Jo, men som Norrlänning så låter ju det väldigt exotiskt, var det exakt är någonstans är lite mer oklart däremot. Jag körde till Berg och i stället för att därifrån köra till 36:an så åkte jag mot Ljungsbro och hamnade på en massa skitvägar innan jag till slut kom till 36:an och körde till Borensberg. Väl där så hade jag ingen aning om vart ni kunde tänkas stå så jag åkte igenom hela, alltså rakt fram, inte mot centrum utan åt Skänninge-hållet. En bit utanför stannade jag och kollade telefonen och två stycken hade ringt bara 5 minuter tidigare, ungefär när jag passerade Borensberg alltså. Jag åkte tillbaka, tog av mot centrum och hittade skylten mot Tjällmo. När jag kom dit hade jag ingen aning vart jag var så jag var tvungen att åka samma väg tillbaka men den var ju kanon så det gjorde inget. Var lite glassugen i Tjällmo, hade jag tagit en glass vid grillen där så hade säkert ni kommit, mer än så skilde det nog inte.oXydex skrev:NinjaBoy trist att du ramlade bort ur folksamlingen. Du kanske inte hörde att vi skulle till Borensberg?
Får ta och skaffa GPS.