Valrog skrev:2425245Appropådet..Lorden jobbar i morr'n va..
fille600 skrev:2425262Hoppas på det, läser han det här och dyker upp imorrn så kan det bli "hårigt"
Kakan skrev:2425357till å med jag kommer å i morgon.
Sen har jag fått en rumskompis hmm ja även så min hoj
Såja NOW we talking serius shit.....Lord Adrian skrev:2425581Men Roger din lilla sköka...Fan inte snällt att dricka sprit när inte jag kan vara med...
*host**host* Faan vad ont i halsen jag har....Får nog be mamma om en lapp till chefen...
jappUllis skrev:Jävla snyggt sällskap du fått med, ett riiiktigt kex denna där
AKKURAT! Dä ä gräjor det! får se möjligheterna senare idag, kan ju inte missa en kvällstur förstUllis skrev:2425731Det var ju kul, att tråden försvann igår. Är det bara onsdagskörningentråden som utsätts för slakt eller??
Hur som helst, säger det igen för att INGEN ska missa det & hasa sej dit om de kan.
AKKURAT....nu med TVÅ K.....kl 20 ikväll, fredag. Vi ska partaja & var vi hamnar därefter är det ingen som vet.
Hoppas vi ses
Snail_shell skrev:2425120Komma här å moralprata!!
Jobb är något man tillbringar tiden på för att orka med fritiden..
Skulle kunna utveckla det där lite..
Men jag har inte tiiiid..
Kapten Blåskägg skrev:2425122Hjälp mig gumman, dom gamla gubbarna är elaka mot mig bara för att jag är så ung, snygg, har cool hoj och en JÄVLA pudding bakpå
d1ce skrev:2424982Han skulle ha en virago 535 ellernåge, passar hans körstil och image som handsken
-@
Lord Adrian skrev:2425592Jag kan förövrigt meddela att jag antagligen haft besök av den fruktade spökollarn....Fann detta prakexemplar av flatlus i närheten av mitt sovrumsfönster...
Bild 2 visar ca 200 blåskäggiga flatlöss på väg att dumpas till havs.
Eller så fiskade jag kräftor ikväll...
Ullis skrev:2425731AKKURAT....nu med TVÅ K.....kl 20 ikväll, fredag. Vi ska partaja & var vi hamnar därefter är det ingen som vet.
Hoppas vi ses
Valrog skrev:2425424JAPP (Gammal scout vettu).
Benen vaxade..(Hur FAAAAN orkar ni?)..Muchen borta.
Tänkte mig Ljus blå ögonskugga så det passade med toppen.
BLIR det godkänt tro?
d1ce skrev:2425942
Som liten, skygg och oskuld vågar jag inte gå dit med tanke på vad som kan hända.
Hoppas ni får det skoj!
-@
tuppjuck skrev:2425960Brasiliansk vaxning?
Valrog skrev:2425979JÄVLA BANGARE
Vara hemma och äta chips eller??? TOFFEL..
Valrog skrev:2425979ÄHH tog tändaren för att bränna bort håret,sen så tog jag lite bilwax för att det skulle skina RIKTIGT fint. Pice of cake vettu..
duccen900ss skrev:2425993Jag är fortfarande nyfiken på vem det var (i mellan gruppen) som la ner sin R1/6:a!?
Sköt om "Maskinen" du,Så du har en LITEN chans att hänga med...d1ce skrev:2426001Nejdu Eller det handlar om att pyssla om maskinen så vi kan ut å åka på söndag, måste kolla vad det är som skramlar så jävligt.
Vet min herre vad en brasiliansk vaxning är? Och om du kallar det piece of cake skulle jag mer än gärna se det hända
-@
Jag åkte i den gruppen, såg ingen som la någon hoj annat än i korsningen mellan åkersberga <--> waxholm?!
-@
duccen900ss skrev:2425993Jag är fortfarande nyfiken på vem det var (i mellan gruppen) som la ner sin R1/6:a!?
d1ce skrev:2426001
Jag åkte i den gruppen, såg ingen som la någon hoj annat än i korsningen mellan åkersberga <--> waxholm?!
-@
Valrog skrev:2426018Sköt om "Maskinen" du,Så du har en LITEN chans att hänga med...
ÖHHH NEJ jag vet inte vad en sådan vaxning innebär..???
icko skrev:2426032Var?? Tyckte de stod nåt om Staoil i förra tråden...?
Valrog skrev:2425979JÄVLA BANGARE
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |