Sporthoj.com Grupp/Onsdagskörning 060823

Status
Ej öppen för fler svar.

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
d1ce skrev:
2401160 I'm all balls mannen ;)

-@
Varenda gång jag åker med dig hamnar jag och sothoran i regn och blöt vägbana. Nu har jag missat halva spamkvällen bara för att jag fick vara kvar i garaget och vaska av sothoran tills hon blev nöjd. För för andra gången idag dessutom! Imorrn ska jag hålla mig minst ett postnummerområde före dig så min hoj slipper ditt regnmoln. Eller är det måhända ett moln av oljerök som följer dig och sessan? :hihi

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Milla skrev:
2401203 Ikonen :tungan brukar vara för att visa att man skämtar, så var det även i detta fall!!! Men vet du, eftersom det tydligen bara är jag som har fel åsikt så åk du, jag skiter i det..

Ha det bra..

Har redan klargjort att jag högaktligt sk*ter i den åsikten då jag tycker att det är upp till var och en att avgöra.

Det är du som tjatar och maler om det, antagligen passar det väl inte dig och gör det inte det ska jag inte utsätta dig för detta hemska tilltag att åka hoj i jeans eller annat än skinnställ.

Vad har du för anledning att inte åka, nu har du ju fått som du velat. Låt mig bara slippa gnället och tjatet, snälla?

-@

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Ingeli64 skrev:
2401205 Provar att skicka lite bilder nurå....:)

Darn sexy kid med buffen där...

-@

Jörgen Karlsson skrev:
2401208 Varenda gång jag åker med dig hamnar jag och sothoran i regn och blöt vägbana. Nu har jag missat halva spamkvällen bara för att jag fick vara kvar i garaget och vaska av sothoran tills hon blev nöjd. För för andra gången idag dessutom! Imorrn ska jag hålla mig minst ett postnummerområde före dig så min hoj slipper ditt regnmoln. Eller är det måhända ett moln av oljerök som följer dig och sessan? :hihi

Haha, det är nästan så jag får lite skuldkänslor när du skriver sådär... Det stämmer ju trottsallt! ;)

U wish, ett riktnummerområde efter, minst.

-@

Last edited:

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Ingeli64 skrev:
2401205 Provar att skicka lite bilder nurå....:)
Där har vi beviset! Herrar heterosar agerade så usla kavaljerer att damerna flydde över vägen och satte sig som panelhönor på lastkajen och började charma fjortisarna till vänster i brist på annat! :hihi

Valrog

Skitsnack-MC
Gick med
20 Aug 2003
Hoj
BMW R1200GSA
d1ce skrev:
2401211 Darn sexy kid med buffen där...

-@

Haha, det är nästan så jag får lite skuldkänslor när du skriver sådär... Det stämmer ju trottsallt! ;)

U wish, ett riktnummerområde efter, minst.

-@

Är det nå't intern ni har du och Milla eller???:va

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Valrog skrev:
2401227 Sluta tjura då...Är det ett ställ du behöver så kan du låna av Inger...

Jag tjuarar inte ett smack. Tycker det görs ganska klart.

Ne, tack men nej tack. Jag hör av mig om det blir ändring på det svaret. Dessutom ska inger självklart med själv.

-@

Valrog

Skitsnack-MC
Gick med
20 Aug 2003
Hoj
BMW R1200GSA
d1ce skrev:
2401232 Jag tjuarar inte ett smack. Tycker det görs ganska klart.

Ne, tack men nej tack. Jag hör av mig om det blir ändring på det svaret.

-@
Ring eller skicka ett PM du...
Hon har två ställ...

Valrog

Skitsnack-MC
Gick med
20 Aug 2003
Hoj
BMW R1200GSA
Hallå

VART tog alla proffspammers vägen då..VI har ju ett gäng inlägg kvar till 1000

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
d1ce skrev:
2401250 Jag kan inte missunna kvinnosverige mina kvalitéer min vän, tyvärr ;) :hihi

-@

Ja klamydian har fått oväntat fäste i Norrtäljetrakten hörde jag av en gynekolog :hihi

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...