TinaTjejen
long time, no see
Bikerbitch skrev:Jag har ännu inte märkt att jag blir någon slags brudmagnet fastän jag kör båge.. Jag skrämmer säkert iväg dom när dom ser flätorna under hjälmen.
Skolkamraterna var dock inte sena med att provsitta gamla bettan. Det skulle kråmas och det fjärde med det tredje.
Dom till och med påpekade glatt att jag ju kunde använda backspeglarna att spegla mig i.
Yeah right baby...
Det lustiga är dock att när man kommer puttrandes så vänder sig dom flesta tjejerna om och ler så där lite mystiskt. Tills dom som sagt upptäcker att man är tjej och ingen sexig liten pojke i neonfärgat skinnställ sittandes på en FWS..
Grabbarna däremot... oj. man är nog lite av en killmagnet när man som tjej sitter på en hoj. Men det är ju bara för att det finns rätt få fortfarande.
Vad säger ni mina vänner till plåtluder.. skall vi samlas någon dag o köra litegrann tillsammans, vi tjejer!
Tinatjejen, du skall också följa med. Bring on your handledare sen kör vi så det rockar!
RÅKK ÅNN!
Klart som faen ja ska med När då? Till helgen kanske? Jag har en kvinnlig handledare åxå faktiskt.. by the way..