Lundberg skrev:
2539442 Hej alla,
Tack för en väldigt trevlig tur och många trevliga människor! Det där blir absolut att man gör igen så fort som det bara går!
(ska dock ta mig ut själv och öva lite kurvteknik, annars kommer jag snart få ett nytt smeknamn)
Och satan vad svårt det var att hänga med polisen i svängarna! (kjelle) Riktigt kul grupp tyckte jag!
Håller med dig till fullo!
Av vad jag såg så var du inte så långt efter som du får det att låta.
Men om du känner att det börjar gå lite för fort för att du skall känna dig bekväm så skall du slå av på takten så att du håller dig inom de ramar du känner att du klarar.
Det är skitviktigt! Annars är det så lätt att något händer och man blir rädd. Och blir man rädd så tar reptilhjärnan över och man agerar helt fel, man tittar på fel plats, man bromsar i en kurva, man rycker till osv. vilket ofta resulterar i en olycka. Jag har gjort det själv men haft turen på min sida...
Tempot kommer sedan med automatik i takt med att du känner dig säkrare. Dessutom så kan du säkert få tips och råd av andra och du är välkommen att fråga mig också om du vill. Så har du lust på någon körning så åker jag gärna bakom dig och kommer med tips och råd om jag ser något fel.
Snail_shell skrev:
2539654 pfftt!!
Eftersom jag redan gjort anspråk på segern!!
Så går det inte att ändra på..
Du gör anspråk på segern i ett lugnt tillbakalutat touringtempo...
Öh???