Niklasinorr skrev:1.Zvugge
2.Niklas
Niklasinorr skrev:Jag fick just mejl från Max på Tokroligt, dom har hyrt Kemora den 18-20 juli och jag tänkte nog åka dit, eftersom jag inte fick följa med Bemari och gänget helgen efter
Är det någon fler som vill hänga på så kan vi ju snacka ihop oss om transporter?
Niklasinorr skrev:Jag fick just mejl från Max på Tokroligt, dom har hyrt Kemora den 18-20 juli och jag tänkte nog åka dit, eftersom jag inte fick följa med Bemari och gänget helgen efter
Är det någon fler som vill hänga på så kan vi ju snacka ihop oss om transporter?
Zvugge skrev:Jag får tydligen inte mail från tokroligt nå mer. Har väl kraschat för mycket på dom körningarna
Kan du vidarebefodra mailet till mig Niklas?
Blir de nå Midlanda i sommar? Sambon vill säker till Ikea så jag tänkte jag skulle passa på.
Niklasinorr skrev:Max skrev bara ett svar på ett mejl från mej, om Kemora till att börja med, det skulle komma mer info på deras hemsida så småningom. Han hade tydligen jobbat utomlands och precis kommit hem.
Zvugge skrev:Aha. Blev lite orolig. Kollade igår och såg att tokroligt hemsidan inte var uppdaterade så jag började tro att du var VIP eller nått.
bemari skrev:"Inte fick..." nu låter jag/vi som en bunt elaka jävar, anledningen är ju att det enbart bidde kunder denna gång, sorry Nicke och alla andra.
Med Max låter dock intressant, om det finns tid och pengar så hänger jag nog med, men då får det nog bli antingen Virtasalmi eller Kemora, tror inte att jag har möjlighet att vara borta så mycket under sommaren med tanke på barn och husbygge m.m.
/Lasse
Niklasinorr skrev:Jag är inte VIP, jag är bara driftig nog att skicka ett mejl till Max, men du kanske inte har mejl i din dator, vad jag sett så håller du ju bara på med filmproduktion
Zvugge skrev:Nu tinar det. Är det onsdag på strand parkeringen som gäller?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|