Sporthoj.com Grupp/Onsdagskörning 060823

Status
Ej öppen för fler svar.

fille

stängt för Gotland:)
Gick med
30 Jun 2005
Hoj
GSXR 1000 K4 + CBR 1000 RR
ladbol skrev:
2401084 :va Bäst att säga upp sig från jobbet nu:tummenupp innan jag får sparken för mina sena ankomster :tungan hopplöst att försöka hänga med här ju 10 sidor till sen 2130- Shit!

Seså, hoppa i säng nu:mattias

Du behöver upp i arla morronstund, arbeta och sedan se till att få tag på ett nytt ekipage! :)

Snail_shell

www.skitsnack-mc.se
Gick med
28 Jul 2006
Hoj
CBR 1000RR -07 ( Hong Kong Edition)
d1ce skrev:
2401100 Vill du haett race så är inte jag den som är den, från haninge till u-v?

-@
Jag åker tyvärr direkt från jobbet i morgon ( Kista )
Men om du får nån timmes försprång så kan det väl liknas med en tävling..

Bli inte så besviken bara!! :D

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Valrog skrev:
2401109 ja ja ja NU fick jag svaret ..det blir alltså Haninge före väsby då...JÄVLA TOFFEL...:mad:

Jo, det var ju egentligen så att Inger skulle åka bakpå, hon har tjatat tro mig, men jag kunde inte ställa upp. Jag vet hur sotis du blivit och vilket frsmädligt nederlag det hade varit för dig... ;)

Men jag har lovat henne en tur i kvällssolen någon dag, bra va?! :rolleyes: :näsblod

-@

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
d1ce skrev:
2401103 Sköt ditt så sköter andra sitt, det är inte du som ska vurpa i andras utrustningar.

-@

Tror nog de skulle tycka det var bättre än utan bra utrustningar....:rolleyes:

Hur bra du än kör, så finns det fortfarande idioter där ute på vägarna.

Självklart får väl hon skrapa sönder sina ben hur mycket hon vill, jag har ändå rätt att tycka att det är idiotiskt att köra gruppkörningarna utan skinnställ eller dylig utrustning...

Sen om folk kör i jeans till kiosken or what ever då det förhoppningsvis går lite lugnare till, är en annan femma..

Vet att vi inte har samma åsikt, så nu e jag klar med min moralpredikan!:mattias

Wonderboy

Give me a break, I'm just learning!
Gick med
4 Dec 2005
Hoj
inge för tillf
Hmm väderprognosen ser inte alltför lovande ut... Hoppas det blir bra väder så att fler följer med än förra gången! :tummenupp

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Milla skrev:
2401126 Tror nog de skulle tycka det var bättre än utan bra utrustningar....:rolleyes:

Hur bra du än kör, så finns det fortfarande idioter där ute på vägarna.

Självklart får väl hon skrapa sönder sina ben hur mycket hon vill, jag har ändå rätt att tycka att det är idiotiskt att köra gruppkörningarna utan skinnställ eller dylig utrustning...

Sen om folk kör i jeans till kiosken or what ever då det förhoppningsvis går lite lugnare till, är en annan femma..

Vet att vi inte har samma åsikt, så nu e jag klar med min moralpredikan!:mattias

Föreslår att du behåller den där för dig själv, ämnet är behandlat och avklarat.

Jag ska ta en bild på hur jag åker i vanliga fall så kan du få kommentera det med, sidenbyxor och t-shirt ÄR skönt när det är varmt.

-@

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Snail_shell skrev:
2400821 Han som gillar att visa arselet och är livrädd att nån skall komma i kapp och läxa upp han..
Så han bröt inte medvetet mot lagen, det var dom inbyggda flyktreflexerna sedan barnsben som tog över.. :rofl

Nä nu! Va fan sägeru?:6surkart

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Kapten Blåskägg skrev:
2401119 Inte helt otänkbart :D

"Högst sannolikt" är dom ord som osökt dyker upp....;) med lite tur får vi dela rum:tummenupp Skönt med mjuka väggar...:D

Nu får ni spamma skiten ur den här tråden utan mig, den adliga bingen kallar på mig.:trött

Snail_shell

www.skitsnack-mc.se
Gick med
28 Jul 2006
Hoj
CBR 1000RR -07 ( Hong Kong Edition)
Wonderboy skrev:
2401132 Hmm väderprognosen ser inte alltför lovande ut... Hoppas det blir bra väder så att fler följer med än förra gången! :tummenupp

Jösses!! :va

Det skulle regna i dag också..
Vädergubbarna har inte samma mediala kontakt med vädergudarna som vissa i det här sällskapet har..

Dom är ruskigt medvetna om vilket kollosalt lidande det skulle bli för dom om det blev regn..

Dessutom måste vi nog tänka lite på Valrogs lever..
Han klara inte en regning Onsdag till... :D

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
d1ce skrev:
2401138 Föreslår att du behåller den där för dig själv, ämnet är behandlat och avklarat.

Jag ska ta en bild på hur jag åker i vanliga fall så kan du få kommentera det med, sidenbyxor och t-shirt ÄR skönt när det är varmt.

-@

Och du kör precis som du gör på en gruppkörning oxå?

Hur kan man tycka att man är bra skyddad i jeans?

Valrog

Skitsnack-MC
Gick med
20 Aug 2003
Hoj
BMW R1200GSA
d1ce skrev:
2401124 Jo, det var ju egentligen så att Inger skulle åka bakpå, hon har tjatat tro mig, men jag kunde inte ställa upp. Jag vet hur sotis du blivit och vilket frsmädligt nederlag det hade varit för dig... ;)

Men jag har lovat henne en tur i kvällssolen någon dag, bra va?! :rolleyes: :näsblod

-@
HMMMM (Mållös) TROR inte hon vill sitta bakpå där= INGET att hålla sig i (Får tolkas hur man VILL)

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...