Sporthoj = Brudmagnet

Hightuned

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2003
Ort
Saltsjöbaden
Hoj
Blandat japansk skrot
Re: hmm

ttrtobbe skrev:
tro om de säger samma sak om de som kör sporthoj med massa effekt och kubik?? alltså någonting måste ju kompenseras när man har en tok stor hoj eller? :whip

Japp, kör du en 125a så lockar du helt klart till dig fler honor än om dör kör en 1300!. :D
 

Hightuned

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2003
Ort
Saltsjöbaden
Hoj
Blandat japansk skrot
Re: Hehe

Kenta skrev:
De är därför du kör 996a va? :crash

// Kenta :hej

Japp, när jag gått klart man penis-förstorar kurs på komvux ska jag byta upp mig till en 125a. En hoj som verkligen säger: -Move aside, here comes fourteen inches!. :D
 
Last edited:

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Ort
Lund
Hoj
Gixxer 1117 -94
Vad göra åt tjejer som ständigt tjatar om att få sitta på bönpallen och dessutom vill åka riktigt riktigt fort?

Även om det är kul så kan det nästan bli lite mkt ibland, man har ju inte tid att vara något privat taxichaufför åt heller...
 

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stan - Hbg.
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Re: Re: Hehe

Hightuned skrev:
Japp, när jag gått klart man penis-förstorar kurs på komvux ska jag byta upp mig till en 125a. En hoj som verkligen säger: -Move aside, here comes fortheen inches!. :D

fourteen inches you numnut......

750 inches :crash
 

Hightuned

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2003
Ort
Saltsjöbaden
Hoj
Blandat japansk skrot
Re: Re: Re: Hehe

maverick_750rr skrev:
fourteen inches you numnut......

750 inches :crash

Jag satt och tänkte en stund men kom inte fram till hur det skulle stavas, så det är tur att ordmärkar-polisen alltid är i tjänst. :D
 

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stan - Hbg.
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Re: Re: Re: Re: Hehe

Hightuned skrev:
Jag satt och tänkte en stund men kom inte fram till hur det skulle stavas, så det är tur att ordmärkar-polisen alltid är i tjänst. :D

It´s a crappy job, but someone´s gotta do it :tummenupp

750RR
 

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
Den som säger att sporthojar inte är brudmagneter måste ju vara helt tafatta.......
Visst e det coolt o cruisa på stan, men så blir det inga brudar. Många åker runt o tänker nu ser jag cool ut som fan woooooooow, men inte får han nån brud för det, hahahaha
Näpp, man måste stanna o kliva av hojen, dega vid den, sen kommer kexen o skall åka med och det är då man har tshirten på sig där det står NO FUCK, NO RIDE på. När dom väl är insatta i hur det skall vara ja då e det bara till o slänga upp spättan o åka till närmsta skog eller så........
 

DwD

Med lem
Gick med
13 Mar 2003
Ort
Stockholm(Nacka)
Hoj
KTM 990 SMR 2010,XR400R-2004
Ravetrancer skrev:
Den som säger att sporthojar inte är brudmagneter måste ju vara helt tafatta.......
Visst e det coolt o cruisa på stan, men så blir det inga brudar. Många åker runt o tänker nu ser jag cool ut som fan woooooooow, men inte får han nån brud för det, hahahaha
Näpp, man måste stanna o kliva av hojen, dega vid den, sen kommer kexen o skall åka med och det är då man har tshirten på sig där det står NO FUCK, NO RIDE på. När dom väl är insatta i hur det skall vara ja då e det bara till o slänga upp spättan o åka till närmsta skog eller så........

hhahhaa No fuck, No ride! :fakta :bow
 

Klotmeister
Gick med
6 Mar 2003
Ort
V-ås
Hoj
Zx9r -96 Såld, Sp1 -00 Såld, Zx12r -01 Såld, Bobber -99 Såld, Ducati S2R 800 -05
Ravetrancer skrev:
Den som säger att sporthojar inte är brudmagneter måste ju vara helt tafatta.......
Visst e det coolt o cruisa på stan, men så blir det inga brudar. Många åker runt o tänker nu ser jag cool ut som fan woooooooow, men inte får han nån brud för det, hahahaha
Näpp, man måste stanna o kliva av hojen, dega vid den, sen kommer kexen o skall åka med och det är då man har tshirten på sig där det står NO FUCK, NO RIDE på. När dom väl är insatta i hur det skall vara ja då e det bara till o slänga upp spättan o åka till närmsta skog eller så........

:bow
 

dews

Mannen
Gick med
16 Mar 2003
Ort
Linköping
Hoj
snart
jodu!

hehe... NO FUCK, NO RIDE... kunglig tröja... var du köpa denna tröja säg???

och mavve hur går det egentligen med din lilla böna??? fråga om du kan få lite massage :tummenupp
 

Ninja_Alex

MOTOGP!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Där vägarna svänger..
Hoj
ZX-9R E2P, Styrdämp, DB-glas, Kolfiber, miniblinkers, Akrapovic system, bänkad 142 SAE, sönderslitna RR-däck....
eller så plockar man upp dem. kör en runda me dem och skrämer skiten ur dem. sen blir det sex, jag lovar.... :rock :bow

detta fungerar 3 gånger i veckan.. fast mavve säger att han ska komma upp hit nu så han kommer nog sno en del brudar för mig... :squid
 

Mekus

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Vetlanda
Hoj
HyrKalsong 650 GT Comet
Asylum_Nakaza skrev:
eller så plockar man upp dem. kör en runda me dem och skrämer skiten ur dem. sen blir det sex, jag lovar.... :rock :bow

detta fungerar 3 gånger i veckan.. fast mavve säger att han ska komma upp hit nu så han kommer nog sno en del brudar för mig... :squid

Snackar du om samma tjej eller byter du ibland? :D
 

Silverryggen

S-BACK MOTARDS
Gick med
15 Jun 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki GSXR 7/11 -90 TURBO 247hk/210Nm KTM 525 EXC Motard/Enduro
Uppraggad?? Hur fan kör man då och hur hinner du stanna?
När jag kör förbi på bakbanaen så hötter dom bara med näven...
 

Flagga

Tycker om "Bling-Bling"
Gick med
12 May 2003
Ort
HockeyTown i E-län
Hoj
Prylkittad Fazer med extra klistermärken.
Re: jodu!

dews skrev:
hehe... NO FUCK, NO RIDE... kunglig tröja... var du köpa denna tröja säg???

och mavve hur går det egentligen med din lilla böna??? fråga om du kan få lite massage :tummenupp


Tröjan har jag inte sett, men dekalen fanns att köpa på Bike Meet... Det finns ganska gott om "raggdekaler"...
 

Bifogat

  • nofuck.jpg
    nofuck.jpg
    9.8 KB · Visningar: 148

Flagga

Tycker om "Bling-Bling"
Gick med
12 May 2003
Ort
HockeyTown i E-län
Hoj
Prylkittad Fazer med extra klistermärken.
...men tydligen även ganska många "bittra" hojåkare... :D
 

Bifogat

  • bittert.jpg
    bittert.jpg
    15.5 KB · Visningar: 188

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna[Ärla]
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Oj. vad mycket snack det skulle bli om någon tjej hade den där tuffa samlags tröjan...

Det märks att ni är singlar pojkar.
Hur många tjejer skulle jag ta med till sporthojsfesten?
Det går bra att göra beställningen nu.
 

Hurtig

KTM'en är såld....
Gick med
10 Apr 2003
Ort
Hägersten
Hoj
Street triple..
Bikerbitch skrev:
Oj. vad mycket snack det skulle bli om någon tjej hade den där tuffa samlags tröjan...

Det märks att ni är singlar pojkar.
Hur många tjejer skulle jag ta med till sporthojsfesten?
Det går bra att göra beställningen nu.

så många som möjligt... :tummenupp
 

Henken

Guest
Bikerbitch skrev:
Oj. vad mycket snack det skulle bli om någon tjej hade den där tuffa samlags tröjan...

Det märks att ni är singlar pojkar.
Hur många tjejer skulle jag ta med till sporthojsfesten?
Det går bra att göra beställningen nu.

Den där firman är inte att lita på :fakta Beställde en tjej för länge sen men hon har inte dykt upp än! Har varit tvungen att försöka fixa det där själv.
 

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna[Ärla]
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Henken skrev:
Den där firman är inte att lita på :fakta Beställde en tjej för länge sen men hon har inte dykt upp än! Har varit tvungen att försöka fixa det där själv.

What? Då måste jag ha missat din beställning.
Eller så var det så att du min käre vän bor för tok långt bort för att mina väninnor skall packa sitt pick och flytta..
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top