Sporthoj i LINKÖPING!

flygh

Ny medlem
Gick med
26 Apr 2005
Ort
Utanför lkpg
Hoj
VTR 1000 f
Jag vill åka senare i veckan torsdag kväll eller lördag

På lördag är det valborgs kortege ca 1500 hojar till skänninge ska åkas.

mailinglistan??
jag hittar bra runt stan . om du vill ha tips kör mot linghem och förbi sedan mot söderköping mycket bra väg


stoffer skrev:
Tjenare, jag är ledig från jobbet äntligen och undrar om nån har lust att ta en sväng och visa mig lite sjyssta vägar här i östergötland?

Kan ju säga att jag varken kör särskilt überfort eller med för stora risker, men kurviga vägar ÄR kul!


PS: Jag vet om mailinglistan Lkpgmeeting, men där bör man vara ute i god tid om nån ska hinna läsa.
 

oXydex

Rookie
Gick med
15 Jan 2004
Ort
Björkeberg
Hoj
DR 650 RSE
flygh skrev:
Jag vill åka senare i veckan torsdag kväll eller lördag

På lördag är det valborgs kortege ca 1500 hojar till skänninge ska åkas.

mailinglistan??
jag hittar bra runt stan . om du vill ha tips kör mot linghem och förbi sedan mot söderköping mycket bra väg

Vägen till Söderköping är riktigt trevlig vissa bitar.

Med maillistan menade han e-riders som är ett gäng från linköping med omnejd som mailar och samlar ihop oss inför helgåkningar etc.

E-riders

Det låter som en customklubb men är hederliga sporthojar som tuffar fram i god marschfart. Välkommen att joina

/oXydex
 

RuffRyder

RIP Nino aka Lion
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Lund/Linköping
Hoj
Hade: CBR 600 RR-04, CBR 600F -97, GSX 400E -84
Oxy, Vet du vilken väg man brukar köra från gamla Biltemaparkeringen genom LKPG? Typ genom stan (stor gatan) sen vidare förbi Gamla Linköping... har några bekanta som vill kolla på kortegen :) Var brukar folk stå och kolla?

Peace!
Ruff Ryder
 

oXydex

Rookie
Gick med
15 Jan 2004
Ort
Björkeberg
Hoj
DR 650 RSE
RuffRyder skrev:
Oxy, Vet du vilken väg man brukar köra från gamla Biltemaparkeringen genom LKPG? Typ genom stan (stor gatan) sen vidare förbi Gamla Linköping... har några bekanta som vill kolla på kortegen :) Var brukar folk stå och kolla?

Peace!
Ruff Ryder

G:A Biltema och rondellen ner mot Ljunkan och sen under tunneln bort till korsningen som är vid station där man tar upp vänster och åker förbi åhlens och sen rakt upp genom stan och ut via malmslättsvägen och ut under rondellen vid jägarvallen och sen ut förbi Vikingstad mot mantorp och sen skänninge

Ni som är med på maillistan ska hålla utkik efter inbjudan till grillning hos mig före MC-kortegen.
 

Syss

Sporthojsnörd
Gick med
16 Dec 2003
Ort
Huddinge
Hoj
Årets nyhet 2010 (Sarotea)
Var det någon härifrån på en svart/gul blade (såg jag rätt nu, jag var ju upptagen med mina 8or) och alpinestarsställ som var ute och åkte igår? Ut förbi Slaka på 90-vägen där. Såg jävligt härligt ut! :tummenupp
 

HW

Behandlar dig som du behandlar mig!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Klagstorp / Klåparp
Hoj
Tillfälligt hojlös
Syss, kan inte du härja lite i den här tråden så vi får lite funktionärer till Supermotardtävlingen på tisdag? Gatåkning, fika och biobiljetter till alla som ställer upp!?? :tummenupp

Ps, om du åker bil på tisdag får du gärna ta med ny-invaliden från norrköping.

/HW
 

LOTTAK

LEV LIVET, BÖRJA IDAG
Gick med
5 May 2004
Ort
Åtvidaberg
Hoj
-
HW skrev:
Syss, kan inte du härja lite i den här tråden så vi får lite funktionärer till Supermotardtävlingen på tisdag? Gatåkning, fika och biobiljetter till alla som ställer upp!?? :tummenupp

Ps, om du åker bil på tisdag får du gärna ta med ny-invaliden från norrköping.

/HW
Ecce eller Medin? :hihi
 

HW

Behandlar dig som du behandlar mig!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Klagstorp / Klåparp
Hoj
Tillfälligt hojlös
Ecce har redan lovat att ställa upp.

Man får alla tre, om man är där på alla 3 tävlingarna. En muta per tävling!
 

kurre3

Det är visst nån som är tillbaka...=)
Gick med
9 Mar 2005
Ort
Söder om söder
Hoj
990 SMT
Drivers licens! :yoparty

Is it only liksom to like just be there på gamla biltemaparkeringen om man vill hänga med på kortegen eller hur funkar det :confused:
 

oXydex

Rookie
Gick med
15 Jan 2004
Ort
Björkeberg
Hoj
DR 650 RSE
kurre3 skrev:
Drivers licens! :yoparty

Is it only liksom to like just be there på gamla biltemaparkeringen om man vill hänga med på kortegen eller hur funkar det :confused:

mm bara att dyka upp

HW jag kommer om inte kvällen är bokad men det tror jag inte just nu att den är.
 

Rode_No1

Ny medlem
Gick med
13 May 2004
Ort
Linköping
Hoj
Yamaha R1 2007
Tjeenare.
Är ute lite i god tid, och undrar nu om det är någon/några som har lust att mötas någonstans nästa helg för att åka lite hoj ihop!? Tycker det skulle vara riktigt roligt. :) Det sägs att det skulle vara rece i nkpg nästa lördag också, skulle vara coolt om man kom ett gäng hojar dit eller nåt :yoparty
 

oXydex

Rookie
Gick med
15 Jan 2004
Ort
Björkeberg
Hoj
DR 650 RSE
TurboTorsk skrev:
Tjeenare.
Är ute lite i god tid, och undrar nu om det är någon/några som har lust att mötas någonstans nästa helg för att åka lite hoj ihop!? Tycker det skulle vara riktigt roligt. :) Det sägs att det skulle vara rece i nkpg nästa lördag också, skulle vara coolt om man kom ett gäng hojar dit eller nåt :yoparty

Häng på övriga tusen hojarna och åk till Skänninge ;)

Race va länge sen jag va på så det skulle va kul att kika på igen då kanske eller va säger du Håkan :)

/oXydex
 

håkan

Brumm brumm
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Mantorp Park
Hoj
Honda CBR 1000RR SP
oXydex skrev:
Häng på övriga tusen hojarna och åk till Skänninge ;)

Race va länge sen jag va på så det skulle va kul att kika på igen då kanske eller va säger du Håkan :)

/oXydex

det tycker jag verkligen man kan göra ;)
får väl åka dit o kika lite iallafall...

//håkan
 

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
HW skrev:
Syss, kan inte du härja lite i den här tråden så vi får lite funktionärer till Supermotardtävlingen på tisdag? Gatåkning, fika och biobiljetter till alla som ställer upp!?? :tummenupp

Ps, om du åker bil på tisdag får du gärna ta med ny-invaliden från norrköping.

/HW

Fixar du så att min hoj slipper bullerkontrollen så kan jag ställa upp :)
//D
 

Syss

Sporthojsnörd
Gick med
16 Dec 2003
Ort
Huddinge
Hoj
Årets nyhet 2010 (Sarotea)
HW skrev:
Syss, kan inte du härja lite i den här tråden så vi får lite funktionärer till Supermotardtävlingen på tisdag? Gatåkning, fika och biobiljetter till alla som ställer upp!?? :tummenupp

Ps, om du åker bil på tisdag får du gärna ta med ny-invaliden från norrköping.

/HW


Jepp, we have a deal. Jag får gulla med ecce, jag får gulla med ecce.... :banana

Vad får jag för att ragga hit funktionärer då? Va va va? Har inte sett röken av någon ny bikin än?! :7peta

Har nog fixat ett par funkisar... Syss fixar... :tummenupp
 

Syss

Sporthojsnörd
Gick med
16 Dec 2003
Ort
Huddinge
Hoj
Årets nyhet 2010 (Sarotea)
Är det förresten någon som kan fixa ett par Alpinestars SMX 3:eek:r i stl 38 svinbilligt blir jag jätteglad för jag har blivit utan MC-stövlar... :skrämd
Men det är lite akut. :näsblod


*fan*
 

Rode_No1

Ny medlem
Gick med
13 May 2004
Ort
Linköping
Hoj
Yamaha R1 2007
hehe jo det är sant, det är bara det att jag tyvärr inte hinner att fixa hojen tills dess!! :huvet Men är det några som är sugna att åka över till nkpg nästa lördag så skulle det vara fett om vi möttes någonstans o åkte ihop ju :tummenupp





oXydex skrev:
Häng på övriga tusen hojarna och åk till Skänninge ;)

Race va länge sen jag va på så det skulle va kul att kika på igen då kanske eller va säger du Håkan :)

/oXydex
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top