Sporthoj i LINKÖPING!

Nostromo

Heppa!!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Linköping
Hoj
Såld!!
Är det några som har planer på att köra något i helgen? eller har ni redan ställt av?
Vore kul å komma ut innan hösten tar över helt.
 

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Ort
Linköping
Hoj
5x
Jag har årsförsäkring så jag ställer nog inte av förrän snön kommer, blir ju bara lite skattepengar tillbaka.

Det är ju rätt fint väder nu. Jag är lite sugen. I kväll, i morgon eller på lördag. Vad säger ni?

RuffRyder, jag är skyldig dig 20:-. Jag har inte glömt! :tomten
 

RuffRyder

RIP Nino aka Lion
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Lund/Linköping
Hoj
Hade: CBR 600 RR-04, CBR 600F -97, GSX 400E -84
Köra ikväll, ja!
Vet inte när jag kan men vid 17:30-18 tror jag jag är klar... Ska vi bestämma nåt?
18:00 McD Vallarondellen?

Ninjaboy.. har du kunnat sova om nätterna med den STORA SKULDEN du har? :hihi

Var inte så svensk mannen ;) det är luuugnt, du får bjuda på fika ikväll efter rundan om det får dig att somna lättare ;)

Peace!
/Ruff Ryder
 

Nostromo

Heppa!!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Linköping
Hoj
Såld!!
Ninjaboy skrev:
Jag har årsförsäkring så jag ställer nog inte av förrän snön kommer, blir ju bara lite skattepengar tillbaka.

Det är ju rätt fint väder nu. Jag är lite sugen. I kväll, i morgon eller på lördag. Vad säger ni?

RuffRyder, jag är skyldig dig 20:-. Jag har inte glömt! :tomten
Någon som vill dra en runda på lördag? Hoppas att jag kan komma loss då!
 

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Ort
Linköping
Hoj
5x
RuffRyder skrev:
Köra ikväll, ja!
Vet inte när jag kan men vid 17:30-18 tror jag jag är klar... Ska vi bestämma nåt?
18:00 McD Vallarondellen?

Ninjaboy.. har du kunnat sova om nätterna med den STORA SKULDEN du har? :hihi

Var inte så svensk mannen ;) det är luuugnt, du får bjuda på fika ikväll efter rundan om det får dig att somna lättare ;)

Peace!
/Ruff Ryder

Jag är inte helsvensk men om det är svenskt att betala skulder så är jag helsvensk! :D

Om vädret håller i sig kan jag tänka mig en kortare tur i kväll. 18.00 vid McD Valla låter bra.
 

christer

SDK Socio # 3535
Gick med
26 May 2003
Ort
Linköping
Hoj
Ducati 748 SPS
Kan inte ikväll :( Men imorgon efter jobbet om någon har lust, omkring 18:00 eller så kanske :tummenupp
 

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Ort
Linköping
Hoj
5x
Det blev bara RuffRyder och jag. Det var fint väder och soligt så vi drog Vikingstad, Mantorp, Skänninge, Borensberg och tillbaka till Linköping över Ljungsbro och Berg, 93 km tror jag det blev. Sedan ett obligatoriskt besök på McDonalds så klart. :D

Om det är ok väder så försöker vi igen i morgon. Då kanske fler kan komma. Håll igång tråden i morgon så fler ser den.

Stoffer, vart håller du hus du som skapade den här tråden? Du börjar bli en legend, finns du på riktigt? :hihi
 
Last edited:

glenoyne

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2003
Ort
Söderköping
Hoj
ZX7-97 RGV 250-90 RMZ 250-06
Nostromo skrev:
Lördag då, ingen som vill köra då om det är skapligt väder?? :confused:


Skulle varit najs, men jag ska köra cross hela dagen. Nostromo: Bor du på Götgatan och har cykeln på baksidan??
Bor på Vasavägen med parkering på baksidan.

MVH Martin
 

stoffer

Norrland
Gick med
22 May 2004
Ort
Malmö
Hoj
För farligt..
Okej, jag kanske ska våga visa mig snart. Ni har ju en ovana att planera in körningar när jag jobbar, men nu är det slut på det.

Jag tycker vi kan köra i helgen, lördag eftermiddag / kväll? Söndag går lika bra!

Det gäller att ta vara på de sista ljuva år.. ehm.. dagarna nu :)
 

Nostromo

Heppa!!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Linköping
Hoj
Såld!!
glenoyne skrev:
Skulle varit najs, men jag ska köra cross hela dagen. Nostromo: Bor du på Götgatan och har cykeln på baksidan??
Bor på Vasavägen med parkering på baksidan.

MVH Martin
Japp, stämmer bra. Var det dig jag såg häromdan komma cyklande i skinnställ??
 

Nostromo

Heppa!!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Linköping
Hoj
Såld!!
Det är ju kanonväder idag.Måste åkas!!
Ska ner på stan en sväng men vid 1300-1330 är jag redo för en sväng.
Kollar av sidan innan jag sticker iväg.

//Nostromo
 

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Ort
Linköping
Hoj
5x
Jag tänkte åka förbi Mantorp och kolla på historisk (bil)racing, en massa klasser tävlar, bland annat formelbilar och det är gratis inträde.

Tänkte ta bilen men vädret är fint som sagt? När har ni tänkt åka på eftermiddagen i så fall?

Posta lite nu, alla har väl inte ställt av?
 

ninan

Medlem
Gick med
10 Aug 2004
Ort
Runt Mantorp
Hoj
Daytona 675
Har redan bokat

Hej på er. Hittade denna Linöpingstråd nu. Kul! Jag jobbar i Linköping men bor utanför Mantorp. Hade varit kul att hänga på men jag har tyvärr lovat bort mig idag till min syrra och hennes drag star så det får väl gå lite lugnare i kurvorna idag. Hon klagar på att fotpinnarna går i hela tiden om man svänger för mycket. Vore kul att hänga med på en runda framöver.
/Nina
 

Zormin

Aldrig under 10.000 rpm
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Linköping
Hoj
ZX-10R
Jag ska köra minimoto nu på eftermiddagen, men är det några som ska ut frammåt 17-18 nån gång så hänger jag gärna på.
 

Vee-twn

Vagabond
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
Ingen nu
Tjena alla!
Kul att se att det finns sporthojs-verksamhet i Link oxå! Jag kommer att flytta ner till min flickvän i Linköping någongång efter jul och planerar att bli kvar några år så det skulle vara kul att få vara med och åka lite till våren. I Umeå är det höst och kallt nu så hojen är avställd för säsongen :gnissla

Vad är det som gäller för körning på Sviesta? Jag är från Sundsvall och har lagt en del varv på Midlanda och har fått blodad tand när det gäller bankörning!! Fint med en bana så pass nära :yoparty
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top