blondinbellasvammel
skulle vara alltför enkelt för mig, att be dig utöka ditt ordförråd genom att gå en abf-kurs. kanske två t.o.m.
men fortsätt du förgylla sh med dina kåserier
blondinbellasvammel
glömde nämna att jag ligger i kruvorna
Hur orkar folk är min fråga?
Jag menar, om man ska behöva gå lägga energi och tankar på andra idioter man stör sig på här i världen hade jag fått hoppat från västerbron för länge sen så mkt jon det finns!
(nu säger ja inte att pippi som vill ha sina bilder som hon vill är en utav dom)
Folk har för lite i sitt eget liv verkar det som...
just my fifty öres (ála fjortis)
Utdrag ur sporthoj.com: ReglerTa ut din bitterhet på någon som bryr sig istället, inte mitt fel att du inte fått KUK av pojkvännen på hela året.
Utdrag ur sporthoj.com: ReglerSKITER fullständigt i vad IDIOTER som du tycker.
Kort och gott FUCK OFF och läs inte trådar om du retar dig så förbannat på det kvinnliga könet bara för att dom har lite självförtroende.
Otroligt omoget svar, du bevisar bara hans tes med utlägg som denna.
"Att det enda du har att komma med e att visa upp hyllan"
Va lite mer vuxen o sjunk inte så långt ner i sandlådenivån
världens mest genomtänkta text
Ska bli intressant om någon startar en tråd om den grabb som har en motsvarande profilbild.
en massa text.
Du vinner mer på att föra en vuxen ton än att sjunka lika långt ner i sandlådan som dom klagar.
om du förstår va jag menar.
Finns ett bra ordspråk jag syftar på, men har glömt bort hur det gick
Du är egentligen inte ens värd att kommentera eftersom du klart och tydligt inte vet ett skit vad du pratar om. Du känner inte mig och hade du gjort det hade du vetat att om det är något jag INTE är så är det billig.
Ta ut din bitterhet på någon som bryr sig istället, inte mitt fel att du inte fått KUK av pojkvännen på hela året.
Dessutom så får jag den uppskattning jag behöver av min pojkvän och har inte bett om att någon annan ska ge mig det och SKITER fullständigt i vad IDIOTER som du tycker.
Kort och gott FUCK OFF och läs inte trådar om du retar dig så förbannat på det kvinnliga könet bara för att dom har lite självförtroende.
att det finns personer som gillar andra personer av samma kön
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |