Kapten Blåskägg
Ny medlem
£m£li£ skrev:2405811
Jajamen, han förklarade snällt att jag var tvungen att sitta nääääära på motorvägen
Om spättan har rattarna för långt från pilotens rygg så kan farliga trafiksituationer uppstå
£m£li£ skrev:2405811
Jajamen, han förklarade snällt att jag var tvungen att sitta nääääära på motorvägen
fazerfun skrev:2406771
"Det var en kåt kapten ifrån Trångsund
som av allt ollande inte sov en blund
Men efter nymuttad kaka
kom kraften tillbaka
så han tokgned sig mot Dice en stund"
Fan va begåvad jag är
£m£li£ skrev:2405833
fazerfun skrev:2406771"Det var en kåt kapten ifrån Trångsund
Men efter nymuttad kaka
kom kraften tillbaka
Snail_shell skrev:2405867
Inge bra!!
Kollegor på jobbet undrar varför jag sitter och gråter på mitt rum..
Snail_shell skrev:2405880Fan va underbart det är med människor som utan skruppler berättar vad andra försöker dölja!!
Snail_shell skrev:2405890Nu blir han uthängd!!
Av "Fröken E" Kexet han trodde han vunnit!!
Kapten Blåskägg skrev:2406905Hälsa dina kollegor att du brukar umgås med ett gäng stadgade familjefädrar vilka varje onsdag förvandlas till riktigt trasiga badass motherfuckers
Hon må vara blondin!!Kapten Blåskägg skrev:2406905
Hög tid att sluta vara så förbannat väluppfostrad med Fröken E
tuppjuck skrev:2405901
Vågade du trycka på KB:s bak? Way to go bejb. Modigt! Inte många som tryckt på där och överlevt. Bara att kolla tidigare i tråden.
Snail_shell skrev:2405915Gårtexen ligger i tvätten i dag!!
Lord Adrian skrev:2405929jag fick en del konstiga blickar av hembitr, eh, frun, när jag frustade som en säl med andnöd åt "sjörullat skepparollon"
Nursey skrev:2405956Alltså..fan ta er hela bunten..jag skrattar så jag får smärtor!
Fred Flinta..
Jag ser fram emot att lusläsa alla sjuka inlägg senare.
Så jäkla underbart!!
£m£li£ skrev:2406146Men det var väl inte sista gången man följde med får jag hoppas
Dr.Bike skrev:2406148Da ar vi tva!
Hej Nursey! Jag ar pa en varmare plats! (nej jag ar inte dod)
Great att se att ni alla lever och har skoj dar uppe i kalla nord.
See You all soon!
amullo skrev:2406188J*klar vad det postas!!
För en som inte var med..
Hur var själva körningen?
Ullis skrev:2406262Du kan aldrig ana VAR hon har träningsvärken heller haha. Kan säga så mycket som att inte fan är det i småbicepsen iaf
Ingen som petat ut generande hårväxt som suttit mellan tänderna?? Kan inte svära på det, men jag tror det var efter vaniljbullen
Ullis skrev:2406262Du kan aldrig ana VAR hon har träningsvärken heller haha.
tuppjuck skrev:2406596Antingen tar jag med mig råttorna på tur eller så köper jag de här combathamstrarna och knyter fast dem med lagom långt koppel, jämnt fördelade runt hojen (när jag parkerat förståss. om jag kör så får de ju givetvis hjälpa till att få vevaxeln att gå runt lite fortare).
Skulle vilja se dig närma dig hojen med deras "MMMMMMMM Goooodissssss"-blickar lystet fästade på dig....
Moahahahahahaha
Thyg0d skrev:2406651Säg som det är Kapten,,,, Egentligen är du en riktig ulltoffel och väluppfostrad gentleman som bara ville se till att damen kom hem säkert och inte blev antastad på vägen, att hon hade nycklar och kom in ordentligt...
"Det var en kåt kapten ifrån Trångsund
Men efter nymuttad kaka
kom kraften tillbaka
Fan va begåvad jag är
Charlyze skrev:2406840Ska vi inte vara lite mer sofistikerade och pretto och skriva obegripliga haiku-dikter istället?
--- Hamster anar ej...
--- vilken smärta kommer nu?
--- olla bolla bu!
Den där fattar inte de andra trådarna.
Å inte jag heller...
d1ce skrev:2406897Jag är van, alla nederlag har gjort att jag fått hoppa in och stötta en vän med diverse TUNGA tjänster...
-@
Kapten Blåskägg skrev:2406988Jag(vi, gruppollning) har ollat kossor på den australiensiska landsbyggden, och du tror att du skrämma ett sjörullat skepparollon med de där jävla leksaksdjuren?
Snail_shell skrev:2406921Jo!!
Onsdagar ja!
Men det är som ett jävla virus..
Nu har det spridit sig till Torsdagen också..
Charlyze skrev:2407040Vilket resebolag arrangerade den resan? Eller åkte ni dit som backpackers...?
Kapten Blåskägg skrev:2407023Vad du än röker just nu så sluta
Kapten Blåskägg skrev:2405260
Jag känner en psykolog, hon har lovat att tvångsomhänderta dig ditt trasiga lilla hanluder
Bananhjärna skrev:2406861
Roligaste inlägget i onsdagsköratrådarna hittils....skrattar så jag grinar
Ullis skrev:2406275Nä nä, de där e tramspiller. Detta däremot, skulle definitivt få KB på andra tankar....jag lovar
Nursey skrev:2407192Alltså nu måste vi ha en lista...Kärt barn har många namn men inte lika många som Kapten Blåskägg..
Tåla igenom trådarna o se..för varje inlägg har den gamle sjöbusen en ny benämning
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|