Sporthoj.com..

Status
Ej öppen för fler svar.

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
Citat:
Inskickat av PippiT
För det första så har jag kille för det andra...somna om din fjortis.

• vad har din kille med din bild på sh att göra?

• varför anklaga någon annan för att vara fjortis, när det egentligen är du? :confused: du är gammal nog för att inte behöva skämmas för det.

clubbanana

Jag är inte bäst. Jag är bättre..!
Gick med
11 Aug 2008
Hoj
brum brum..
"""den här tråden är helt värdelös utan bilder """

burka.jpg
:D

:banana

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Citat:
Inskickat av PippiT
För det första så har jag kille för det andra...somna om din fjortis.

• vad har din kille med din bild på sh att göra?

• varför anklaga någon annan för att vara fjortis, när det egentligen är du? :confused: du är gammal nog för att inte behöva skämmas för det.

På A svarar jag: "Är det ett hojforum eller ett date/porr/visa sina pattar forum?"

På B svarar jag, ja jag är en stolt fjortis bara för att du ska bli lycklig lilla bitter(f)itta

maccan#22

Ny medlem
Gick med
30 Mar 2004
Hoj
r1 -04
Hur orkar folk är min fråga?

Jag menar, om man ska behöva gå lägga energi och tankar på andra idioter man stör sig på här i världen hade jag fått hoppat från västerbron för länge sen så mkt jon det finns!

(nu säger ja inte att pippi som vill ha sina bilder som hon vill är en utav dom)

Folk har för lite i sitt eget liv verkar det som...

just my fifty öres (ála fjortis) :rolleyes:

Last edited:

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
På A svarar jag: "Är det ett hojforum eller ett date/porr/visa sina pattar forum?"

På B svarar jag, ja jag är en stolt fjortis bara för att du ska bli lycklig lilla bitter(f)itta

moget svarat.

å andra sidan är det förväntat av någon som beter sig på det billiga sättet du gör. måste vara trist med en pojkvän som tydligen inte visar sin uppskattning. eller så tillbringar du extra mycket tid i hitte-på-landet :lol

patetiskt :död

rookie

www.mixpix.se
Gick med
10 Nov 2003
Hoj
Honda VTR1000F
Kan man inte knoppa av mekforumet, racingforumet, olika mc-grupperna och möjligen MC-relaterade bilder?
Så blir det lite mer som SH var förut...

Så kan man göra OT.com där alla kan prata politik, "ligga", visa sina allehanda bilder osv?

Känns rätt meningslöst dessutom att gnälla på individer, vill man att SH ska se annorlunda ut får man väl yttra sig till den som äger det? Sålänge SH är som det är kan man ju bara välja att antingen vara här eller oxå inte...det finns en o annan websida till därute....

clubbanana

Jag är inte bäst. Jag är bättre..!
Gick med
11 Aug 2008
Hoj
brum brum..
hmm, nu fattar jag varför en som hade kurvor undrade varför jag hade på mig pyjamans men inte ville sova över hos henne.. hon ringde aldrig mer efter detta tillfälle! men jag låg hela vägen hem.. ;)

:banana

MotherTrucker

Ny medlem
Gick med
27 Apr 2009
Hoj
na
Eftersom TS enligt profilen åker moppe är det inte så konstigt att han går i taket, kanske skulle han hålla sig till moppeforum.net isf att registrera sig under falska premisser(sporthoj är ju ett krav).. På moppeforum finns knappast några hemska bilder på medlemmars bröst, då är det ju olagligt..

Själv har jag inga problem med bröst eller hud, jag har sett och klämt på så många andra än min mors att jag glömt bort dem redan för över trettio år sedan vilket antagligen inte TS har, dessutom är jag heterosexuell.. Min religion är dessutom de fem B´na, BBBBB, Bågar, Brass, Brudars Bröst & Ben..

Zebba

Ny medlem
Gick med
9 Jul 2006
Hoj
CBR 900 Crf 250 450
Haha vilken tråd killar som klagar att det finns tjejer på detta forum som visar lite hud. Hur gay är inte de här. Om någon med fina former vill visa lite mer så tacka å ta emot ni e väl killar. Eller får ni inte besöka sporthoj om frugan råkar se någon som visar lite för att hon vet att det är erat nästa runk objekt när hon har lagt huvudet mot kudden. Mer hud åt folket

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
moget svarat.

å andra sidan är det förväntat av någon som beter sig på det billiga sättet du gör. måste vara trist med en pojkvän som tydligen inte visar sin uppskattning. eller så tillbringar du extra mycket tid i hitte-på-landet :lol

patetiskt :död

Du är egentligen inte ens värd att kommentera eftersom du klart och tydligt inte vet ett skit vad du pratar om. Du känner inte mig och hade du gjort det hade du vetat att om det är något jag INTE är så är det billig.
Ta ut din bitterhet på någon som bryr sig istället, inte mitt fel att du inte fått KUK av pojkvännen på hela året.
Dessutom så får jag den uppskattning jag behöver av min pojkvän och har inte bett om att någon annan ska ge mig det och SKITER fullständigt i vad IDIOTER som du tycker.

Kort och gott FUCK OFF och läs inte trådar om du retar dig så förbannat på det kvinnliga könet bara för att dom har lite självförtroende.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection