sajk
speedbully.se
Vee-twn skrev:Ja, jag såg den gula Millen men inte ägaren
Förresten vet ni vem som har en silver Falco med high pipes? Den såg fin ut och lät mysigt!
fråga tokas vad han vet om saken.
Vee-twn skrev:Ja, jag såg den gula Millen men inte ägaren
Förresten vet ni vem som har en silver Falco med high pipes? Den såg fin ut och lät mysigt!
Ninjaboy skrev:Har du fortfarande inte tvättat stället trots att du haft hela vintern på dig? Själv har jag nyinfettat mitt i helgen så det är redo.
Ninjaboy skrev:Jag har inte fått ut hojen ännu, var förkyld förra veckan och håller på att montera lite bling-bling så snart så...
Huvudsaken är att hojen är klar till 20:e då trafikövningarna börjar.
Ja, det måste ha varit jag det...Vee-twn skrev:Ja, jag såg den gula Millen men inte ägaren
Du, det där lät som en plan! Hoppas bara att du inte hinner sälja den innan jag hämtat ner min från Sundsvall! Jag har alltid gillat Falcon men den var i fel pricklass när jag köpte TL:nTokas skrev:Ja, det måste ha varit jag det...
Tack så mycket för de värmande orden!
Hojen är dessutom till salu, så den kan bli din!
Vi får väl ut å gasa en runda så du får njuta lite mera?!
-Vi kan ju alltid byta hoj för några mil?
Ninjaboy skrev:Kan man prova nya Gixxern på Beviks eller?
Ninjaboy skrev:Kan man prova nya Gixxern på Beviks eller?
Ninjaboy skrev:Ja, det står på hemsidan ser jag nu men det var inte direkt bra framförhållning av Beviks. Lite bättre reklam kan de väl göra om de vill att man ska handla.
ninan skrev:Hej alla,
Värst vilken fart det blev på tråden nu då. Jag har också varit ute och glidit lite i ett par helger nu. Har väl blivit en sådär 25 mil på ett par turer. I helgen hade jag tänkt mig till Beviks men det är ju så himla mycket roligare att köra än att hänga....
Själv bor jag efter en av de vägar många är ute och roar sig med sina hojar. Från Västerlösa mot Normlösa (Mantorpshållet). I helgen var det nog nästan fler hojar än bilar som åkte förbi.
Hoppas vi syns därute eller att vi framöver kan fixa någon samåkning för det vore kul!
/N
HW skrev:Det har funnits en men då var det ingen som skrev i den så den togs bort.
/HW
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |