Ninjaboy skrev:När?
Blir premiärtur för mig i så fall. Jag är tydligen för lat för att meka bling-bling, har bara skruvat dit hållaren för ljuddämparen men nu är jag less på att vänta så är vädret ok så är jag på.
håkan skrev:mAx kl 14:00 ?
Be there!
Tja,HW skrev:Gå in å www.lms.se under roadracing och anmäl er till förarkursen i Juli nu innan det blir fullt. Den ÄR nyttig, jag lovar!
/HW
RuffRyder skrev:Jajjemän, det blev ca 10 hojar faktiskt på en skön tur till Borensberg-Tjällmo-Hjortkvarn och tillbaka.
Blir nog en tur imorn tror jag men inget är bestämt.
PS! Pratade med Ninjaboy tidigare, han tappade bort oss pga rödljus på Tornby. Vi får nog hålla ihop gruppen bättre nästa gång
RuffRyder skrev:Tja,
vet själv inte om jag är bortrest den dagen så min fråga är kan man anmäla sig och betala nu och om man inte kan då (typ bortrest på semester) kan man avanmäla sig och få tillbaks pengarna? Hur funkar det?
Förra årets klass-7 kurs var mkt bra tyckte jag som aldrig hade kört bana då.
Ninjaboy skrev:Är det motsvarande klass 7 kursen som var förra sommaren? Har hört gott om den.Ja, det är ungefär samma upplägg på den här kursen fast med högre tempo på genomförandet. Det jag menar är att vi skall vara tidseffektiva med snacket och körpassen så det blir så mycket nytta som möjligt under dagen.
/HW
RuffRyder skrev:Jajjemän, det blev ca 10 hojar faktiskt på en skön tur till Borensberg-Tjällmo-Hjortkvarn och tillbaka.
Blir nog en tur imorn tror jag men inget är bestämt.
PS! Pratade med Ninjaboy tidigare, han tappade bort oss pga rödljus på Tornby. Vi får nog hålla ihop gruppen bättre nästa gång
Alicia skrev:Var det kanske er vi såg utanför linköping på motorvägen då?
Vi hann aldrig i fatt er innan ni svängde av.
oXydex skrev:Kan ha varit oss på vägen hem annars då de flesta svängde av vid infart 2 men jag fortsatte till norra infarten.
NinjaBoy trist att du ramlade bort ur folksamlingen. Du kanske inte hörde att vi skulle till Borensberg?
/oXydex
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |