Sporthoj.com Grupp/Onsdagskörning 060823

Status
Ej öppen för fler svar.

Snail_shell

www.skitsnack-mc.se
Gick med
28 Jul 2006
Hoj
CBR 1000RR -07 ( Hong Kong Edition)
Milla skrev:
2401145 Och du kör precis som du gör på en gruppkörning oxå?

Hur kan man tycka att man är bra skyddad i jeans?

WTF!
Kom förbi mig och hämta ett par goretex!!
Risken är väl att Dice sumpar brewden till Kapten då..
Som kommer att hävda nåt om lika klädd å så...:D

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Milla skrev:
2401145 Och du kör precis som du gör på en gruppkörning oxå?

Hur kan man tycka att man är bra skyddad i jeans?

Nej, det gör jag definitivt inte, då har jag ingen bromskloss framför mig och kör därför bra mkt fortare och i stan, det är massor med bilar jag kör imellan och om osv.

Sköt ditt så sköter andra sitt, eller starta en tråd om skyddskläder.

-@

Valrog

Skitsnack-MC
Gick med
20 Aug 2003
Hoj
BMW R1200GSA
Snail_shell skrev:
2401143 Jösses!! :va

Det skulle regna i dag också..
Vädergubbarna har inte samma mediala kontakt med vädergudarna som vissa i det här sällskapet har..

Dom är ruskigt medvetna om vilket kollosalt lidande det skulle bli för dom om det blev regn..

Dessutom måste vi nog tänka lite på Valrogs lever..
Han klara inte en regning Onsdag till... :D
Den här levern klarar mer än så du......Har varit med förr...:tungan

Snail_shell

www.skitsnack-mc.se
Gick med
28 Jul 2006
Hoj
Valrog skrev:
2401146 HMMMM (Mållös) TROR inte hon vill sitta bakpå där= INGET att hålla sig i (Får tolkas hur man VILL)

Risken är väl att stomipåsen spricker.. :D
Den är ju lite skör.. :D

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
d1ce skrev:
2401152 Nej, det gör jag definitivt inte, då har jag ingen bromskloss framför mig och kör därför bra mkt fortare och i stan, det är massor med bilar jag kör imellan och om osv.

Sköt ditt så sköter andra sitt, eller starta en tråd om skyddskläder.

-@

Varför kör du inte i de kläderna på gruppkörningarna då??

Tycker du att jeans är bra skyddskläder?

Jag sköter mitt, jag kör i skinnställ, jag försöker bara förstå hur man kan anse sig välskyddad i jeans o dyl.. Du kanske vet nått som jag inte vet?:D

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Kapten Blåskägg skrev:
2401125 Käkat en bamse idag eller? :rofl

Hmm...vem är de nu som glappat?? N eller M?? Räknas den egentligen som Bamse, det stod ju frukostkorv på menyn???
SHIT....jag e lurad!! ELLER, är det DU som är det??

Kapten Blåskägg skrev:
2401119
Ingen fara, vi vet..du är ju tjej :D

Otroligt, fantastiskt...jag finner inte ord.
Jag skrev ETT inlägg utan värde för någon av Er egentligen & ändå lyckas Du hitta något att plocka ur det. Sherlock Holmes him self....fantastiskt

fille

stängt för Gotland:)
Gick med
30 Jun 2005
Hoj
GSXR 1000 K4 + CBR 1000 RR
Lord Adrian skrev:
2401153 Inte min heller....:eek:ntilevern

Om ers högfärdighet säger till (eller befaller) så kan säkert någon ur allmogen bistå med sin orbrukade lever:D

Dock inte min då den delvis har utsatts för ett antal liter vigvatten genom åren:)

Snail_shell

www.skitsnack-mc.se
Gick med
28 Jul 2006
Hoj
Ullis skrev:
2401175 Hmm...vem är de nu som glappat?? N eller M?? Räknas den egentligen som Bamse, det stod ju frukostkorv på menyn???

Otroligt, fantastiskt...jag finner inte ord.
Jag skrev ETT inlägg utan värde för någon av Er egentligen & ändå lyckas Du hitta något att plocka ur det. Sherlock Holmes him self....fantastiskt

Att skriva ett inlägg i den här världen för med sig ett antal konsekvenser..

Trösta dig med att det inte går över :D

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Milla skrev:
2401170 Varför kör du inte i de kläderna på gruppkörningarna då??

Tycker du att jeans är bra skyddskläder?

Jag sköter mitt, jag kör i skinnställ, jag försöker bara förstå hur man kan anse sig välskyddad i jeans o dyl.. Du kanske vet nått som jag inte vet?:D

Jag tänker inte ens ta diskussionen efter som att svaret är uppenbart och diskussionen löjlig.

Är det ett problem dyker vi helt enkelt inte upp utan åker på egen hand, hoppas du får en trevlig tur med de andra imorgon. Var inte så gnällig på de bara, de kanske också lessnar.

-@

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
Ullis skrev:
2401175 Hmm...vem är de nu som glappat?? N eller M?? Räknas den egentligen som Bamse, det stod ju frukostkorv på menyn???

Inte jag inte, jag e inte den som skvallrar *piiiiiiik* Puss puss :nurse

d1ce skrev:
2401179 Jag tänker inte ens ta diskussionen efter som att svaret är uppenbart och diskussionen löjlig.

Är det ett problem dyker vi helt enkelt inte upp utan åker på egen hand, hoppas du får en trevlig tur med de andra imorgon. Var inte så gnällig på de bara, de kanske också lessnar.

-@

Väx upp för fan kiddo! Du borde väl ha lärt dig vid det här laget att man kan acceptera att man har olika åsikter? Jag förstår inte din synpunkt, och ville helt enkelt att du skulle vidga mina vyer så jag fattar..

Ta snuttefilten och torka tårarna nu, så ses vi imorgon!:tungan

Last edited:

Valrog

Skitsnack-MC
Gick med
20 Aug 2003
Hoj
BMW R1200GSA
Foton...

Nu du kaparn om du är kvar ska Inger försöka sig på och sätta in lite bilder som vi lovade....

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Lord Adrian skrev:
2401147 Mein Herr! Nice meeting you today!:tummenupp
Detsamma! Deux enfants terrible på samma plats! Det var skönt att äntligen få se moralen styras upp i dessa kristendomens utmarker.

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Milla skrev:
2401180Väx upp för fan kiddo! Du borde väl ha lärt dig vid det här laget att man kan acceptera att man har olika åsikter? Jag förstår inte din synpunkt, och ville helt enkelt att du skulle vidga mina vyer så jag fattar..

Ta snuttefilten och torka tårarna nu, så ses vi imorgon!:tungan

Du har tagit diskussionen med mig förut, jag har klart berättat vad jag tycker om saken och i frågan och poängterade även att jag inte orkade med diskussionen.

Du får ha precis vilken åsikt du vill, kunde inte bry mig mindre. Ta lärdom och bry dig lite mer i ditt än i andras.

Jo jag ska växa upp, men stadiet att nedlåtande be någon torka tårarna med en snuttefilt växte jag ifrån för ett bra tag sedan.

Vi får se, antagligen inte. Gnäll och tjat pallar jag inte med, nu är det nog, ok?

-@

Och gnatt alla.

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
d1ce skrev:
2401198 Du har tagit diskussionen med mig förut, jag har klart berättat vad jag tycker om saken och i frågan och poängterade även att jag inte orkade med diskussionen.

Du får ha precis vilken åsikt du vill, kunde inte bry mig mindre. Ta lärdom och bry dig lite mer i ditt än i andras.

Jo jag ska växa upp, men stadiet att nedlåtande be någon torka tårarna med en snuttefilt växte jag ifrån för ett bra tag sedan.

Vi får se, antagligen inte. Gnäll och tjat pallar jag inte med, nu är det nog, ok?

-@

Och gnatt alla.

Ikonen :tungan brukar vara för att visa att man skämtar, så var det även i detta fall!!! Men vet du, eftersom det tydligen bara är jag som har fel åsikt så åk du, jag skiter i det..

Ha det bra..

Valrog

Skitsnack-MC
Gick med
20 Aug 2003
Hoj
BMW R1200GSA
Milla skrev:
2401203 Ikonen :tungan brukar vara för att visa att man skämtar, så var det även i detta fall!!! Men vet du, eftersom det tydligen bara är jag som har fel åsikt så åk du, jag skiter i det..

Ha det bra..
LITE kärleksgnabb tror jag det låter som va.....:D :D :pannkyss

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...