Sporthoj = Brudmagnet

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Ort
Ängelholm
Hoj
GSX-R 600
Bikerbitch skrev:
Jag har ännu inte märkt att jag blir någon slags brudmagnet fastän jag kör båge.. Jag skrämmer säkert iväg dom när dom ser flätorna under hjälmen.
Skolkamraterna var dock inte sena med att provsitta gamla bettan. Det skulle kråmas och det fjärde med det tredje.
Dom till och med påpekade glatt att jag ju kunde använda backspeglarna att spegla mig i.
Yeah right baby...

Det lustiga är dock att när man kommer puttrandes så vänder sig dom flesta tjejerna om och ler så där lite mystiskt. Tills dom som sagt upptäcker att man är tjej och ingen sexig liten pojke i neonfärgat skinnställ sittandes på en FWS..
Grabbarna däremot... oj. man är nog lite av en killmagnet när man som tjej sitter på en hoj. Men det är ju bara för att det finns rätt få fortfarande.
Vad säger ni mina vänner till plåtluder.. skall vi samlas någon dag o köra litegrann tillsammans, vi tjejer!
Tinatjejen, du skall också följa med. Bring on your handledare sen kör vi så det rockar!

RÅKK ÅNN! :rock
Klart som faen ja ska med:) När då? Till helgen kanske? Jag har en kvinnlig handledare åxå faktiskt.. by the way.. :hej
 

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Ort
Ängelholm
Hoj
GSX-R 600
Hm.. jag börjar undra om inte det där med stora blinkers = stor sexualdrift stämmer :D Eller gäller det bara för tjejor kanske? (Kanske bara vi som har stora blinkers :cool: )
 

Henken

Guest
Kom på en sak

Anledningen till att man (jag) vill köra båge är att man slipper ha en massa efterhängsna brudar efter sig. I bil har man inget att skylla på men snart blir det:
Nä, tyvärr! Du måste ha godkänd skyddsutrustning!
Den tjej som skaffar sig det ska jag gifta mig med :D
Blir lite av ett test :rolleyes:

Det kan vara så...
 

watson

Orka vara tvärtom
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm/på ön mitt i stan
Hoj
gsxr 750 -00 och CBR Zoohundra
Hightuned skrev:
Älskar med hojen?. -Har fröken någon typ av pervomodifierad sadel montro, eller hur förlöper kärleksakten egentligen?. :confused:

Jag kör en tvåtaktare! Behöver jag skriva mer??? Penetration är inte allt vettu! :slicka

BB+alla andra bruvdar... Klart vi ska köra en sväng! Bättre väder bara!! Jag vill ha regndäck när det är sånt här väder.... Snacka om haaalt!! :(

/Fröken fräckis
 
Last edited:

TbA

Sandman coming...
Gick med
5 Jun 2003
Ort
Falun
Hoj
Vägkungen
watson skrev:
Jag kör en tvåtaktare! Behöver jag skriva mer??? Penetration är inte allt vettu! :slicka

/Fröken fräckis


Aaaha ! Det är därför alla "kärringar" kör Ducce !
 

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Flagga skrev:
...Det är inte ofta sånt händer...men...hon fick mitt telenummer...och det blev faktiskt en tur. :tummenupp
Så där kan du väl fan inte skriva!? Du måste kvalificera påtåendet lite mer. Blev det en tur med bågen eller bananexpressen eller vad? :crash
 

Flagga

Tycker om "Bling-Bling"
Gick med
12 May 2003
Ort
HockeyTown i E-län
Hoj
Prylkittad Fazer med extra klistermärken.
Originally posted by Bingo: Så där kan du väl fan inte skriva!? Du måste kvalificera påtåendet lite mer. Blev det en tur med bågen eller bananexpressen eller vad?

Sådär kan jag visst skriva...eftersom det var en tur med hojen det syftades på. Hade det varit något mer inblandat...skulle jag inte skrivit något alls!

"A real Gentleman never talks"
 

Thundercat

Ringmärkt
Gick med
6 Mar 2003
Ort
I en blåvitt stad.
Hoj
En svart.
Flagga skrev:
:D :D :D Försök att sudda bort lastbilen, så kanske folk tror att tunneln är nån sorts kloak! :zpy

Edit: Fast om du ska "använda" fotot vid bardisken tror jag du vinner på om du kan klippa in dig själv också.

Med den där bakgrunden kan du ju definitivt benämna dig som "Världen Störste Motorcyklist". :tummenupp

Jag hade ingen annan cool bakgrund. "Man tager vad man haver."

:D
 

Hightuned

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2003
Ort
Saltsjöbaden
Hoj
Blandat japansk skrot
TbA skrev:
Aaaha ! Det är därför alla "kärringar" kör Ducce !

Hahaha, där fick du allt till det va?. Ska någonting vara kärringhoj så måste det väl vara en stelben HDchopper, där kan du snacka om musvibbrationer!. :D
 

Matti

Håll käften när du pratar med mig!
Gick med
11 Mar 2003
Ort
The capital city!
Hoj
KTM RC8 R, KTM 450 SMR, KTM 690 SMC och en KTM 250 SX-F.
It´s not what you got! it´s what you do whit it!
:squid
 

Gnällspik

Vertikalt i kurvan
Gick med
27 May 2003
Ort
Stockholm
Hoj
929
Jaha, själv har jag haft sporthoj i två år nu, och det ena jag märkt av är att tjejer stint stirrar BORT från mig när jag är ute och åker. Med minen "Han skall fan inte tro att jag spanar in honom!"

Resultatet blir pinsamt och farligt när damerna i fråga kör bil och beslutsamt byter fil på mig medan de gör allt för att undvika ögonkontakt.

Det underliga är att hojen inte bara är skitfrän och skinnstället är snyggt som fan, utan jag är ju djävligt snygg själv också. =(
 

Kfc

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Övik
Hoj
Zx9r -99
Gnällspik skrev:
Jaha, själv har jag haft sporthoj i två år nu, och det ena jag märkt av är att tjejer stint stirrar BORT från mig när jag är ute och åker. Med minen "Han skall fan inte tro att jag spanar in honom!"

Resultatet blir pinsamt och farligt när damerna i fråga kör bil och beslutsamt byter fil på mig medan de gör allt för att undvika ögonkontakt.

Det underliga är att hojen inte bara är skitfrän och skinnstället är snyggt som fan, utan jag är ju djävligt snygg själv också. =(

Kör du med mörkt visir?
 

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stan - Hbg.
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Gumpa skrev:
.....................................................................................................
Det ringde en tjej till mig som ville gå på blind date sa hon, jag hade ingen som helst aning om vem hon var och vet fortfarande inte det. Fast hon verkar totalt blåst av det lilla jag hört henne säga, hon kna knappt stava i sina sms och vi ska träffas vecka 25 i Höganäs.
......................................................................................................
Mavve!
Ta med henne till Kullensfyr ( i Höganäs) & titta på solnedgången
Det är en av dom romantiska ställen som finns!
Och det är ett säkert kort på att man får en trevlig fortsättning på kvällen/natten :tummenupp

Precis vid fyren?

Jag tänker ju inte ta kinesen dit kan jag lova :rolleyes:

750RR
 

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
Vaddå brudmagnet????


Snarare killmagnet :D

Hur många killar drar man inte till sig som tjej på sporthoj, det är ju så att man till och med måste gasa ifrån dom ibland för dom är för många ;)


:squid
 

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stan - Hbg.
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
MUHAHAHAHAHAHAHA

SMS från kinesen:

"Sluta fjanta dig! var d du som ringde hem till mej å kallade dej för Mikael?..kul! "eh NOT"..lägg av OK!!..."

Mavve:

"1. Jag har inte ditt hemnummer. 2. Jag är 21år, inte 12. 3. Jag har bättre saker att roa mig med än att ringa hem till minst sagt paranoida småsinta lyckosökare"

Kinesen:

"Förlåt då..å du? jag e ingen som du uttryckte d någon "paranoid lyckosökare" på något sätt.Jag e ärlig..å e ingen flippare,har haft ett långt förhållande me en kille i hela 2 år å d var han som kom fram till mej. Tänk dej för innan du säger någonting olämpligt till folk du INTE känner.. du e f-n i mej taskig,har ingen lust att varken träffa el.snacka me dej.."

Mavve still got it :crash

750RR
 
Last edited:

Funker Vogt

Blackbird wannabe
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 650 + Yamaha XJ550 *host*
Tinatjejen skrev:
Hm.. jag börjar undra om inte det där med stora blinkers = stor sexualdrift stämmer :D Eller gäller det bara för tjejor kanske? (Kanske bara vi som har stora blinkers :cool: )

Jag skall ta bild på min 550 så skall du få se på stora blinkers.

Jag har aldrig sett större på en mc :D

Och då är jag kille. Resten håller jag tyst om... :crash
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top