Kapten Blåskägg
Ny medlem
Bomrepor? Är det när man missar lite? Sånt gör inte jag.
Stavfel för h-e
Bomrepor? Är det när man missar lite? Sånt gör inte jag.
Stavfel för h-e
Byt ut bombrepor mot Fegisrander breda som handflator, brannvin mot dricka kaffe i waxholm och knulla mot att Packa bajs, det verkar vara det enda denna trad innehaller
Här snackar vi bombrepor, brännvin och kn*lla, okej?
Byt ut bombrepor mot Fegisrander breda som handflator, brannvin mot dricka kaffe i waxholm och knulla mot att Packa bajs, det verkar vara det enda denna trad innehaller
Jäklar nu har du avslöjat oss Skäggets onsdagskörningar är endast ett sätt för promiskuösa män i läderkläder att träffas och umgås
Häng med nästa gång vetja
Vill inte minnas jag skrev att korningarna innholl det, men dessa tradar gor...
Vill inte minnas jag skrev att korningarna innholl det, men dessa tradar gor...
Hej igen hjärtat, du är ihärdig, me like
Nu har jag varit ute och kört bogan, fortare än 60, i regn och knäskrap i generatorböjen... Ungefär som en vanlig onsdagskörning. Det enda problemet jag hade var att få till f'a'g känslan (den du tjatar om) som jag löste enligt följande! Innan jag drog ut såg jag till att köra i endast kallingar, det får lixom lädret att sätta sig fint runt min vackra kropp. Sen under själva knäskrapet ylade jag en gammal schlager-dänga i bästa fassett av självaste Magnus Carlsson.
Oslagbar känsla en halvrisig lördagseftermiddag
puss!
-@
Du skulle ju inte B'O'GA mer!!!!
Hmm knaskrap i generatorkurvan pa blot asfalt, regn... Nah I dont think so mister!
Hej igen hjärtat, du är ihärdig, me like
Nu har jag varit ute och kört bogan, fortare än 60, i regn och knäskrap i generatorböjen... Ungefär som en vanlig onsdagskörning. Det enda problemet jag hade var att få till f'a'g känslan (den du tjatar om) som jag löste enligt följande! Innan jag drog ut såg jag till att köra i endast kallingar, det får lixom lädret att sätta sig fint runt min vackra kropp. Sen under själva knäskrapet ylade jag en gammal schlager-dänga i bästa fassett av självaste Magnus Carlsson.
Oslagbar känsla en halvrisig lördagseftermiddag
puss!
-@
I sverige är man tvungen att visa upp sin partner innan man får vara med och åka.'a'r det bara f'a'gs som aker pa dessa onsdagsakningar?
'a'r det bara f'a'gs som aker pa dessa onsdagsakningar?
Fy f*an va tråkig du är. Om en person tänder på kvinnor, män, skor, får eller varför inte på alltihop. Och? Om någon gillar s&m, oralt, analt och/eller vaginalt. Vad spelar det för roll? Det är medmänniskor! När vi träffas för att åka hoj (även onsdagar) är det hojåkningen som är det intressanta inte hur vi vill ha det sexuellt. Vad mig anbelangar är jag glad om jag slipper se dig, med din inskränkta syn på människan, på onsdagarna.
emedan MCkörning och samlag är intimt förknippade.
Ironisk?Först tänkte jag "Fan, vad insiktsfullt. Den här killen måste ha varit medlem länge." Sen såg jag att du inte hade varit medlem så länge, vilket borde innebära att du trodde att du var ironisk. Nåja, du fattar snart hur det funkar på den här sajten.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|