Sporthoj.com..

Status
Ej öppen för fler svar.

Pärpen

Can I Play With Madness?
Gick med
12 Aug 2006
Hoj
ER6n-06 såld R1-01 såld
nää nu jävlar ska jag me byta avatar

Nä men! Har du bytt bort Kalle som avatar?
Då kanske det är läge att ha just Kalle Anka som logga för dubbelmoralhoj.com.
(Givetvis i fullödig sjömanskostym för säkerhets skull).

Desperado

Ny medlem
Gick med
15 Sep 2009
Hoj
-
Haha, herregud, hur orkar man ens störa sig på en sån sak, det är ju en helt jävla oskyldig bild!

Själv stör jag mig på folk som tycker det är häftigt att skriva på engelska men inte kan stava. Som t.ex. skriver "to fast" när de bör ha menat "too fast". Det stör jag mig på. Otroligt mycket. Herregud, så jobbigt det är... skall nog starta en tråd om det...

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
Haha, herregud, hur orkar man ens störa sig på en sån sak, det är ju en helt jävla oskyldig bild!

Själv stör jag mig på folk som tycker det är häftigt att skriva på engelska men inte kan stava. Som t.ex. skriver "to fast" när de bör ha menat "too fast". Det stör jag mig på. Otroligt mycket. Herregud, så jobbigt det är... skall nog starta en tråd om det...

flamebait.

Nazgul

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2009
Hoj
Suzuki GSX-R 1000 - 06
intressant att se vilka som gnäller och har en allmänt pissig attityd i denna tråd.
Ni som retar er så jävligt på bilderna vissa vill ha här på SH kan inte ni kliva fram och säga era åsikter face to face när ni träffar dessa individer i verkliga livet?

det är lite för lätt att skriva massa skit om folk på nätet och sen när man stängt av sin dator så glömmer man bort det..men det gör inte alltid personen som det skrivs om.
Folk säger..det är bara en internet sida så varför bry sig..jaa precis..varför är det svaren man får när man tar illa upp av det som skrivs..om nu gnällspikarna tycker så..så varför gnäller dom själva för? det är ju "bara" en internet sida.

Kritisera inte saker på nätet om ni inte kan stå för det face to face..annars så håll era åsikter för er själva...börjar bli lite väl mycket personliga antydningar i denna tråd för min smak.

låt folk ha den bild dom vill och tyck vad ni vill men behåll eran åsikt för er själva istället för skapa trådar och spy galla över enskilda individer.

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
PippiT:s avatarbild är väl inget. Snubben med blöta kallingar på sin avatar är ju betydligt värre :brynad

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
PippiT:s avatarbild är väl inget. Snubben med blöta kallingar på sin avatar är ju betydligt värre :brynad

Men det är det ju ingen som gnäller över... varför kan man undra? Jo, förmodligen för att PippiT är en av de fotografer som hänger i fotokurvan som hela SH försöker göra sig löjliga över. Det och att hon (då hon är tjej) ses som ett lätt byte för de hormonstinna pojkarna.

Anyway, hoppas nån moderator kliver in och rensar lite för de senaste två sidorna gick det som sagt överstyr anser jag.

Mendoz

Sporthojsnörd
Gick med
5 Jul 2009
Hoj
Yamaha XSR 900 2017
intressant att se vilka som gnäller och har en allmänt pissig attityd i denna tråd.
Ni som retar er så jävligt på bilderna vissa vill ha här på SH kan inte ni kliva fram och säga era åsikter face to face när ni träffar dessa individer i verkliga livet?

det är lite för lätt att skriva massa skit om folk på nätet och sen när man stängt av sin dator så glömmer man bort det..men det gör inte alltid personen som det skrivs om.
Folk säger..det är bara en internet sida så varför bry sig..jaa precis..varför är det svaren man får när man tar illa upp av det som skrivs..om nu gnällspikarna tycker så..så varför gnäller dom själva för? det är ju "bara" en internet sida.

Kritisera inte saker på nätet om ni inte kan stå för det face to face..annars så håll era åsikter för er själva...börjar bli lite väl mycket personliga antydningar i denna tråd för min smak.

låt folk ha den bild dom vill och tyck vad ni vill men behåll eran åsikt för er själva istället för skapa trådar och spy galla över enskilda individer.

..... http://sv.wikipedia.org/wiki/Mobbning ?

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Sålt alla....

Känns lite kontraproduktivt när det gäller ett internetforum, är Swedie vidimerad?

Ska vi logga ut och sitta och muttra i ensamhet ist? Har vi inte just gjort det i några tusen år?

Skvalpiga tuttar kommer oftare fram i ljuset än dito fasta. Och samma fasta sitter oftare på en tjej som inte siktar på pallplats i Sverigemästerskapet i Whitetrash.

Behöver alla rörmokare i tråden som gillar tjejer som tycker att de är frigjorda men inte billiga som visar honkar en länk till bättre porr kanske?

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Känns lite kontraproduktivt när det gäller ett internetforum, är Swedie vidimerad?

Ska vi logga ut och sitta och muttra i ensamhet ist? Har vi inte just gjort det i några tusen år?

Skvalpiga tuttar kommer oftare fram i ljuset än dito fasta. Och samma fasta sitter oftare på en tjej som inte siktar på pallplats i Sverigemästerskapet i Whitetrash.

Behöver alla rörmokare i tråden som gillar tjejer som tycker att de är frigjorda men inte billiga som visar honkar en länk till bättre porr kanske?

Om du vill se hur skoj det är att driva ett forum av den här kalibern så kan du ju maila Swedie och fråga om du inte kan få sköta det här i en vecka eller nåt... för du tycks ju tycka att Swedie skall vara den allmänna städaren. :huvet

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm

Kan du sluta flasha din röv på avataren? Jag blir helt störd och kan inte koncentrera mig :gnissla

Goote

Ny medlem
Gick med
19 May 2009
Hoj
Letar ^^
Asså... Ja är 19 bast men känner mig bra mycket mognare än många här.
Tycker ni en liten del av en tutte är porr och vill avreagera er med hjälp av personliga påhopp osv... Vänligen besök www.playahead.se eller www.lunarstorm.se, låt inte oss här på sporthoj lida.

PippiT: Faktiskt jävligr roligt att se att du har mer stake än vissa grabbar här. Fortsätt med det! Förresten, använder exakt likadant kladdkaka recept när jag bakar mina. Bilda klubb? :D

Nazgul

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2009
Hoj
Suzuki GSX-R 1000 - 06

tur att du är så charmig så du aldrig råkat ut för personliga påhopp.
lätt att sitta med pekpinnen då.
tänk om alla skulle sitta och skapa trådar om personer dom ogillar och sitter där och kallar dom billiga eller annat skit..när dom inte ens känner personen eller träffat han eller henne i verkliga livet.

varför klagar ingen på Nash bild i kallingar? han visar mer naket än henne..
kanske ligger avundsjuka bakom tråden och folk som gnäller då det finns andra brudar som viker ut sig betydligt mer..eller..
är det bara vissa som förtjänar denna skit menar du?

i övrigt tycker jag folk är så jävla kaxiga på nätet men inte i verkliga livet när man står face to face med dom..kör ni samma attityd i verkliga livet som på nätet tror jag inte många av er skulle vara poppis.

slut diskuterat för min del nu..bara synd att enskilda individer ska behöva få sån här skit när det finns mångfaldigt värre "porr" bilder här

Last edited:

Kriss

Ny medlem
Gick med
12 May 2008
Hoj
zx10r
Ärligt talat!! Sikken onödig tråd! Att folk har ork och tid att störa sig på sådant som är helt naturligt?? :) Fattar inte det!!

Ni som hänger upp er på att se lite hud.. jaa, vad ska man säg.. kanske dags att hitta en flickvän!? :va

SACCE

Ny medlem
Gick med
7 Sep 2006
Hoj
HONDA SP-2 REPSOL-STYLE (hrmfph.... inte min längre men kan inte rå för det..... älskade den så hårt att jag vill ha kvar den som avatar....)
precis.... ta upp tid och plats på SH med sånt där skitsnack.....
hur i helv kan man störa sej på lite patte?..... och hur i helv kan man ens orka driva en debatt om det?....

:finger

Phåne

Slappröv
Gick med
10 Jan 2009
Hoj
Hojutta
Tuttar e fint! lyser upp tillvaron när man sitter på ett sunkigt hotell i göteborg. verkligen en meningsfull tråd detta!

Mer tuttar till mej!

Stig

medlem
Gick med
13 Mar 2008
Hoj
CBR 1000 -08 Hanse Vinse edt..
precis.... ta upp tid och plats på SH med sånt där skitsnack.....
hur i helv kan man störa sej på lite patte?..... och hur i helv kan man ens orka driva en debatt om det?....

:finger

Det verkar onekligen vara en populär tråd det här, många säger samma sak "hur kan man sitta o hänga upp sig på ditten och datten" Denna tråd är nog den mest visade idag, och det roligaste av allt är att det började med en fråga om SH är ett date/porr/utvikningsforum eller ett hoj forum.. Och inget var riktat till ngn person utan bara som ett exempel på hur det kan se ut, lägger man upp utmanade bilder på sig själv på ett sådan här forum får man nog räkna med att folk reagerar...

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra

Mycket bra sagt! alla är så hÄfTiGa på iNtErNeT!! tagit upp detta förut och håller med dig fullständigt.:tummenupp

PippiT dags att ta på dig burkan Nash länge velat ge dig i present, sedan tar du en ny bild så ska du se att även då kommer folk gnälla.

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...