Varenda gång jag åker med dig hamnar jag och sothoran i regn och blöt vägbana. Nu har jag missat halva spamkvällen bara för att jag fick vara kvar i garaget och vaska av sothoran tills hon blev nöjd. För för andra gången idag dessutom! Imorrn ska jag hålla mig minst ett postnummerområde före dig så min hoj slipper ditt regnmoln. Eller är det måhända ett moln av oljerök som följer dig och sessan?d1ce skrev:2401160I'm all balls mannen
-@
Milla skrev:2401203Ikonen brukar vara för att visa att man skämtar, så var det även i detta fall!!! Men vet du, eftersom det tydligen bara är jag som har fel åsikt så åk du, jag skiter i det..
Ha det bra..
Två generationer Panelhönor ser vi då på den högra bilden.....Ingeli64 skrev:2401205Provar att skicka lite bilder nurå....
Ingeli64 skrev:2401205Provar att skicka lite bilder nurå....
Jörgen Karlsson skrev:2401208Varenda gång jag åker med dig hamnar jag och sothoran i regn och blöt vägbana. Nu har jag missat halva spamkvällen bara för att jag fick vara kvar i garaget och vaska av sothoran tills hon blev nöjd. För för andra gången idag dessutom! Imorrn ska jag hålla mig minst ett postnummerområde före dig så min hoj slipper ditt regnmoln. Eller är det måhända ett moln av oljerök som följer dig och sessan?
Där har vi beviset! Herrar heterosar agerade så usla kavaljerer att damerna flydde över vägen och satte sig som panelhönor på lastkajen och började charma fjortisarna till vänster i brist på annat!Ingeli64 skrev:2401205Provar att skicka lite bilder nurå....
d1ce skrev:2401211Darn sexy kid med buffen där...
-@
Haha, det är nästan så jag får lite skuldkänslor när du skriver sådär... Det stämmer ju trottsallt!
U wish, ett riktnummerområde efter, minst.
-@
Valrog skrev:2401214Är det nå't intern ni har du och Milla eller???
Sluta tjura då...Är det ett ställ du behöver så kan du låna av Inger...d1ce skrev:2401221Ne...
-@
Valrog skrev:2401227Sluta tjura då...Är det ett ställ du behöver så kan du låna av Inger...
Ring eller skicka ett PM du...d1ce skrev:2401232Jag tjuarar inte ett smack. Tycker det görs ganska klart.
Ne, tack men nej tack. Jag hör av mig om det blir ändring på det svaret.
-@
Valrog skrev:2401236Ring eller skicka ett PM du...
Hon har två ställ...
d1ce skrev:2401241Tack killen
-@
Valrog skrev:2401242Det är lugnt killen ..TACKA Inger
d1ce skrev:2401232Jag tjuarar inte ett smack. Tycker det görs ganska klart.
-@
ÖVERSKATTA inte din förmåga nu va......d1ce skrev:2401244Det ska jag göra när vi tar vår tur i kvällssolen Ordentligt!
-@
Valrog skrev:2401247ÖVERSKATTA inte din förmåga nu va......
d1ce skrev:2401250Jag kan inte missunna kvinnosverige mina kvalitéer min vän, tyvärr
-@
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |