Sporthoj i LINKÖPING!

oXydex

Rookie
Gick med
15 Jan 2004
Ort
Björkeberg
Hoj
DR 650 RSE
Ninjaboy skrev:
Vilken fart det blev på den här tråden nu då? J-a skitväder, hade ju trott att man skulle kunna ta ut hojen i helgen. :huvet

Lite film låter bra. Har någon projektor för rätta känslan?


Nåå dyker du upp eller inte? ;)

/oXydex
 

Santo

Fuck You Burnout
Gick med
17 Dec 2003
Ort
Stockholm
Hoj
R1 2007
Var det någon här som har en grön kawa och la en liten rökridå idag på Stora torget? Hur som helst blev jag sååå jävla peppad!! Hård rock! :yoparty
 

FZ1

Resan är målet!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrköping
Hoj
CBR1000
Någon som skall lufta hojen imorgon 28/3? Tänkte mig ut vid 11-12-tiden, kanske en sväng mot Linköping eller Oskarshäll.
 

Vee-twn

Vagabond
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
Ingen nu
Är det någon som ska till Beviks idag? Jag tänkte mig dit en sväng nu på eftermiddagen.
 

christer

SDK Socio # 3535
Gick med
26 May 2003
Ort
Linköping
Hoj
Ducati 748 SPS
Premiär tur

Hur skönt äre inte att ta första turen, Linköping- Åtvid- Kisa- hem via brokind.
Visserligen ganska skumpigt pga kälen, å skapligt ringrostigt pga soffig vinter.

Ha de

Christer
 

oXydex

Rookie
Gick med
15 Jan 2004
Ort
Björkeberg
Hoj
DR 650 RSE
christer skrev:
Hur skönt äre inte att ta första turen, Linköping- Åtvid- Kisa- hem via brokind.
Visserligen ganska skumpigt pga kälen, å skapligt ringrostigt pga soffig vinter.

Ha de

Christer

:tummenupp

Jag har väl hunnit med runt 90 mil nu men skönt att våren har kommit

/oXydex
 

Syss

Sporthojsnörd
Gick med
16 Dec 2003
Ort
Huddinge
Hoj
Årets nyhet 2010 (Sarotea)
Vee-twn skrev:
Är det någon som ska till Beviks idag? Jag tänkte mig dit en sväng nu på eftermiddagen.


Det var rätt många som tänkte som du, såg jag... :gnissla
Eller, det var nog i lördags, ja! :huvet Eller? Jag hade ingen koll på att det skulle vara något där iaf, satan vilken tid det tog att köpa olja! :hihi


Skönt att ha varit ute på premiärturen - faktiskt första i livet - nu känns det som att man kanske kan klara av en uppkörning med tiden! :banana
 

Vee-twn

Vagabond
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
Ingen nu
Syss skrev:
Det var rätt många som tänkte som du, såg jag... :gnissla
Eller, det var nog i lördags, ja! :huvet Eller? Jag hade ingen koll på att det skulle vara något där iaf, satan vilken tid det tog att köpa olja! :hihi


Skönt att ha varit ute på premiärturen - faktiskt första i livet - nu känns det som att man kanske kan klara av en uppkörning med tiden! :banana
Jag var där mellan 2 och 4 i söndags och det var rätt bra med folk där, om man säger så!!
Träffade ingen jag kände. Vänta jag vet ju inte hur någon av er ser ut så jag kanske såg er ändå!! :)
 

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Ort
Linköping
Hoj
5x
Jag har inte fått ut hojen ännu, var förkyld förra veckan och håller på att montera lite bling-bling så snart så... :banana

Huvudsaken är att hojen är klar till 20:e då trafikövningarna börjar.
 

Vee-twn

Vagabond
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
Ingen nu
Bahh, jag har min hoj i ett garage utanför Sundsvall!!! Inte skoj när vädret är så här bra!!
 

Syss

Sporthojsnörd
Gick med
16 Dec 2003
Ort
Huddinge
Hoj
Årets nyhet 2010 (Sarotea)
Vee-twn skrev:
Jag var där mellan 2 och 4 i söndags och det var rätt bra med folk där, om man säger så!!
Träffade ingen jag kände. Vänta jag vet ju inte hur någon av er ser ut så jag kanske såg er ändå!! :)


Vi var där i lördags, tyvärr. Vid 12. :3freak
Mig känner du nog igen om du ser mig, blond tjej som dreglar över hojar och i princip jämt är på Sviestad. Vi är inte så många.... :tungan
 

Syss

Sporthojsnörd
Gick med
16 Dec 2003
Ort
Huddinge
Hoj
Årets nyhet 2010 (Sarotea)
Ninjaboy skrev:
Jag har inte fått ut hojen ännu, var förkyld förra veckan och håller på att montera lite bling-bling så snart så... :banana

Huvudsaken är att hojen är klar till 20:e då trafikövningarna börjar.


Jepp, det är ett krav! ;)
Vi ses där! :tummenupp
(Fast jag ska ju jobba, va... Än så länge iaf. :tungan )
 

christer

SDK Socio # 3535
Gick med
26 May 2003
Ort
Linköping
Hoj
Ducati 748 SPS
Vee-twn skrev:
Jag var där mellan 2 och 4 i söndags och det var rätt bra med folk där, om man säger så!!
Träffade ingen jag kände. Vänta jag vet ju inte hur någon av er ser ut så jag kanske såg er ändå!! :)


Samma tid som jag var där, gul mille och troligtvis det skitigaste skinnstället på platsen :rolleyes:
 

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Ort
Linköping
Hoj
5x
Syss skrev:
Mig känner du nog igen om du ser mig, blond tjej som dreglar över hojar och i princip jämt är på Sviestad. Vi är inte så många.... :tungan
Nej, ni är inte så många men ni skulle behöva vara många fler. :tuttar :D
 

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Ort
Linköping
Hoj
5x
christer skrev:
Samma tid som jag var där, gul mille och troligtvis det skitigaste skinnstället på platsen :rolleyes:
Har du fortfarande inte tvättat stället trots att du haft hela vintern på dig? :7peta :D Själv har jag nyinfettat mitt i helgen så det är redo. :)
 

Vee-twn

Vagabond
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
Ingen nu
Ja, jag såg den gula Millen men inte ägaren :)
Förresten vet ni vem som har en silver Falco med high pipes? Den såg fin ut och lät mysigt!
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top