bemari skrev:Låter spännande hörrö...
Själv låter hojen ännu som en kattfis, väntar på mellanröret för att få lite ljud i skällan.
Var för övrigt och kikade på Simons nya rejshoj, helt i mitt tycke, lite "bemarihoj" över den helt enkelt.
Är det någon som plockat fram "karetan" ännu?
Niklasinorr skrev:Nu har jag skruvat på Arrow helsystemet, i slutet på veckan (förhoppningsvis) så skall det på en PCIII och mappas i bänk. Jag kan bara säga att nu är det ryt i hojen, den låter som en Tiger som blivit sparkad i sina "cohones", den är OND!!!
Zvugge skrev:Är du inte rädd att du får för mycket effekt?
gthyni skrev:ca-priser:
PC 4'
mappning 2'
och koniska K&N-filter 1' för 2.
sliponet hade du redan köpt så det är historiska kostnader
Niklasinorr skrev:Enda anledningen till att jag skall ha mycket effekt är att jag skylla på det när du kör ifrån mej..."-Faaan, det bara spinner ut ur kurvorna..."
Niklasinorr skrev:Enda anledningen till att jag skall ha mycket effekt är att jag skylla på det när du kör ifrån mej..."-Faaan, det bara spinner ut ur kurvorna..."
Zvugge skrev:Var å provstartade igår men är inte så körkåt så jag tar fram den nu fast det inte är någe problem att köra. Det är så mycket damm och skit nu.
Den är då påställd och allt.
Titti skrev:Tjena, har just fått min R6:a och jag undrar om det finns några tjejer/killar i luletrakten som jag kan åka tillsammans med?
hojbrud skrev:jag funderar på att börja plugga i luleå.. och då måste ju hojen bara me men det blir nog inte förens om ett år.. had evarit kul att ha lite mc-folk som man vet vem de är när man kommer upp dit.. bor ju sj så söderut man kan komma
gthyni skrev:ca-priser:
PC 4'
mappning 2'
och koniska K&N-filter 1' för 2.
sliponet hade du redan köpt så det är historiska kostnader
bigblock skrev:Ja,idag var man å blåste ur rettan efter Boden vägen,jädrans va kul!!!
Zvugge skrev:Jag är mera orolig att du inte får stopp på bly släden i slutet på rakan.
bemari skrev:Kul att du börjar få lite fräs på sporttourern, så den också börjar röra på sig
bemari skrev:Har plockat isär toppkåpan och instrumenteringen för att fixa instrumenteringsglaset, och göra en avgjutning på toppkåpan till "projekt gjuta kraschkåpor"
Ids inte plocka ihop allt för att enbart testköra den, får väl se hur det blir till helgen, måste få bort slicksen och kränga på orginalsulor också.
Du känner inte för att kränga lite däck?
bemari skrev:Har plockat isär toppkåpan och instrumenteringen för att fixa instrumenteringsglaset, och göra en avgjutning på toppkåpan till "projekt gjuta kraschkåpor"
Ids inte plocka ihop allt för att enbart testköra den, får väl se hur det blir till helgen, måste få bort slicksen och kränga på orginalsulor också.
Du känner inte för att kränga lite däck?
Niklasinorr skrev:Hmm, ja, den risken är nog ganska stor med dom "usla" bromsarna på Hondan
Men själv så har jag ju loosat 5kg sen förra sommaren så det borde ju betyda en del, "Beach 2005, here I come"
Daniel88 skrev:Om du får lite gips över får du gärna koka ihop en laddning kåpor åt mej också
Zvugge skrev:Nog hade jag kunnat kränga däck, ja menar kawwa fälgar behöver man ju inte vara så noga med. Dock är inte däckverktygen i stan men jag kan be brorsan ta med dom.
Annars får du säkert låna däckmaskin hos Virtasalmi arrangörena så länge du kränger Metezeler.
Tar nog ut Trajjan i helg om det är väder.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|