Jag är nöjd att den här tråden fick liv, tyckte den saknades med tanke på hur många som kör hoj i Lkpg. Sen att jag fallerade med att dyka upp är ju rätt pinsamtNinjaboy skrev:Ja, just det, för alla som inte kom (Stoffer ) så kan jag berätta att vi blev sju (7) stycken! Det var över all förväntan och då var det några som postade intresserat men inte dök upp så visst finns det potential för att slippa slingra omkring på vägarna själv.
Vi kan väl ha som default att vi möts på Statoil vid Saab och avslutar på McDonalds Braskens som i dag, det fungerade ju väldigt bra med lite eftersnack på Donken. Vi ändrar så klart efter omständigheterna men det kan vara bra att jobba in lite rutin för de som kanske inte läser forumet hela tiden men vill spontanåka lite.
EDIT: På tal om Donken så är jag skyldig RuffRyder 20:-. Tack för lånet.
Sedär!oXydex skrev:Tror bestämt att du fastnade på bild i onsdags
oXydex skrev:Tror bestämt att du fastnade på bild i onsdags
/oXydex
raceman_peps skrev:Nej tyvär är det inte jag på bilden. Väldigt likt men det saknas en del tillbehör såsom maskot och MOON dekaler samt det fullständigt fysiska faktum att jag bafann mig i Eskilstuna och hojen på helt annan ort.
Men det borde varit jag. DET kan jag intyga!
Surt att man inte kunde komma loss, ni verkar ha hatf skitkul.RuffRyder skrev:Stoffer... ajajaj.. dra ihop en körning och inte dyka upp själv... dålig stil (skojar bara
Vill också tacka grabbarna för en skön tur idag! Kul att träffa lite nya snubbar att köra med, det var helt suveränt (förutom närkontakten av 3je graden med rådjuret/hjorten... fy fan, vi får tacka Gud för att P. inte krockade med det).
Postar ett par kort, ni som vill ha alla, PM:a mig er mailadress så mailar jag de högupplösta.
Försöker köra en runda till imorn för intresserade. Återkommer med tid/plats.
Peace!
/Ruff Ryder
Du hann föreFZ1 skrev:Hej Linköping, lite åka imorgon sön start i Norrköping...
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|