Sporthoj = Brudmagnet

Lasker

Member Of PotatoesMc
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha YZF-R1
berggren_martin skrev:
Vad göra åt tjejer som ständigt tjatar om att få sitta på bönpallen och dessutom vill åka riktigt riktigt fort?

Även om det är kul så kan det nästan bli lite mkt ibland, man har ju inte tid att vara något privat taxichaufför åt heller...

Gör som jag håll en hastighet över 250kmh i länge,
sen när dom börjar banka dej på magen skickar du i sexan
och håller stumt en stund.

Jag garanterar att damen på bönpallen har tårar i ögona och
kramp i armarna, det skulle jag ha haft iallafall. :D :D

Jag vet att det funkar för damen som brukar åka med mig började banka på mig när vi körde fort länge jag trodde hon ville åka
fortare, det brukar va så.
Så jag skicka i sexan och höll full gas, men hon fortsatte och peta
på mig och då hajade jag att hon höll på och ramla av.
Hon är ganska liten och lätt, passar perfekt bakpå en r1,
så frågan är om jag skulle märkt om hon ramlat av.
:skrämd :notme

Så nu har vi infört att banka på höger lår är lika med det går
för fort. :tummenupp

Lite OT men men.....

dews

Mannen
Gick med
16 Mar 2003
Hoj
snart
hehe.. man skulle nog bli lite smått förvånad om damen inte sitter kvar där bak när man stannar för att fråga vad hon tyckte om åkturen :confused:

Men ger man sig in i leken får man leken tåla som det heter... :crash

BikerBabe

Ny medlem
Gick med
28 Dec 2003
Hoj
Honda Hornet 600
Brudmagnet?!

Måste bara säga att tyvärr finns det alltför många "icke" vackra (men säkert trevliga) killar som gömmer sig bakom ett mörkt visir och ett skinställ...raggar aldrig på ngt sådant, risken är stor att man blir besviken! Dvs. använd vanligt visir om ni vill bli uppraggade killar!

Felix

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
XR650R
Ravetrancer skrev:
Den som säger att sporthojar inte är brudmagneter måste ju vara helt tafatta.......
Visst e det coolt o cruisa på stan, men så blir det inga brudar. Många åker runt o tänker nu ser jag cool ut som fan woooooooow, men inte får han nån brud för det, hahahaha
Näpp, man måste stanna o kliva av hojen, dega vid den, sen kommer kexen o skall åka med och det är då man har tshirten på sig där det står NO FUCK, NO RIDE på. När dom väl är insatta i hur det skall vara ja då e det bara till o slänga upp spättan o åka till närmsta skog eller så........
Wörd....!

Fast man har knappast hojen för att posa, den skall köras!

Holger

Ny medlem
Gick med
18 Apr 2003
Hoj
VTR 1000 Firestorm
tjejer,alltid lika utsende fixerade*ler*

BikerBabe skrev:
Måste bara säga att tyvärr finns det alltför många "icke" vackra (men säkert trevliga) killar som gömmer sig bakom ett mörkt visir och ett skinställ...raggar aldrig på ngt sådant, risken är stor att man blir besviken! Dvs. använd vanligt visir om ni vill bli uppraggade killar!

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Var ett par pinglor framme och inspekterade min hoj idag när den stod parkerad på stan och jag kom tillbaka för att hämta den. Fast de flyttade sig ett par meter åt sidan och låtsades som ingenting när de såg att ägaren kom :)

Där ser ni, även gammgixxrar kan locka
smileyspin.gif

Edit: Det var inte så att jag skrämde iväg dom alltså :1pajas

Last edited:

Holger

Ny medlem
Gick med
18 Apr 2003
Hoj
VTR 1000 Firestorm
ja gamla cyklar funkar med,min 95:a fzr funkade iallafall på fjortisar.

mb skrev:
Var ett par pinglor framme och inspekterade min hoj idag när den stod parkerad på stan och jag kom tillbaka för att hämta den. Fast de flyttade sig ett par meter åt sidan och låtsades som ingenting när de såg att ägaren kom :)

Där ser ni, även gammgixxrar kan locka
smileyspin.gif

Alikzus

Twin Power Ranger
Gick med
21 Sep 2003
Hemma i Falkenberg efter 13 år i Stockholm
Hoj
Ryath - 2013 Triumph Thruxton 900 EFI (Brooklands Green)
BikerBabe skrev:
Dvs. använd vanligt visir om ni vill bli uppraggade killar!

Jag har ljust visir men vad fan spelar det för roll då man sitter antingen med buffen eller en snusnäsduk med döskalle på bakom? Nä, hojen har jag inte för att ragga utan för att det är kul att köra!

En gång har det dock hänt att ett par tjejer, som såg ut att kunna tituleras (stavning?) fjortizar, vinkat på mig och polarn då vi gled nere vid skrea strand. Sen brukar väl folk i allmänhet kunna vrida nackarna av sig då man kommer, men det tror jag mer beror på att jag har "tappat" insatserna. En ylande två-taktare hörs över lilla Falkenberg :D

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Holger skrev:
ska rapportera efter jag glidit med den nån fredag eller lördag kväll men skulle tro att den funkar bättre.......
Hehe, självförtroendet är det ingen brist på iaf. Klistra ditt telefonnummer på ryggen och åk några vändor upp och ner på stan så får vi se om det händer nåt ;)

peteR1000

In Sorte Diaboli
Gick med
19 Sep 2003
Hoj
ninjan e såld...så ingen nu
mb skrev:
Hehe, självförtroendet är det ingen brist på iaf. Klistra ditt telefonnummer på ryggen och åk några vändor upp och ner på stan så får vi se om det händer nåt ;)

Jobbigt om du gör nåt olagligt och snuten ser dig :lol

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...