LOTTAK
LEV LIVET, BÖRJA IDAG
Ska du lägga beslag på honom själv menar du? Jag då?Syss skrev:Jepp, we have a deal. Jag får gulla med ecce, jag får gulla med ecce....
Ska du lägga beslag på honom själv menar du? Jag då?Syss skrev:Jepp, we have a deal. Jag får gulla med ecce, jag får gulla med ecce....
LOTTAK skrev:Ska du lägga beslag på honom själv menar du? Jag då?
Vi kan dela på chokladen Syss....Syss skrev:Jag vet, men han är så gullig...
Som choklad va, det går inte att sluta.
RuffRyder skrev:Vi är några som ska samlas kl 18:00 vid MacDonalds i Tornby (vid Maxi-parkeringen) för att åka gemensamt till G:a Biltema och kortegen där.
Häng gärna på!
Peace!
Ruff Ryder
LOTTAK skrev:Vi kan dela på chokladen Syss....
Var oxå där fast utan hoj. Först biltema och se alla hojarna åka iväg....sedan järnet motorvägen och till Skänninge där vi t o m hann parkera få tag i polarna som redan var där innan kortegen kom. Var det inte jobbigt att köra glidartempo bakom alla bussarna? Har själv inte gett mig på bravaden att köra ännu.RuffRyder skrev:
ninan skrev:Var oxå där fast utan hoj. Först biltema och se alla hojarna åka iväg....sedan järnet motorvägen och till Skänninge där vi t o m hann parkera få tag i polarna som redan var där innan kortegen kom. Var det inte jobbigt att köra glidartempo bakom alla bussarna? Har själv inte gett mig på bravaden att köra ännu.
Kom förresten precis hem från en riktigt härlig runda på ca 17 mil. Mantorp-Boxholm-Malexander-Kisa-Linköping-Mantorp. Bra, riktigt krokiga och utmanande vägar.
ninan skrev:Kom förresten precis hem från en riktigt härlig runda på ca 17 mil. Mantorp-Boxholm-Malexander-Kisa-Linköping-Mantorp. Bra, riktigt krokiga och utmanande vägar.
Jag vet bara att träningen drar igåmg vid 16,00 eller strax efter det........Ninjaboy skrev:Är det någon som ska vara funktionär i dag? Jag har varit anmäld ett bra tag med e-mailadress men inte fått någon info alls. När är det tänkt att man ska vara där t ex?
Ninjaboy skrev:Är det någon som ska vara funktionär i dag? Jag har varit anmäld ett bra tag med e-mailadress men inte fått någon info alls. När är det tänkt att man ska vara där t ex?
LOTTAK skrev:Vi kan dela på chokladen Syss....
ecce skrev:Det finns åt alla minna damer... Sluta slåss över zokolaaaden nu
björn
Ninjaboy skrev:Verkar ju vara kanonväder igen. Ska vi köra något eller? Jag har inte kört på två veckor så jag är sugen som f-n.
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|