Ok, fan vad bra, det verkar ju ordna sig det här ju.An3Azz skrev:Bör gå och ordna på fältet, hos Lurch. Vi ska som sagt ovan ha våra bikes där.
Skönt att han klarade sig bra ZX9-mannen
Ok, fan vad bra, det verkar ju ordna sig det här ju.An3Azz skrev:Bör gå och ordna på fältet, hos Lurch. Vi ska som sagt ovan ha våra bikes där.
Skönt att han klarade sig bra ZX9-mannen
Kazu skrev:svida om nu grabbar så det blir någe åka av idag.. 18.00 torget, il be there
Ädit.. jag åker inte ut om ingen skriver att dom ska ut
Kazu skrev:svida om nu grabbar så det blir någe åka av idag.. 18.00 torget, il be there
Ädit.. jag åker inte ut om ingen skriver att dom ska ut
stefur skrev:Du kan ju hänga med till Orrviken ca:1,5 mil från stan och vara översyningsman och ge goda råd när vi river kopplingen
Det var ju bra att det inte var han, o bra att det gick bra med han som det var.An3Azz skrev:Joel aka, the Black Snake. Är det inte för han har hojjen i ström (en ZX6-R, precis som Lurch säger) och såg välmående ut när jag träffade han o tanten i förrgår kväll. Han är förmodligen "lumpen-killen" oxå
mr_hman skrev:Vad tror ni, ska vi starta en klubb så vi kan känna lite samhörighet. Det behöver ju inte vara seriöst utan bara för skojs skull..
Skriv lite namnförslag här vetja.
Ricken skrev:Det var ju bra att det inte var han, o bra att det gick bra med han som det var.
Du kan ju morsa till Black snake från Eriksen, notera inte Erikson utan med eeeee
Om du springer på han igen.
Kazu skrev:kaffe sugen och kaffe sugen,, jag e jävligt sugen på ÖL!!! vad säger ni grabbar, ska vi ta ett par starka ikväll? har fan inte supit på 1 månad pga halsen, men ikväll är det jag som är starkast!
Jag kan fixa billiga dekaler till ev. mc klubb tror jag. Vore kul som fan med klubb...mr_hman skrev:Vad tror ni, ska vi starta en klubb så vi kan känna lite samhörighet. Det behöver ju inte vara seriöst utan bara för skojs skull..
Skriv lite namnförslag här vetja.
Mitt förslag.
1, Race angels Jamtland
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|