare"

Kinesen:

"Förlåt då..å du? jag e ingen som du uttryckte d någon "paranoid lyckosökare" på något sätt.Jag e ärlig..å e ingen flippare,har haft ett långt förhållande me en kille i hela 2 år å d var han som kom fram till mej. Tänk dej för innan du säger någonting olämpligt till folk du INTE känner.. du e f-n i mej taskig,har ingen lust att varken träffa el.snacka me dej.."

Mavve still got it :crash

750RR

Mavve vet hur man fixar brudar... :rolleyes:

:D

Flagga

Tycker om "Bling-Bling"
Gick med
12 May 2003
Hoj
Prylkittad Fazer med extra klistermärken.
maverick_750rr skrev:
MUHAHAHAHAHAHAHA

SMS från kinesen:

"Sluta fjanta dig! var d du som ringde hem till mej å kallade dej för Mikael?..kul! "eh NOT"..lägg av OK!!..."

Mavve:

"1. Jag har inte ditt hemnummer. 2. Jag är 21år, inte 12. 3. Jag har bättre saker att roa mig med än att ringa hem till minst sagt paranoida småsinta lyckosökare"

Kinesen:

"Förlåt då..å du? jag e ingen som du uttryckte d någon "paranoid lyckosökare" på något sätt.Jag e ärlig..å e ingen flippare,har haft ett långt förhållande me en kille i hela 2 år å d var han som kom fram till mej. Tänk dej för innan du säger någonting olämpligt till folk du INTE känner.. du e f-n i mej taskig,har ingen lust att varken träffa el.snacka me dej.."

Mavve still got it :crash

750RR

J-ar, vad "pissed" jag skulle bli om någon la ut mina sms på nätet! :mad:

Må hon aldrig hitta hit, så att hon slipper att läsa det där inklusive sitt "smeknamn".

No offence Mavve, men jag hoppas att det är uppdiktat...ibland är världen mycket mindre än man tror...

Last edited:

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Flagga skrev:
J-ar, vad "pissed" jag skulle bli om någon la ut mina sms på nätet! :mad:

Må hon aldrig hitta hit, så att hon slipper att läsa det där inklusive sitt "smeknamn".

No offence Mavve, men jag hoppas att det är uppdiktat...ibland är världen mycket mindre än man tror...

Jag vet att jorden e rund&liten och ser hon detta så får hon gärna skicka sina kineshallickar på mig.

Jag tänkte till och med berätta att jag lagt ut dem över internet. :)

Jag känner inte henne, hon känner inte mig och anklagar mig för sån skit som att busringa :confused: :confused: :confused:
Det finns inte. :fakta

750RR

Flagga

Tycker om "Bling-Bling"
Gick med
12 May 2003
Hoj
maverick_750rr skrev:
Jag vet att jorden e rund&liten och ser hon detta så får hon gärna skicka sina kineshallickar på mig.

Jag tänkte till och med berätta att jag lagt ut dem över internet. :)

Jaja, du gör som du vill, och verkar ju dessutom vara medveten om "riskerna".

Men...världen är liten, råkade själv ut för ett nästan osannolikt sammanträffande i dag.

Satt och mailade med en tjej som jag bara träffat "ute" vid några tillfällen (en kompis kollega).

Det visade sig att vi ska på semester till samma ställe...samtidigt! Hon ska dessutom åka med folk som jag gick i samma NO-grupp med i högstadiet!!! Fuckin´Unbelivable, men kanonkul! Nu blir det ännu roligare att åka. :) Det kan tilläggas att det skiljer 8 år och 7 mil på vår uppväxt. Inte direkt från "samma kvarter" alltså...

Det var lite det jag tänkte på, det finns alltid någon som känner någon som känner någon som känner...

Därför bör man kanske vara lite försiktig, innan man "häver ur sig för mycket" i öppna Forum...

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Flagga skrev:
Jaja, du gör som du vill, och verkar ju dessutom vara medveten om "riskerna".

Men...världen är liten, råkade själv ut för ett nästan osannolikt sammanträffande i dag.

Satt och mailade med en tjej som jag bara träffat "ute" vid några tillfällen (en kompis kollega).

Det visade sig att vi ska på semester till samma ställe...samtidigt! Hon ska dessutom åka med folk som jag gick i samma NO-grupp med i högstadiet!!! Fuckin´Unbelivable, men kanonkul! Nu blir det ännu roligare att åka. :) Det kan tilläggas att det skiljer 8 år och 7 mil på vår uppväxt. Inte direkt från "samma kvarter" alltså...

Det var lite det jag tänkte på, det finns alltid någon som känner någon som känner någon som känner...

Därför bör man kanske vara lite försiktig, innan man "häver ur sig för mycket" i öppna Forum...

Gick du om högstadiet i 8 år????? :skrämd :skrämd :skrämd
De kan inte gillat dina svarsresultat på proven va? :skrämd

Samma NOgrupp i högstadiet och sen skiljer det 8år mellan er........

Ojsan, läste nu ordentligt efter en stund :rolleyes: så illa var det ju inte o jag orkar inte radera...

Risker? Herregud.
Som att hon ringer till folk som plingar på min dörr o skall slå mig?
Det kna ju bara vara det värsta förutom att hon beställer ett mord på mig, men hallå :eek: det e sms vi snackar om.....

Jag kan ju lägga ut Snabbe_Jag´s sms här :D KUNG KENNETH :tummenupp

750RR

Daddy

Hmmmm..
Gick med
31 May 2003
Hoj
zx10r -05
Jag kan säga att jag har garvat en hel del genom den här tråden.
Men jag kan säga att jag inte upptäckt att brudar kommit farandes för hojjens skull i mitt fall.
Osexig hoj kanske. Eller så är jag osexig.
Äh what ever, jag skall förövrigt konvertera till oskuld och vara det resten av mitt liv så man slipper tänka på sånt.

Eller!!!

Nja inte ännu kanske, men sen, någongång.

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Funker Vogt skrev:
Jag skall ta bild på min 550 så skall du få se på stora blinkers.

Jag har aldrig sett större på en mc :D

Och då är jag kille. Resten håller jag tyst om... :crash

näe vaddååå.. har man sagt A måste man väl säga B? :slicka

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Gnällspik skrev:
Jaha, själv har jag haft sporthoj i två år nu, och det ena jag märkt av är att tjejer stint stirrar BORT från mig när jag är ute och åker. Med minen "Han skall fan inte tro att jag spanar in honom!"

Resultatet blir pinsamt och farligt när damerna i fråga kör bil och beslutsamt byter fil på mig medan de gör allt för att undvika ögonkontakt.

Det underliga är att hojen inte bara är skitfrän och skinnstället är snyggt som fan, utan jag är ju djävligt snygg själv också. =(

Du kanske gnäller för mkt? :p

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
maverick_750rr skrev:

Ojsan, läste nu ordentligt efter en stund :rolleyes: så illa var det ju inte o jag orkar inte radera...

750RR
Var det inte nån här:7peta som klagade på någon annans läskunnighet i en annan tråd nyligen?

(Haha, kunde inte låta bli, de vart ju ett jävla liv den gången :brynad )

Mikey

Bygger om allt!
Gick med
8 Mar 2003
Utanför Örebro med min familj på vår gård!
Hoj
Honda Hybrid, byggd av 919,954, VFR800 + mycket eget!
JA! Brudar tittar på en. Speciellt om man stannar bredvid ett par brudar som kör en gammal ful bil vid rödljusen! När man sen tittar lite fint över axeln på dem så börjar de alltid att fnittra...hehe skit kul! :p

Flagga

Tycker om "Bling-Bling"
Gick med
12 May 2003
Hoj
maverick_750rr skrev:
Gick du om högstadiet i 8 år????? :skrämd :skrämd :skrämd
De kan inte gillat dina svarsresultat på proven va? :skrämd

Samma NOgrupp i högstadiet och sen skiljer det 8år mellan er........

Risker? Herregud.
Som att hon ringer till folk som plingar på min dörr o skall slå mig?
Det kna ju bara vara det värsta förutom att hon beställer ett mord på mig, men hallå :eek: det e sms vi snackar om.....

Jag kan ju lägga ut Snabbe_Jag´s sms här :D KUNG KENNETH :tummenupp

750RR

Tror att jag "dissar" inledningen. :D

Vad gäller "riskerna" skulle jag nog tycka att det var tillräckligt tråkigt om tjejen tog illa vid sig och blev ledsen. Fast jag är ju så himla snäll... :hej

Att någon skulle skicka torpeder hem till "syndaren" för att ge vederbörande ett kok stryk...nja...tänkte nog inte riktigt i så drastiska termer. :eek:

Fast jag har faktiskt blivit hotad med det på en dejt en gång, som info ifall jag skulle "göra något olämpligt". Det gjorde jag givetvis inte...för jag är ett helgon. :D

Mekus

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HyrKalsong 650 GT Comet
EUS: håller du med guidade turer i könjöping om man har vägarna förbi?
Så långt är det ju inte :)

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...