Snail_shell skrev:2401143
Dessutom måste vi nog tänka lite på Valrogs lever..
Han klara inte en regning Onsdag till...
Så sant som det är sagt
Snail_shell skrev:2401143
Milla skrev:2401145Och du kör precis som du gör på en gruppkörning oxå?
Hur kan man tycka att man är bra skyddad i jeans?
Milla skrev:2401145Och du kör precis som du gör på en gruppkörning oxå?
Hur kan man tycka att man är bra skyddad i jeans?
fille600 skrev:2401149Så sant som det är sagt
Den här levern klarar mer än så du......Har varit med förr...Snail_shell skrev:2401143Jösses!!
Det skulle regna i dag också..
Vädergubbarna har inte samma mediala kontakt med vädergudarna som vissa i det här sällskapet har..
Dom är ruskigt medvetna om vilket kollosalt lidande det skulle bli för dom om det blev regn..
Valrog skrev:2401146HMMMM (Mållös) TROR inte hon vill sitta bakpå där= INGET att hålla sig i (Får tolkas hur man VILL)
Valrog skrev:2401146HMMMM (Mållös) TROR inte hon vill sitta bakpå där= INGET att hålla sig i (Får tolkas hur man VILL)
ÄHH kom igen grabben så super vi degosarna under bordet..(DET skulle jag NOG inte sagt)...Lord Adrian skrev:2401153Inte min heller....ntilevern
d1ce skrev:2401152Nej, det gör jag definitivt inte, då har jag ingen bromskloss framför mig och kör därför bra mkt fortare och i stan, det är massor med bilar jag kör imellan och om osv.
Sköt ditt så sköter andra sitt, eller starta en tråd om skyddskläder.
-@
Snail_shell skrev:2401162Risken är väl att stomipåsen spricker..
Den är ju lite skör..
Kapten Blåskägg skrev:2401125Käkat en bamse idag eller?
Kapten Blåskägg skrev:2401119
Ingen fara, vi vet..du är ju tjej
Lord Adrian skrev:2401153Inte min heller....ntilevern
Ullis skrev:2401175Hmm...vem är de nu som glappat?? N eller M?? Räknas den egentligen som Bamse, det stod ju frukostkorv på menyn???
SHIT....jag e lurad!! ELLER, är det DU som är det??
Otroligt, fantastiskt...jag finner inte ord.
Jag skrev ETT inlägg utan värde för någon av Er egentligen & ändå lyckas Du hitta något att plocka ur det. Sherlock Holmes him self....fantastiskt
Milla skrev:2401170Varför kör du inte i de kläderna på gruppkörningarna då??
Tycker du att jeans är bra skyddskläder?
Jag sköter mitt, jag kör i skinnställ, jag försöker bara förstå hur man kan anse sig välskyddad i jeans o dyl.. Du kanske vet nått som jag inte vet?
Ullis skrev:2401175Hmm...vem är de nu som glappat?? N eller M?? Räknas den egentligen som Bamse, det stod ju frukostkorv på menyn???
SHIT....jag e lurad!! ELLER, är det DU som är det??
d1ce skrev:2401179Jag tänker inte ens ta diskussionen efter som att svaret är uppenbart och diskussionen löjlig.
Är det ett problem dyker vi helt enkelt inte upp utan åker på egen hand, hoppas du får en trevlig tur med de andra imorgon. Var inte så gnällig på de bara, de kanske också lessnar.
-@
Detsamma! Deux enfants terrible på samma plats! Det var skönt att äntligen få se moralen styras upp i dessa kristendomens utmarker.Lord Adrian skrev:2401147Mein Herr! Nice meeting you today!
Milla skrev:2401180Väx upp för fan kiddo! Du borde väl ha lärt dig vid det här laget att man kan acceptera att man har olika åsikter? Jag förstår inte din synpunkt, och ville helt enkelt att du skulle vidga mina vyer så jag fattar..
Ta snuttefilten och torka tårarna nu, så ses vi imorgon!
d1ce skrev:2401198Du har tagit diskussionen med mig förut, jag har klart berättat vad jag tycker om saken och i frågan och poängterade även att jag inte orkade med diskussionen.
Du får ha precis vilken åsikt du vill, kunde inte bry mig mindre. Ta lärdom och bry dig lite mer i ditt än i andras.
Jo jag ska växa upp, men stadiet att nedlåtande be någon torka tårarna med en snuttefilt växte jag ifrån för ett bra tag sedan.
Vi får se, antagligen inte. Gnäll och tjat pallar jag inte med, nu är det nog, ok?
-@
Och gnatt alla.
LITE kärleksgnabb tror jag det låter som va.....Milla skrev:2401203Ikonen brukar vara för att visa att man skämtar, så var det även i detta fall!!! Men vet du, eftersom det tydligen bara är jag som har fel åsikt så åk du, jag skiter i det..
Ha det bra..
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |