Sporthoj i LINKÖPING!

Zormin

Aldrig under 10.000 rpm
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Linköping
Hoj
ZX-10R
Ja, det blev ju en riktigt trevlig tur. Ca 16 mil. Kul att träffa lite nytt folk!
 

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Ort
Linköping
Hoj
5x
Håller med! Kul med folk över huvud taget, nytt som gammalt, för en som åkt ensam mest hela sommaren. :)

Fina vägval, bra tempo och roliga snackpauser. Avslutning på McDonalds som sig bör efter ett körpass. :D
 

RuffRyder

RIP Nino aka Lion
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Lund/Linköping
Hoj
Hade: CBR 600 RR-04, CBR 600F -97, GSX 400E -84
Kalastur

Stoffer... ajajaj.. dra ihop en körning och inte dyka upp själv... dålig stil :tungan (skojar bara :)

Vill också tacka grabbarna för en skön tur idag! Kul att träffa lite nya snubbar att köra med, det var helt suveränt (förutom närkontakten av 3je graden med rådjuret/hjorten... fy fan, vi får tacka Gud för att P. inte krockade med det).

Postar ett par kort, ni som vill ha alla, PM:a mig er mailadress så mailar jag de högupplösta.

Försöker köra en runda till imorn för intresserade. Återkommer med tid/plats.

Peace!
/Ruff Ryder
 

Bifogat

  • SHtur1jpg.jpg
    SHtur1jpg.jpg
    90.2 KB · Visningar: 75
  • SHtur2jpg.jpg
    SHtur2jpg.jpg
    76.1 KB · Visningar: 73

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Ort
Linköping
Hoj
5x
Ja, just det, för alla som inte kom (Stoffer :hihi ) så kan jag berätta att vi blev sju (7) stycken! Det var över all förväntan och då var det några som postade intresserat men inte dök upp så visst finns det potential för att slippa slingra omkring på vägarna själv. :rolleyes:

Vi kan väl ha som default att vi möts på Statoil vid Saab och avslutar på McDonalds Braskens som i dag, det fungerade ju väldigt bra med lite eftersnack på Donken. Vi ändrar så klart efter omständigheterna men det kan vara bra att jobba in lite rutin för de som kanske inte läser forumet hela tiden men vill spontanåka lite.

EDIT: På tal om Donken så är jag skyldig RuffRyder 20:-. Tack för lånet. :tummenupp
 
Last edited:

stoffer

Norrland
Gick med
22 May 2004
Ort
Malmö
Hoj
För farligt..
Ninjaboy skrev:
Ja, just det, för alla som inte kom (Stoffer :hihi ) så kan jag berätta att vi blev sju (7) stycken! Det var över all förväntan och då var det några som postade intresserat men inte dök upp så visst finns det potential för att slippa slingra omkring på vägarna själv. :rolleyes:

Vi kan väl ha som default att vi möts på Statoil vid Saab och avslutar på McDonalds Braskens som i dag, det fungerade ju väldigt bra med lite eftersnack på Donken. Vi ändrar så klart efter omständigheterna men det kan vara bra att jobba in lite rutin för de som kanske inte läser forumet hela tiden men vill spontanåka lite.

EDIT: På tal om Donken så är jag skyldig RuffRyder 20:-. Tack för lånet. :tummenupp
Jag är nöjd att den här tråden fick liv, tyckte den saknades med tanke på hur många som kör hoj i Lkpg. Sen att jag fallerade med att dyka upp är ju rätt pinsamt ;)

Jag kommer imorrn om ni varslar i tid! (förhoppningsvis håller hojen över natten)
 

christer

SDK Socio # 3535
Gick med
26 May 2003
Ort
Linköping
Hoj
Ducati 748 SPS
Hej på er,

Kul runda vare, hade det blivit träff på rådjuret så hade vi ju fixat käk oxå, skämt åsido, det var väl det enda negativa, ruskigt så där vid skymning.
Hur som helst så hoppas jag att det blir tid till någon mer tur innan säsongen är slut.
Ha det så gott å så hörs vi

Christer ( Gula Millen) :tummenupp
 

JoUh

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2003
Ort
Norrkøping
Hoj
Tuono V4
Yes, den trippen behövdes och satt där den skulle!! :Bugar
Varför bor ni inte i NKP dåå... :tungan
Höjdpunkten var helt klart den silvriga Octavian.. :hihi
 

Zormin

Aldrig under 10.000 rpm
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Linköping
Hoj
ZX-10R
oXydex skrev:
Tror bestämt att du fastnade på bild i onsdags ;)
Sedär! :banana

Kolla raceman_peps! Jag mindes inte helt tokigt. Jag har ett litet rör som sticker ut ur mitt originalflås. Vi har exakt lika dana hojar, förutom just det... :va
 

raceman_peps

I år med fälgstripes!!
Gick med
3 Dec 2003
Ort
Bortom Nykil i 240 m2 verkstad och 110 m2 bostad!!
Hoj
Yamaha YZF600R Thundercat. Husqvarna 250TE, Honda TRX500 Fourman hydrostatik. Cresent Tarfek sport 7v, SISU LYX universal 3vxl!
oXydex skrev:
Tror bestämt att du fastnade på bild i onsdags ;)

/oXydex

Nej tyvär är det inte jag på bilden. Väldigt likt men det saknas en del tillbehör såsom maskot och MOON dekaler samt det fullständigt fysiska faktum att jag bafann mig i Eskilstuna och hojen på helt annan ort.

Men det borde varit jag. DET kan jag intyga!
 

oXydex

Rookie
Gick med
15 Jan 2004
Ort
Björkeberg
Hoj
DR 650 RSE
raceman_peps skrev:
Nej tyvär är det inte jag på bilden. Väldigt likt men det saknas en del tillbehör såsom maskot och MOON dekaler samt det fullständigt fysiska faktum att jag bafann mig i Eskilstuna och hojen på helt annan ort.

Men det borde varit jag. DET kan jag intyga!

ehh nu blir jag förvirrad.

Heter ni båda Magnus oxå? ;)

Tror mig vara säker på att det är Zormin på bilden (körde ni båda annars?)

/oXydex
 

Nostromo

Heppa!!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Linköping
Hoj
Såld!!
RuffRyder skrev:
Stoffer... ajajaj.. dra ihop en körning och inte dyka upp själv... dålig stil :tungan (skojar bara :)

Vill också tacka grabbarna för en skön tur idag! Kul att träffa lite nya snubbar att köra med, det var helt suveränt (förutom närkontakten av 3je graden med rådjuret/hjorten... fy fan, vi får tacka Gud för att P. inte krockade med det).

Postar ett par kort, ni som vill ha alla, PM:a mig er mailadress så mailar jag de högupplösta.

Försöker köra en runda till imorn för intresserade. Återkommer med tid/plats.

Peace!
/Ruff Ryder
Surt att man inte kunde komma loss, ni verkar ha hatf skitkul.
Jag ska ut å åka imorrn, är det fler som ska ut?
Tänkte runt 1300, ska ut ikväll så inte för tidigt.
Några intresserade??
Kollar sidan imorgon igen.

//Magnus
 

stoffer

Norrland
Gick med
22 May 2004
Ort
Malmö
Hoj
För farligt..
Jag kör gärna idag, vad sägs om 17-tiden? Jag ska gå ut och kolla luftfiltret nu, men kikar in lite då och då! :)
 

Bergare

Ny medlem
Gick med
25 Jan 2004
Ort
Linköping
Hoj
06 Yamaha R1 å en zx10r 2004
Om några av er ska åka imorrn så kan vi väl träffas ngnstans för att åka till McOrvars i norrköping.. Där träffas vi iaf kl12:00 för lite busåkning..
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top