Ulfis
aka Retep
Mattias skrev:2407068Ni vet att det finns en chat, va? http://irc.sporthoj.com
Hur fan ska man då kunna tillintetgöra sin arbetsdag med att försöka komma ikapp allt spammande man missat under sin skönhetssömn?
Mattias skrev:2407068Ni vet att det finns en chat, va? http://irc.sporthoj.com
Charlyze skrev:2406840Ska vi inte vara lite mer sofistikerade och pretto och skriva obegripliga haiku-dikter istället?
--- Hamster anar ej...
--- vilken smärta kommer nu?
--- olla bolla bu!
Den där fattar inte de andra trådarna.
Å inte jag heller...
Kapten Blåskägg skrev:2406928
"Sjörullat skepparollon, snart på ett sovrumsfönster nära dig"
Seriöst, jag har träffat en del sjuka människor under mina 15 år i flottan men de här trasiga jävlarna tar alla priser
Kapten Blåskägg skrev:2406988
Underbart
Trasig är nog ordet du söker
tuppjuck skrev:2407467"Och nu kommer dagens ollonutsikter:
d1ce: lätt ollning på hantagen
fazerfun: obefintlig till lätt sur doft av räktrålare på sadeln
Lord Adrian: svår till övermäktig ollning av alla reglage på hojen
Nursey: inget att raportera
......"
d1ce: lätt ollning på hantagen
fazerfun: obefintlig till lätt sur doft av räktrålare på sadeln
Lord Adrian: svår till övermäktig ollning av alla reglage på hojen
Nursey: inget att raportera
......"
Kapten Blåskägg skrev:2406626Nej absolut inte, krävs betydligt mer för att jaga upp mig.
Klart du ska, bara jag får ta del
Thyg0d skrev:2406651Säg som det är Kapten,,,, Egentligen är du en riktig ulltoffel och väluppfostrad gentleman som bara ville se till att damen kom hem säkert och inte blev antastad på vägen, att hon hade nycklar och kom in ordentligt...
Kapten Blåskägg skrev:2406891Den här smiliesgubben är tagen från ett inlägg som innehöll en av de bättre fulquotarna på mig.
Du kommer få äta upp det, det vet du
Säg till pappa att handla hem ordentligt med fönsterputs
Kapten Blåskägg skrev:2406905Hälsa dina kollegor att du brukar umgås med ett gäng stadgade familjefädrar vilka varje onsdag förvandlas till riktigt trasiga badass motherfuckers
Då har du iaf uppfattat en sak rätt, för övrigt verkar du vara ute på JÄVLIGT tunn is
Nu börjar vi närma oss nåt som skulle kunna likna sanningen
Då jag inte fick glädjen att visa hennes päron en riktig jävla klubba(hojen alltså) så frågade jag om det var ett lugnt område att promenera 100 m i som ensam kvinna. Fick garantier på att så var fallet och kunde rulla hemåt
Dawe skrev:2407303Vänligen kontakta http://www.sou.gov.se/psykiatri/forum/rattspsykiatrisk.htm
£m£li£ skrev:2407547
Den var som gjord för lite omquotning Du vet inte vart jag bor
Snail_shell skrev:2407554Min aningens sjuka hjärna kunde ju då inte låta bli att kontakta den där enheten..
Efter en lång diskussion kom vi överens om följande.
Hösten -06 inleddes ett samarbete mellan Trafik-enheten och socialtjänstens vuxenteam. Anledningen är att man från respektive vårdgivares sida uppmärksammat brister i följsamheten hos MC förare med beroende och missbruksproblematik i samband med onsdagskörningar, som resulterar i svårigheter vid utslussning från onsdagskörningar till familjeliv och brister i ansvar för eget boende. Samt att missbruket försvårar den psykiatriska vården i och utanför avdelningen. Man utser 1 personal från respektive huvudman med erfarenhet av klienter med denna typ av problematik, som får i uppdrag att skapa en motivationsgrupp/verksamhet med bas på Mc Donalds på Sveavägen.
Målsättning
Inledningsvis koncentreras verksamheten på ca 6 ännu ej vårddömda patienter ( Kapten Blåskägg, Lord Adrian, Snail Shell, D1ce, Valrog, Jörgen Karlsson) som träffas 1 gång i veckan. Fokus ligger på återfallsprevention, en ökad medvetenhet, och kunskap om sitt missbruk. Detta skall syfta till längre ”vita” perioder samt kunskap om hur deras missbruk påverkar deras psykiska status och en därmed högre livskvalitet, samt bättre förutsättningar att klara ett eget boende m.m.
Kapten Blåskägg skrev:2407576Nej men jag har feta planer på att ta reda på det
Nursey skrev:2407581
"nurses do it with patience"
Nursey skrev:2407581Ni behöver utan tvekan en Nursey för att upprätthålla vårdstandarden
"nurses do it with patience" (hoppas ni är duktiga på engelska..annars faller det citatet platt)
userland skrev:2407516Och mutt prognoserna för de norra körlederna?
Kapten Blåskägg skrev:2407576Nej men jag har feta planer på att ta reda på det
Retep skrev:2407590Uhhh... I feel ill.
d1ce skrev:2407619Vi bööörnar h*lvete utanför, nakna!!
-@
Nursey skrev:2407581Ni behöver utan tvekan en Nursey för att upprätthålla vårdstandarden
"nurses do it with patience" (hoppas ni är duktiga på engelska..annars faller det citatet platt)
tuppjuck skrev:2407620Nej nej dumsnut! I råååsa raffset och bunny-hjälmar!
fazerfun skrev:2407462djuping
d1ce skrev:2407641Haha, det tar fan inte ens emot at tänka tanken...
-@
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |