glenoyne
Ny medlem
Nostromo skrev:Japp, stämmer bra. Var det dig jag såg häromdan komma cyklande i skinnställ??
Noop! Inte jag men. Jag hade en blå ZXR 750 förra året, vi hälsade på varandra några gånger.
MVH Martin
Nostromo skrev:Japp, stämmer bra. Var det dig jag såg häromdan komma cyklande i skinnställ??
ninan skrev:Hej på er. Hittade denna Linöpingstråd nu. Kul! Jag jobbar i Linköping men bor utanför Mantorp. Hade varit kul att hänga på men jag har tyvärr lovat bort mig idag till min syrra och hennes drag star så det får väl gå lite lugnare i kurvorna idag. Hon klagar på att fotpinnarna går i hela tiden om man svänger för mycket. Vore kul att hänga med på en runda framöver.
/Nina
stoffer skrev:Det måste du antagligen, iaf får det inte låta mer än original så vitt jag förstår. Men det var ju inte det mitt inlägg handlade om, kom och kör med oss ikväll, du får köra utan ljuddämpare om du så vill.
Vart körde ni? Jag har kommit på en väg jag körde med bil för två år sedan men aldrig kört med hoj, måste prova den innan snön kommer.stoffer skrev:körde en fin sträcka på en av de bästa vägarna jag kört i den här delen av landet!
vägen från.. öhm.. ja när man kör förbi vikingstad, mot vadstena, och därifrån mot borensbergNinjaboy skrev:Vart körde ni? Jag har kommit på en väg jag körde med bil för två år sedan men aldrig kört med hoj, måste prova den innan snön kommer.
raceman_peps skrev:Fick lämna ifrån mig lappen i förmiddags efter att lasern träffade mitt ekipage (bil och tungt släp) på en 30 sträcka i Grängesberg. 56 knyck var inte riktigt den hastighet jag tänkt bli av med kortet i... Känns rent förjävligt! Speciellt eftersom enda skälet till resan var att hjälpa en släkting med en transport eftersom jag har BE och inte han...
RuffRyder skrev:Fasen va tråkigt att höra Peps!
Liksom, en grej att bli tagen för 150 på 90-väg men 56km/h!!
Fanns det inga förmildrande omständigheter? Typ god sikt eller nåt? Fast å andra sidan.. det finns säkert nån anledning till 30-skylten. Det är den skylt jag är mest rädd för kan jag säga (alltså att jag försöker respektera det)
Nåja, tråkigt men säsongen är nästan slut ändå, en klen tröst kanske... Men nästa år då jäklar! Vi börjar bli en hel grupp nu, skitroligt faktiskt!
Peace!
/Ruff Ryder
Att vinna, f'låt, fastna i en laserkontroll är som att spela lotto. Alla kör väl mer eller mindre för fort någon gång dagligen. Det är bara tur/otur om man vinner/förlorar...raceman_peps skrev:...Blir dock lite sne när dom mäter på en annan bil som kommer i 76 ut ur tunneln men som de inte kan stoppa för de har fullt upp med mig. Jag har ren jäkla otur helt enkelt!
stoffer skrev:Läste lite om Minimoto på Kolmården, vilka har testat köra där? Själv har jag bara testat minimoto en gång (12minuter) men tyckte det var hur skoj som helst!
Skulle det inte vara en bra idé att dra ihop ett gäng att köra minimoto någon helg framöver, vad sägs om t.ex. lördag 9/10?
Är ni intresserade så skriv gärna ner er på listan här nedanför, har ni annat förslag ang. datum eller plats så säg det!
Jag är intresserad av minikul:
1. stoffer
Jag behöver välja juNinjaboy skrev:Klart det är olika saker men det skulle ju suga om man inte kunnat köra på över en vecka och när vi bokat hallen så skiner solen och då ska man betala 450:- för att köra minimoto när man hellre vill köra Ninja! Zormin kunde ju inte köra med oss i helgen för att han körde minimoto, jag tvivlar inte på att han hade hur kul som helst men i november behöver vi ju inte välja längre.
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|