Snail_shell skrev:2532483Dra åt helvete din sköka!
Ingen i hela världen kommer att steka mig..
Ställ upp den där fjollan Rossi vid donken och jag kommer steka honom innan vi nått Markims avfarten.
Ska försöka!!
Det enda ni kommer se av mig är en röd blipp som försvinner iväg som en missil på vägen framför er..
Don Tomaso skrev:2534414O så finns det inte nåt som heter sista körningen för i år va?
Don Tomaso skrev:2534414Hepp!
(Solskenchans+ledig) x åretruntställd V-twin/ lördagskörning =
Don Tomaso upphöjt me Valkirija bakpå kommer om alla faktorer stämmer!
O så finns det inte nåt som heter sista körningen för i år va?
Ska bli gött o se er alla i höstsolen!
mrdaez skrev:2535093Måste man anmäla sig för att få åka, eller kan man bara dyka upp?
Noll-Koll skrev:2535428Är en gruppkram helt uteslutet om man dyker upp?
Jörgen Karlsson skrev:2534433Jag tycker det låter så ödesmättat med sista körningen!
Jag brukar kalla det den näst sista körningen, osså hoppar jag över den sista!
Thyg0d skrev:2534848Lundberg:
Jupps... värsta experten!
Nåja... Har lyckats klämma in två körningar med min lekledare och hans kompisar från Tullinge bl.a. ner till Trosa på en massa småvägar så jag har
ytterst lite erfarenhet men nåt har nog fastnat...
QUOTE]
Själv tog jag en sväng på bogesundleden, och en sväng till uppsala! Lyckades även ta upp hojen på bakhjulet (ofrivilligt) på trean's växel vilket resulterade i panik bromsning och något ömma kulor samt lite stjärnor när det satt en tank i vägen för min landning. Men jag la inte ner hojen iallafalll!
För övrigt, en som inte hittar så bra ens på sin egen bakgård! Har någon en karta till MC (alias donken?) i upplands Väsby? Jag åker från Åkersberga
http://kartor.eniro.se/query?&what=...3B&stq=0&click_id=GulaSidorna_ToMap&imgmode=0Lundberg skrev:2535487För övrigt, en som inte hittar så bra ens på sin egen bakgård! Har någon en karta till MC (alias donken?) i upplands Väsby? Jag åker från Åkersberga
amullo skrev:2535526Jag skall försöka dyka upp också..
Man vill ju inte att snigeln skall bli ensam ducce..
Lundberg skrev:2535487Thyg0d skrev:2534848Lundberg:
Jupps... värsta experten!
Nåja... Har lyckats klämma in två körningar med min lekledare och hans kompisar från Tullinge bl.a. ner till Trosa på en massa småvägar så jag har
ytterst lite erfarenhet men nåt har nog fastnat...
QUOTE]
Själv tog jag en sväng på bogesundleden, och en sväng till uppsala! Lyckades även ta upp hojen på bakhjulet (ofrivilligt) på trean's växel vilket resulterade i panik bromsning och något ömma kulor samt lite stjärnor när det satt en tank i vägen för min landning. Men jag la inte ner hojen iallafalll!
För övrigt, en som inte hittar så bra ens på sin egen bakgård! Har någon en karta till MC (alias donken?) i upplands Väsby? Jag åker från Åkersberga
Hehe, du kan hänga på bakom min Mazda...
Cyclops skrev:2535554Lundberg skrev:2535487
Hehe, du kan hänga på bakom min Mazda...
Hmm ska vi ha ledarbil helt plötsligt!
Noll-Koll skrev:2535428Är en gruppkram helt uteslutet om man dyker upp?
Lundberg skrev:2535615Cyclops skrev:2535554
Hmm ska vi ha ledarbil helt plötsligt!
Nää...
Tänkte på vägvisning från Å-berga...
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |