Lord Adrian skrev:2401071
Coincident? I think not...![]()
Nee det kändes inte som en slump...*rädd*
Lord Adrian skrev:2401071
Coincident? I think not...![]()
Kapten Blåskägg skrev:2401072Ja det har varit trevligt att lära känna den killen men snart är han inte längre bland oss![]()
d1ce skrev:2401066Jag vet förövrigt något som ollades på kommandobryggan under vår tidNågot som ofta kommer i kontakt med officerare...
Hoppas det smakade
Puss!
-@
d1ce skrev:2401076Ni får slåss om mig snart, alla vill ha mig... Imorgon åker bönpallen på igen, vill ni ha den får ni kriga era perverta semialkisar!
-@
Kapten Blåskägg skrev:2401080![]()
Hade fan blivit besviken på dig annars, men visst fan luktade kikaren och VHF-luren lite räktrålare ibland![]()
Snail_shell skrev:2401082Så du skall till Haninge innan du åker till Väsby??![]()
![]()
d1ce skrev:2401085Nu fattar jag ingenting igen...![]()
-@
ladbol skrev:2401084Bäst att säga upp sig från jobbet nu
innan jag får sparken för mina sena ankomster
hopplöst att försöka hänga med här ju 10 sidor till sen 2130- Shit!
Snail_shell skrev:2401086Ok!!![]()
JAg vinkar när jag blåser om dig på nynan i morgon då..![]()
d1ce skrev:2401085Nu fattar jag ingenting igen...![]()
-@
d1ce skrev:2401091Utmaningen antagen, jag steker dig med 2st brudar bakpå hojjen... Din permobil hinner inte plana innan jag försvinner ur ditt synfält
-@
Milla skrev:2401090Vi ska ju ha 1000 inlägg FÖRE körningen imorgon,(idag egentligen efter en titt på klockan) och det fattas snart bara 300 så det ska nog inte va nått problem![]()
d1ce skrev:2401091Utmaningen antagen, jag steker dig med 2st brudar bakpå hojjen... Din permobil hinner inte plana innan jag försvinner ur ditt synfält
-@
Snail_shell skrev:2401095Men ändå skall du steka mig på nynan...![]()
Med två brudar bakpå??
Har du lovat båda den här gången??![]()
Kapten Blåskägg skrev:2401080![]()
Hade fan blivit besviken på dig annars, men visst fan luktade kikaren och VHF-luren lite räktrålare ibland![]()
Milla skrev:2401098Se till att de inte har jeans på sig då, utan riktiga skyddskläder!!......
Men hon kanske inte vet att jeanstyget bränner fast i huden om ni skulle råka ut för nått mindre bra![]()
![]()
Lord Adrian skrev:2401102Du behöver fan proffesionell hjälp![]()
Milla skrev:2401098Se till att de inte har jeans på sig då, utan riktiga skyddskläder!!......
Men hon kanske inte vet att jeanstyget bränner fast i huden om ni skulle råka ut för nått mindre bra![]()
![]()
ja ja ja NU fick jag svaret ..det blir alltså Haninge före väsby då...JÄVLA TOFFEL...d1ce skrev:2401085Nu fattar jag ingenting igen...![]()
-@
d1ce skrev:2401103
Det sjuka är att man såg hur han smygslickade luren när han konstaterat lukten
-@
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |