Sporthoj i LINKÖPING!

christer

SDK Socio # 3535
Gick med
26 May 2003
Ort
Linköping
Hoj
Ducati 748 SPS
Ninjaboy skrev:
Har du fortfarande inte tvättat stället trots att du haft hela vintern på dig? :7peta :D Själv har jag nyinfettat mitt i helgen så det är redo. :)

Ditt ställ är ju så sjyst att det är värt omsorgen , mitt är mera tveksamt :D
Får väl spara ihop till nåt bättre .......
 

raceman_peps

I år med fälgstripes!!
Gick med
3 Dec 2003
Ort
Bortom Nykil i 240 m2 verkstad och 110 m2 bostad!!
Hoj
Yamaha YZF600R Thundercat. Husqvarna 250TE, Honda TRX500 Fourman hydrostatik. Cresent Tarfek sport 7v, SISU LYX universal 3vxl!
Ninjaboy skrev:
Jag har inte fått ut hojen ännu, var förkyld förra veckan och håller på att montera lite bling-bling så snart så... :banana

Huvudsaken är att hojen är klar till 20:e då trafikövningarna börjar.


Skönt att se att man inte är ensam om att va sen med att få ihop prylarna. Och så slösar man bort en hel helg på monoskideåka i sälen mitt i allt ihopa. :fatta!

Vi ses på vägarna snart hoppas jag....
 

Tokas

Hoj hänger i garagetak, dags att skruva?
Gick med
24 Apr 2003
Ort
Norrköping
Hoj
Aprilia RSV mille -02
Vee-twn skrev:
Ja, jag såg den gula Millen men inte ägaren :)
Förresten vet ni vem som har en silver Falco med high pipes? Den såg fin ut och lät mysigt!
Ja, det måste ha varit jag det... :rodnar

Tack så mycket för de värmande orden! :bow

Hojen är dessutom till salu, så den kan bli din!

Vi får väl ut å gasa en runda så du får njuta lite mera?! :7peta
-Vi kan ju alltid byta hoj för några mil?
 

Vee-twn

Vagabond
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
Ingen nu
Tokas skrev:
Ja, det måste ha varit jag det... :rodnar

Tack så mycket för de värmande orden! :bow

Hojen är dessutom till salu, så den kan bli din!

Vi får väl ut å gasa en runda så du får njuta lite mera?! :7peta
-Vi kan ju alltid byta hoj för några mil?
Du, det där lät som en plan! Hoppas bara att du inte hinner sälja den innan jag hämtat ner min från Sundsvall! Jag har alltid gillat Falcon men den var i fel pricklass när jag köpte TL:n
 

ninan

Medlem
Gick med
10 Aug 2004
Ort
Runt Mantorp
Hoj
Daytona 675
Äntligen!

Hej alla,
Värst vilken fart det blev på tråden nu då. Jag har också varit ute och glidit lite i ett par helger nu. Har väl blivit en sådär 25 mil på ett par turer. I helgen hade jag tänkt mig till Beviks men det är ju så himla mycket roligare att köra än att hänga....

Själv bor jag efter en av de vägar många är ute och roar sig med sina hojar. Från Västerlösa mot Normlösa (Mantorpshållet). I helgen var det nog nästan fler hojar än bilar som åkte förbi. :)

Hoppas vi syns därute eller att vi framöver kan fixa någon samåkning för det vore kul!
/N
 

Vee-twn

Vagabond
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
Ingen nu
Finns det några i Linköpingstrakten som skulle kunna tänka sig att spela lite fotboll? Träning är aldrig fel!! Det finns en väldigt fin "plan" mellan Cloetta Center och Stångån där man skulle kunna spela. Mål finns det oxå!
 

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
Suzuki

Hej!
Tänkte bara kolla hur de gick för killen som var nere här i stan med sin brorsa o provkörde nya Gixxer 1000, han körde tydligen i lite med sin egen gixxer 600.

Nån som vet vem de är ?
Han körde en Suzuki gsx-r 600 -97 och han bror hade en Yamaha R1 rd/vit av nån årsmodell.
Bodde tydligen i Linköping.
Snackade med honom när dom hämtade hem hojen men sen vet jag inget mer.
//D
 

ninan

Medlem
Gick med
10 Aug 2004
Ort
Runt Mantorp
Hoj
Daytona 675
Nya Gixxern

Ninjaboy skrev:
Kan man prova nya Gixxern på Beviks eller?

Jag är säker på att det var den nya Gixxern jag såg på avstånd idag därute. Den var påväg ut på en provkörningsrunda och det var tydligen någon special Suzukidag idag. Suzuki var där med en mängd av sina 05or. Synd att klockan nu är efter 18 så de har stängt.
 

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Ort
Linköping
Hoj
5x
Ja, det står på hemsidan ser jag nu men det var inte direkt bra framförhållning av Beviks. :huvet Lite bättre reklam kan de väl göra om de vill att man ska handla. :mad:
 

Vee-twn

Vagabond
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
Ingen nu
Skulle det inte vara möjlig för Linköping/Norrköping att få en egen forumdel här på SH? Det är rätt så jobbigt att leta sig igenom dessa två trådar...
Kanske är något vi kan ta upp med Swedie?
 

Henren

Ny medlem
Gick med
29 Sep 2004
Ort
Linköping
Hoj
Ingen hoj
ninan skrev:
Hej alla,
Värst vilken fart det blev på tråden nu då. Jag har också varit ute och glidit lite i ett par helger nu. Har väl blivit en sådär 25 mil på ett par turer. I helgen hade jag tänkt mig till Beviks men det är ju så himla mycket roligare att köra än att hänga....

Själv bor jag efter en av de vägar många är ute och roar sig med sina hojar. Från Västerlösa mot Normlösa (Mantorpshållet). I helgen var det nog nästan fler hojar än bilar som åkte förbi. :)

Hoppas vi syns därute eller att vi framöver kan fixa någon samåkning för det vore kul!
/N

Hej! Vart bor du närmare exakt? Är från Västerlösa från början men bor numera i Lkpg, mor o far bor kvar! Typ i Sperringe eller?

Född?
 

Vee-twn

Vagabond
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
Ingen nu
Ahh, där ser man! Trist, för det verkar ju vara många som är aktiva på forumet annars...
Nåja!
 

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
HW skrev:
Det har funnits en men då var det ingen som skrev i den så den togs bort.

/HW


Till er från Linköping som verkar ha lite koll tänkte jag fråga ett par saker:

1. Är det tvång med orginalsystem på Sviestad för deras Onsdagskörningar ?

2. Är det nån som känner ett par bröder som bor i Linköping, den ena kör en röd/vit R1 och den andra en numera kraschad gsxr 600 -97 ?

//Mvh David
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top