Sporthoj i Luleå

Åberg

www.luleaguiden.com
Gick med
30 Mar 2003
Ort
Luleå
Hoj
Kawasaki ZX-12R Ninja
Zvugge skrev:
Idag gick det ju att köra hoj till jobbet så jag tog chansen :tummenupp

Hmm, har du kikat ut genom fönstret? Här spöregnar det iaf :va Ingen höjdare om det sjunker under noll dessutom...

MEEEEEN...i dag ska det sista fixas på darlingen (får mitt nya spyball-larm med posten klockan 13 cirkus :yoparty ...det förra pajade, tur garantin inte gått ut) Går inte att starta nu pga startspärren, men snart så är det bara i med batteriet å off we go :D
 

Hgren

Ny medlem
Gick med
22 May 2004
Ort
Luleå
Hoj
ZX6R
Blött?

Zvugge skrev:
Idag gick det ju att köra hoj till jobbet så jag tog chansen :tummenupp

Hehe hoppas du hade bra regnkläder :7peta
Men nu rinner snön bort, kanske får ta premiärturen till helgen feg som man är...
 

Zvugge

Touring Nisse #64
Gick med
8 Apr 2003
Ort
Luleå
Hoj
EU moppe, Kina Minimoto å en liter adrenalin
Man är väl inte gjord av socker :)
Har dessutom köpt allväders jacka och byxa som jag måste testa om dom tål vatten.
Sjunker det under noll kan det bli intressant men det är inte första gången Trajjan kört på isgata så det ska väl gå bra
 

Kostet78

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2004
Ort
Luleå
Hoj
Gixxer 750 K7
Zvugge skrev:
Man är väl inte gjord av socker :)
Har dessutom köpt allväders jacka och byxa som jag måste testa om dom tål vatten.

Så ja... nu börjar du likna en riktig touringåkare... Triumf Tiger och allvädersställ :tungan

Byt T-gul:en mot en V70 och skaffa hund så kan vi börja kalla dig för "Zvensson" :lol
 

Chii

Med begynnande auktoritetsproblem
Gick med
14 Dec 2004
Ort
Luleå
Hoj
Sååld
Zvugge skrev:
Idag gick det ju att köra hoj till jobbet så jag tog chansen :tummenupp

Poolare i klassen körde från älvsbyn till luleå i morse det är hårdrock :yoparty
Synd bara att han lämnade packväskan som satt på offroadaren nånstans efter vägen. :D Innehöll skolböcker för drygt tusen spänn+ plånbok
 

Busa78

Ny medlem
Gick med
19 Dec 2003
Ort
dalarna
Hoj
Hayabusa -03 Biltema Editon
Titti skrev:
Tjena, har just fått min R6:a och jag undrar om det finns några tjejer/killar i luletrakten som jag kan åka tillsammans med?
ut å åk med GIXXER1255 han bor i boden
 

Zvugge

Touring Nisse #64
Gick med
8 Apr 2003
Ort
Luleå
Hoj
EU moppe, Kina Minimoto å en liter adrenalin
Kostet78 skrev:
Så ja... nu börjar du likna en riktig touringåkare... Triumf Tiger och allvädersställ :tungan

Byt T-gul:en mot en V70 och skaffa hund så kan vi börja kalla dig för "Zvensson" :lol

Jag börjar ju bli gammal så det är väl dags att leka med mindre farliga saker.

Allväders ställ och handtagsvärmare är inte så dumt. Det är ganska skönt att kunna räta ut sina egna ben när man är framme och slippa värma händerna på cylindrarna. :tummenupp
 

bemari

Ny medlem
Gick med
21 Oct 2003
Ort
Luleå
Hoj
Kuuskolmekuutonen...
Zvugge skrev:
Jag börjar ju bli gammal så det är väl dags att leka med mindre farliga saker.

Allväders ställ och handtagsvärmare är inte så dumt. Det är ganska skönt att kunna räta ut sina egna ben när man är framme och slippa värma händerna på cylindrarna. :tummenupp

Såååååsåså...
Snart ser vi dig på paltrundan med "gräshoppan", smc flagga bakpå hojjen, husvagn på dragkroken och häcklar sporthojsåkare som ena jävla svin som bara drar upp försäkringen för "oss andra" :tungan
 

spaceman

Medlem
Gick med
28 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
-01,Monster med 916cc
bemari skrev:
Såååååsåså...
Snart ser vi dig på paltrundan med "gräshoppan", smc flagga bakpå hojjen, husvagn på dragkroken och häcklar sporthojsåkare som ena jävla svin som bara drar upp försäkringen för "oss andra" :tungan


Fan va skönt det där lät! Så ska jag bli när jag blir stor! :yoparty
 

Kostet78

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2004
Ort
Luleå
Hoj
Gixxer 750 K7
Zvugge skrev:
Jag börjar ju bli gammal så det är väl dags att leka med mindre farliga saker.

Allväders ställ och handtagsvärmare är inte så dumt. Det är ganska skönt att kunna räta ut sina egna ben när man är framme och slippa värma händerna på cylindrarna. :tummenupp

det är bara radio som fattas... :D

Har du skruvat ihop ärsexan?? Måsta komma förbi garaget och kika på dem så man får lite feber att handla...
 

Micke

`-_-´
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Luleå
Hoj
R1 *Såld* Gixxer 1000 *Såld* XJ6n -10 *Såld*
Eftersom det är många som kör bana här så har jag en omgång Metzeler Rennsport 190/55-17 Rs2 och 120/70-17 Rs1 till salu. Hade tänkt mig 3200:- för dem. Bara att skicka ett Pm om det finnns intresse.
 

Zvugge

Touring Nisse #64
Gick med
8 Apr 2003
Ort
Luleå
Hoj
EU moppe, Kina Minimoto å en liter adrenalin
bemari skrev:
Såååååsåså...
Snart ser vi dig på paltrundan med "gräshoppan", smc flagga bakpå hojjen, husvagn på dragkroken och häcklar sporthojsåkare som ena jävla svin som bara drar upp försäkringen för "oss andra" :tungan

Häckla sporthojsåkare har jag alltid gjort.
Ett pack som vägrar nöta framhjulet på sin mormors försäkrade plastraket :tungan
 

Zvugge

Touring Nisse #64
Gick med
8 Apr 2003
Ort
Luleå
Hoj
EU moppe, Kina Minimoto å en liter adrenalin
Kostet78 skrev:
det är bara radio som fattas... :D

Har du skruvat ihop ärsexan?? Måsta komma förbi garaget och kika på dem så man får lite feber att handla...

Du får vänta tills jag får grejerna till tanken så vi kan provstarta. Då blir det feber frossa alltid.
 

bemari

Ny medlem
Gick med
21 Oct 2003
Ort
Luleå
Hoj
Kuuskolmekuutonen...
spaceman skrev:
Fan va skönt det där lät! Så ska jag bli när jag blir stor! :yoparty

Då behöver du inte orora dig...vi Sporthojåkare blir aldrig vare sig stora mogna, eller vuxna :hihi
 

spaceman

Medlem
Gick med
28 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
-01,Monster med 916cc
bemari skrev:
Då behöver du inte orora dig...vi Sporthojåkare blir aldrig vare sig stora mogna, eller vuxna :hihi

Vad skönt att höra!
Bävar mig redan för vad min mor ska säga när jag är 40 år och inser att jag måste skaffa mig en ny artonårig flickvänn för att känna mig ung... :hihi
 

bemari

Ny medlem
Gick med
21 Oct 2003
Ort
Luleå
Hoj
Kuuskolmekuutonen...
Kostet78 skrev:
det är bara radio som fattas... :D

Har du skruvat ihop ärsexan?? Måsta komma förbi garaget och kika på dem så man får lite feber att handla...

Simmebimme har ju kanske en rejshoj till salu, den lilla grisen har ju två sporthojar.
 

gthyni

Está demasiado frío!
Gick med
24 Jul 2003
Ort
Vasastan
Hoj
Hojlös f n. fd KTM, Moto Guzzi, Yamaha, GasGas, BSA
spaceman skrev:
Vad skönt att höra!
Bävar mig redan för vad min mor ska säga när jag är 40 år och inser att jag måste skaffa mig en ny artonårig flickvänn för att känna mig ung... :hihi

Du kommer inte att känna dig ung så länge vid 40,
efter en vecka med en 18-åring så känner man sig
gammal och trött. :7peta
 

Zvugge

Touring Nisse #64
Gick med
8 Apr 2003
Ort
Luleå
Hoj
EU moppe, Kina Minimoto å en liter adrenalin
bemari skrev:
Simmebimme har ju kanske en rejshoj till salu, den lilla grisen har ju två sporthojar.

Nååå....inte sej sälja min reserv hoj :tungan
 

bemari

Ny medlem
Gick med
21 Oct 2003
Ort
Luleå
Hoj
Kuuskolmekuutonen...
Zvugge skrev:
Nååå....inte sej sälja min reserv hoj :tungan

Jajust ja....
Glömde ju att det är med Yamaha precis som med Urin...Anal..Ähhh...Ural hette visst hojjarna, man behöver en extra hoj i reserv... :tungan
 
Nyheter
GASGAS presenterar nya EC125

Nya GASGAS EC 125 har sitt ...

Automatisk växellåda tillval hos Yamahas motorcyklar

Yamaha introducerar nu Y-AM...

Moto Guzzi 2024

Från 12 till 15 september 2...

Yamaha lanserar ny automatisk växellåda

Yamaha introducerar nu Y-AM...

Grusbus, mellanklass!

Just nu befinner sig Allt o...

Triumph Bonneville T120 Elvis Presley Limited Edition

Triumph har presenterat spe...

Bastianini och Viñales bildar KTM-kvartett med Binder och Acosta

KTM har presenterat en helt...

Svenskt i Indians hojbyggarserie

I sjätte avsnittet av India...

Triumph Bonneville T120 Elvis Presley Limited Edition

Triumph har presenterat spe...

KTM presenterar 2025 års EXC-modeller

2025 års EXC-modeller från ...

Top