KJECOP skrev:2542399Ja jag tyckte att det såg ut som att den där och tryckte oroväckande tätt bakom er. Vi skulle kanske ha stannat och markerat vår åsikt i frågan... Antingen var han ute efter mitt skinn och ville jaga ikapp mig eller också var han bara rent allmänt fientligt inställd till hojåkare Men han gjorde visst lika när Snail_shell körde om honom också...
Det är tur att vi hojåkare är så felfria i trafiken så att det är någon ordning...
SwedB skrev:2542380
Du skötte dig fint, lundberg. Lugn och fint så blir det banne mig många lördagsturer även nästa säsong. Då med mer häng i kurvorna!
Lundberg skrev:2542435Hmm man kan ju inte låta bli att tycka det var lite synd att han inte stannade när vi tog rast och sa vad han tyckte! Det hade ju faktiskt vart lite kul om du hade upplyst honom om lagen med att man ska hjälpa till vid omkörning!
I övrigt får vi vara glada att allt gick bra och att han bara lyckades ställa till med lite prat och inte ett helt helvete!
//Lundberg
Man bugar och bockar!
Sunk skrev:2542897(Lundberg, som dock körde grymt bra när jag låg bakom honom, lite lugnt i bland men hellre det än att köra över sin förmåga, det kommer herr Lundberg!!.. )
// Sunk
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |