Sporthoj.com Grupp/Onsdagskörning 060906

Status
Ej öppen för fler svar.

Valrog

Skitsnack-MC
Gick med
20 Aug 2003
Hoj
BMW R1200GSA
d1ce skrev:
2426038 Ja, eftersom jag nöjjer mig med en tjejhoj till skillnad från dig ditt kubikfikus.

Brasilianskvaxning innebär att du vaxar paketet och ändalykten. Men det fixxar väl du utan att blinka ;)

-@

Tjejjer kanske ska ha tjejhojjar.....:tungan
Jag för min del vill ha en 1000 för att slippa växla så mycket...(Börjar ju bli gammal)..:D
Angående R6:an så TROR jag att den va en tjej långt bak i min grupp (Vet ej VEM) som la ner cykeln vid Statoil.....Hörsägen bara...:va

Snail_shell skrev:
2426042 Vad du gapar!!

Har du vaknat på fel sida i dag eller??

En annan fråga!!
HAr du fått klart med Linköping????
Ähhh bara chefen som har MENS i dag (Inte Inger alltså)..:D
Kollad ejust anmälnings listan och den va INTE uppdaterad men jag står med fortfarande..Så jag vet inte helt ok än..:mad:

Last edited:

Snail_shell

www.skitsnack-mc.se
Gick med
28 Jul 2006
Hoj
CBR 1000RR -07 ( Hong Kong Edition)
Valrog skrev:
2426050 Tjejjer kanske ska ha tjejhojjar.....:tungan
Jag för min del vill ha en 1000 för att slippa växla så mycket...(Börjar ju bli gammal)..:D
Angående R6:an så TROR jag att den va en tjej långt bak i min grupp (Vet ej VEM) som la ner cykeln vid Statoil.....Hörsägen bara...:va

Ähhh bara chefen som har MENS i dag (Inte Inger alltså)..:D
Kollad ejust anmälnings listan och den va INTE uppdaterad men jag står med fortfarande..Så jag vet inte helt ok än..:mad:

Står du med är du bokad..
Då är du bland de 39 eller vad det nu var..

Cool!
Då får jag steka dina 4x250kubik med mina 2x500 också.. :D

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Valrog skrev:
2426050 Tjejjer kanske ska ha tjejhojjar.....:tungan

Och vaxningen? När drar du den?

Att du behöver kubik råder det ingen fråga om varför, stor mage kräver ofta lite knuff.

-@

Valrog

Skitsnack-MC
Gick med
20 Aug 2003
Hoj
BMW R1200GSA
Snail_shell skrev:
2426070 Står du med är du bokad..
Då är du bland de 39 eller vad det nu var..

Cool!
Då får jag steka dina 4x250kubik med mina 2x500 också.. :D

JA JA JA Alla vill steka mig..VAD har JAG GJORT FÖR FEEEEL???:va
Eller är det bara för jag är så jävla bäst....:D

d1ce skrev:
2426073 Och vaxningen? När drar du den?

Att du behöver kubik råder det ingen fråga om varför, stor mage kräver ofta lite knuff.

-@
Vaxningen är klar...Inger fixade den i går...
att DU har så'n stor hoj då...:va ..Med din kroppsbyggnad...:D

Last edited:

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Valrog skrev:
2426087Vaxningen är klar...Inger fixade den i går...
att DU har så'n stor hoj då...:va ..Med din kroppsbyggnad...:D

Killen, hellre lite axlar å platt mage än flaskhals å ölmage... Vad du föredrar är ju uppenbart ditt päron! :tummenupp :pannkyss

Som information hade din hoj säkert kännts 10hk starkare utan magen ;)

-@

Valrog skrev:
2426087 JA JA JA Alla vill steka mig..VAD har JAG GJORT FÖR FEEEEL???:va
Eller är det bara för jag är så jävla bäst....:D

Alla vill det för att det är så j*vla lätt, en hand på styret och den andra i vädret vinkandes hejdå!

-@

Last edited:

Anderzzon

No Pain, No Game
Gick med
6 Mar 2005
Hoj
Honda CRF 250R -09, Biltema Cruiser, Arctic Cat Sno Pro 440 -05
Va faen de här är ju inte sant, nästa Onsdag ska man tydligen befinna sig i Växjö enligt chifen :argpådato

Jag börjar grina snart, nu missar jag alla kex igen :mad: :gråta

Bara att inse att man får leva i celibat, Kapten när börjar Lördags körningarna?:drool

När vi ska träffas på skogis hädanefter, kan vi inte dra en bombrepa på bulten innan då?

Jag ska bomba sönder västmanlands vägar i helgen med rettan i ren frustration och otömd påse ångest

Valrog

Skitsnack-MC
Gick med
20 Aug 2003
Hoj
BMW R1200GSA
d1ce skrev:
2426099 Killen, hellre lite axlar å platt mage än flaskhals å ölmage... Vad du föredrar är ju uppenbart ditt päron! :tummenupp :pannkyss

Som information hade din hoj säkert kännts 10hk starkare utan magen ;)

-@

Alla vill det för att det är så j*vla lätt, en hand på styret och den andra i vädret vinkandes hejdå!

-@

OKEY...Jävla konstigt päron....För din upplysning om hästar kan jag bara meddela herrn...hrmmmf..Förlåt,Gossen att jag har powercommander så jag fick tillbaka mina hästar.
Angående det där med stekningen så VET ju både du och jag HUR DET egentligen ligger till VA!!
Det där med en hand har du snott av mig..Det va vid Arninge när jag visade vilken växel jag hade i när jag stekte dig...4:an va...:D :D

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Anderzzon skrev:
2426115 Va faen de här är ju inte sant, nästa Onsdag ska man tydligen befinna sig i Växjö enligt chifen :argpådato

Jag börjar grina snart, nu missar jag alla kex igen :mad: :gråta

Bara att inse att man får leva i celibat, Kapten när börjar Lördags körningarna?:drool

När vi ska träffas på skogis hädanefter, kan vi inte dra en bombrepa på bulten innan då?

Jag ska bomba sönder västmanlands vägar i helgen med rettan i ren frustration och otömd påse ångest

Jag vill minnas att du itne deltog en onsdag pga. ett kex? Eller är jag vilse nu? ;)

-@

Valrog skrev:
2426122 OKEY...Jävla konstigt päron....För din upplysning om hästar kan jag bara meddela herrn...hrmmmf..Förlåt,Gossen att jag har powercommander så jag fick tillbaka mina hästar.
Angående det där med stekningen så VET ju både du och jag HUR DET egentligen ligger till VA!!
Det där med en hand har du snott av mig..Det va vid Arninge när jag visade vilken växel jag hade i när jag stekte dig...4:an va...:D :D

De fyra fingrarna visade du väl för inger för att berätta att du minsann tvättade 4'a mskiner för att få köra hoj den kvällen.

Jag har ju ingen hydda, så jag passar även på PC'n mitt bäste spänstfenomen ;)

-@

Last edited:

Ingeli64

Ny medlem
Gick med
25 Jun 2005
Hoj
SV650S
Näää, nu får ni sluta. :mad:
Nu har jag blivit vrålhungrig av att läsa i den här tråden.
Stekning, kex och muttade muffins m.m :D

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Valrog skrev:

Jag gör det hela lite tydligare för dig.

JAg har ingen ölmage, så jag behöver ingen Powercommander som du för att du är tjock och fartskygg.

Puss! :pussa :kryckor

-@

Anderzzon

No Pain, No Game
Gick med
6 Mar 2005
Hoj
d1ce skrev:
2426128 Jag vill minnas att du itne deltog en onsdag pga. ett kex? Eller är jag vilse nu? ;)

-@

Det stämmer bra det men det var ju länge sen, det går fort i den här branschen vet du väl ;)

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Anderzzon skrev:
2426152 Det stämmer bra det men det var ju länge sen, det går fort i den här branschen vet du väl ;)

ahaa... :) Men du som uppenbarligen fått dig lite hålligång kan väl vänta passivt så vi andra får en chans till lite brottning ;)

-@

Anderzzon

No Pain, No Game
Gick med
6 Mar 2005
Hoj
d1ce skrev:
2426159 ahaa... :) Men du som uppenbarligen fått dig lite hålligång kan väl vänta passivt så vi andra får en chans till lite brottning ;)

-@

Haha :)

Ja det är klart om du lägger fram det så så kan jag väl hålla mig passiv, men då kommer jag igen med besked när Lördagskörningarna börjar utan pardon ;)

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Anderzzon skrev:
2426180 Haha :)

Ja det är klart om du lägger fram det så så kan jag väl hålla mig passiv, men då kommer jag igen med besked när Lördagskörningarna börjar utan pardon ;)

Maaan, jag har lite whiiiiiner, så låt mig gå på först bara... Annars kommer de bara skratta åt mig :(

;)

-@

Anderzzon

No Pain, No Game
Gick med
6 Mar 2005
Hoj
d1ce skrev:
2426183 Maaan, jag har lite whiiiiiner, så låt mig gå på först bara... Annars kommer de bara skratta åt mig :(

;)

-@

:D Det är noterat! Du förvärmer lite så tar jag över sen, var det så du menade?

Snail_shell

www.skitsnack-mc.se
Gick med
28 Jul 2006
Hoj
CBR 1000RR -07 ( Hong Kong Edition)
Ingeli64 skrev:
2426136 Näää, nu får ni sluta. :mad:
Nu har jag blivit vrålhungrig av att läsa i den här tråden.
Stekning, kex och muttade muffins m.m :D

Det är snart lunch..
Tur det...

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Anderzzon skrev:
2426185 :D Det är noterat! Du förvärmer lite så tar jag över sen, var det så du menade?

Ungefär som när jag och Kapten är ute å åker hoj, han kör före i sitt tempo å rekar så jag inte kör ihjäl något när jag kommer som en äkta rysk scudmissil.

Det jobbiga är att jag måste ha så många fikaväskor med mig, blir ett evinnerligt vilande annars.

-@

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...