Slappa
Rage closed inside!
oXydex skrev:Hur långt har vi till Anderstorp?
Kan va skoj med en tur ev om tid finns
/oXydex
Jag svarar om de är okej
Ca 22-23 mil, vi har nästan lika långt från både Linköping och Västervik.
//D
oXydex skrev:Hur långt har vi till Anderstorp?
Kan va skoj med en tur ev om tid finns
/oXydex
stoffer skrev:Tjenare, jag är ledig från jobbet äntligen och undrar om nån har lust att ta en sväng och visa mig lite sjyssta vägar här i östergötland?
Kan ju säga att jag varken kör särskilt überfort eller med för stora risker, men kurviga vägar ÄR kul!
PS: Jag vet om mailinglistan Lkpgmeeting, men där bör man vara ute i god tid om nån ska hinna läsa.
flygh skrev:Jag vill åka senare i veckan torsdag kväll eller lördag
På lördag är det valborgs kortege ca 1500 hojar till skänninge ska åkas.
mailinglistan??
jag hittar bra runt stan . om du vill ha tips kör mot linghem och förbi sedan mot söderköping mycket bra väg
DrZeus skrev:Jag är på!
*vifta glatt med körkortslappen*
RuffRyder skrev:Oxy, Vet du vilken väg man brukar köra från gamla Biltemaparkeringen genom LKPG? Typ genom stan (stor gatan) sen vidare förbi Gamla Linköping... har några bekanta som vill kolla på kortegen Var brukar folk stå och kolla?
Peace!
Ruff Ryder
Ecce eller Medin?HW skrev:Syss, kan inte du härja lite i den här tråden så vi får lite funktionärer till Supermotardtävlingen på tisdag? Gatåkning, fika och biobiljetter till alla som ställer upp!??
Ps, om du åker bil på tisdag får du gärna ta med ny-invaliden från norrköping.
/HW
Får man alla tre?HW skrev:Gatåkning, fika och biobiljetter till alla som ställer upp!??
kurre3 skrev:Drivers licens!
Is it only liksom to like just be there på gamla biltemaparkeringen om man vill hänga med på kortegen eller hur funkar det
TurboTorsk skrev:Tjeenare.
Är ute lite i god tid, och undrar nu om det är någon/några som har lust att mötas någonstans nästa helg för att åka lite hoj ihop!? Tycker det skulle vara riktigt roligt. Det sägs att det skulle vara rece i nkpg nästa lördag också, skulle vara coolt om man kom ett gäng hojar dit eller nåt
oXydex skrev:Häng på övriga tusen hojarna och åk till Skänninge
Race va länge sen jag va på så det skulle va kul att kika på igen då kanske eller va säger du Håkan
/oXydex
HW skrev:Syss, kan inte du härja lite i den här tråden så vi får lite funktionärer till Supermotardtävlingen på tisdag? Gatåkning, fika och biobiljetter till alla som ställer upp!??
/HW
HW skrev:Syss, kan inte du härja lite i den här tråden så vi får lite funktionärer till Supermotardtävlingen på tisdag? Gatåkning, fika och biobiljetter till alla som ställer upp!??
/HW
oXydex skrev:Häng på övriga tusen hojarna och åk till Skänninge
Race va länge sen jag va på så det skulle va kul att kika på igen då kanske eller va säger du Håkan
/oXydex
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |