Sporthoj = Brudmagnet

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Flagga skrev:
Tror att jag "dissar" inledningen. :D

Vad gäller "riskerna" skulle jag nog tycka att det var tillräckligt tråkigt om tjejen tog illa vid sig och blev ledsen. Fast jag är ju så himla snäll... :hej

Att någon skulle skicka torpeder hem till "syndaren" för att ge vederbörande ett kok stryk...nja...tänkte nog inte riktigt i så drastiska termer. :eek:

Fast jag har faktiskt blivit hotad med det på en dejt en gång, som info ifall jag skulle "göra något olämpligt". Det gjorde jag givetvis inte...för jag är ett helgon. :D

Tanken är nog inte att hon ska må bra via mig eller nåt...

Idag stod det på löpsedlarna att JESSICA talar ut om sin lyxprostition..... var så här . nära att skicka ett sms till den brudan: "hörru, ser att du talar ut om ditt horeri i tidningarna nu... står det NÅT om mig där kommer jag stämma dig" :D :D

MUHAHAHAHAHAHA
fAST JAG VILL INTE HA NÅT ATT GÖRA MED HENNE SÅ JAG SKET I DET

edit: caps lock

750RR

Fredda66

.::[Biatch]::.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Brumm brumm
eus skrev:
Det är inte klokt vilken j*vla brudmagnet hojen är ju!
Jag kom åkade sakta inne i stan, blev stannad av 3 st tjejer.
En utav dem började snacka med mig... bla bla bla..

Sen så frågade hon om hon kunde få mitt telenummer. jaha tänkte jag. kan du väl..

Senare på kvällen/natten så ringde hon och undrade om jag inte kunde komma å sova hos henne... sagt å gjort ;)
Igår ringde hon igen

- Hej hej
- Tjena
- Vad gör du?
- Jag är på förfest
- Ok, jag också
- Jag har en fråga eller ett förslag som jag inte tror att du kommer att tacka nej till
- Jaha?
- Jag undrar om du har lust att sova hos mig i natt, men min kompis ska vara med också
- Jaha? Vad heter kompisen i fråga? (Blev orolig att det var en kille)
- Hon heter *****
- Aha, inga problem sa jag :crash
Mer får ni inte veta! :cool:

Nån annan som har blivit uppraggad när ni åker hoj?
Eller beror på att jag så förbenat snygg? :fakta :crash

Du jobbar säkert inom kommunen eller turistbranschen i Jönköping.
Bra PR trickxxx.

//Fredda

outsider

hojjen skrot, jag lika så.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW R1200 ST -05
Bingo skrev:
Jag får grattulera till din fina MC-relaterade upplevelse. När jag försöker mig på såna grejer brukar det alltid sluta med örfilar och klösmärken i ansiktet eller polisingripande. :crash

trofan att du får en sådan behandling om du stannar mc förare och frågar om deras nummer :D

Larsa_Gasa

Ny medlem
Gick med
23 May 2003
Hoj
r1
Mattiaz skrev:
fast man får sig allt en blick då o då, alltid lika kul när det kommer en kille och en tjej, och tjejen bara ser en annan på hoje, då är et kul att göra killen svartsjuk hehe :D

Tjejen? Du menar väl att det är killen som tittar på hojen?

Min erfarenhet är att tjejer skiter fullständigt i vad man har för hoj(och oftast om man har en), däremot blir smågrabbar lyriska :) man kommer ju ihåg själv... ja och killar/män/gubbar rent generellt kommer ju ofta fram på macken och ska snacka lite.

Ska det raggas tjej med fordon ska man nog ha nåt rött, italiensk på 4 hjul...

Ninja_Alex

MOTOGP!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX-9R E2P, Styrdämp, DB-glas, Kolfiber, miniblinkers, Akrapovic system, bänkad 142 SAE, sönderslitna RR-däck....
mavve: du skulle informerat henne om att förolämpningen numera är synlig för allmänheten på internet. :bow varför inte lägga ut hennes nummer me, så alla kan kommentera incidenten... :tummenupp skickar hon kineserna så skickar vi ninjorna, eller titanmannen... och då vet du vad som händer me henne.... :D :rock

Hurtig

KTM'en är såld....
Gick med
10 Apr 2003
Hoj
Street triple..
Funkar även en offroad som en brudmagnet eller är det bara dessa sporthojar?

Har man valt helt fel eller???

Mcbrud

Guest
säger bara en sak... finns det något sexigare än en kille i skinställ på en rå sporthoj!!!!!!!!! :D
Tror lite att vissa tjejer tycker om mc-åkande killar bara för att de står för lite "farligt", och sen är det ju lite spännade att se hur killen bakom visiret ser ut... :) Mer sporthojsåkande pojkar åt tjejerna!!!!! :tummenupp

gixxermixxer

tvåbarnspappa numera, e ja tuff eller??
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki gsxr 1000 K7 * SÅLD*
Mcbrud skrev:
säger bara en sak... finns det något sexigare än en kille i skinställ på en rå sporthoj!!!!!!!!! :D
Tror lite att vissa tjejer tycker om mc-åkande killar bara för att de står för lite "farligt", och sen är det ju lite spännade att se hur killen bakom visiret ser ut... :) Mer sporthojsåkande pojkar åt tjejerna!!!!! :tummenupp
Kungälv!!!!! :bow my birthplace haha, Fontin? Komarken? Centrum?

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Asylum_Nakaza skrev:
mavve: du skulle informerat henne om att förolämpningen numera är synlig för allmänheten på internet. :bow varför inte lägga ut hennes nummer me, så alla kan kommentera incidenten... :tummenupp skickar hon kineserna så skickar vi ninjorna, eller titanmannen... och då vet du vad som händer me henne.... :D :rock

Hon skickade tillbaka nyss och bad om ursäkt och ville träffa mig fortfarande :skrämd :skrämd :skrämd :skrämd

NU är jag rädd, nu bara MÅSTE jag träffa henne juh :öl

Jag har titanmannens nummer så d e lugnt :fakta

750RR - snart på dejt :cool:

Hightuned

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2003
Hoj
Blandat japansk skrot
Jacke skrev:
hahahahha FIAT är ju en riktigt känd brudmagnet :rolleyes: :rock

Det är klart att den är, tänk själv hur flickor resonerar. -Han kör en flashig bmw, altså försöker han kompensera något?. -Han kör en fiat, han , måste ha en enorm utrustning eftersom han kör en så risig bil, och inte måste kompensera för något!. :D

Mekus

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HyrKalsong 650 GT Comet
Hightuned skrev:
Det är klart att den är, tänk själv hur flickor resonerar. -Han kör en flashig bmw, altså försöker han kompensera något?. -Han kör en fiat, han , måste ha en enorm utrustning eftersom han kör en så risig bil, och inte måste kompensera för något!. :D

När jag köpte min LandRover så fick jag en kanske inte så uppskattad kommentar... "Den är rätt stor va? Du vet väl vad dom säger om killar som kör stora bilar?"

:(

Henken

Guest
De säger samma sak om killar med små sportbilar :(
"Synd" man har digitalkameran utlånad :p :eek:

Hurtig

KTM'en är såld....
Gick med
10 Apr 2003
Hoj
Street triple..
hmm

tro om de säger samma sak om de som kör sporthoj med massa effekt och kubik?? alltså någonting måste ju kompenseras när man har en tok stor hoj eller? :whip

Last edited:
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...