dgs skrev:2119195jag har ngra beg framdäck till salu, rennsport, diablo corsa eller supercorsa , bankörda.
har du några pirelli bak däck till salu..och vad vill du ha för dom
dgs skrev:2119195jag har ngra beg framdäck till salu, rennsport, diablo corsa eller supercorsa , bankörda.
P_Backe skrev:2119518har du några pirelli bak däck till salu..och vad vill du ha för dom
The blade skrev:2119802Har norrlands bästa hondaåterförsäljare Mc Norr gått i konkurs??
The blade skrev:2119802Har norrlands bästa hondaåterförsäljare Mc Norr gått i konkurs??
morecore skrev:2127034Tänkte börja köra lagligt imorgon, ställa på o dona. Ska bara kolla upp vad det finns för sköna småvägar här. Rulla i stan är väl inte så kul...ju där snutarna hänger
Ses på vägarna!
tar såklart en liten svängom för att friska upp mitt lokalsinne för lule-stad...R.Lehtipalo skrev:2127091Det är hyfsat rent och sopat på vägarna inne i stan.
morecore skrev:2127098tar såklart en liten svängom för att friska upp mitt lokalsinne för lule-stad...
Antar att det är endel poliskontroller imorgon med alko-blås...
Då kan du ju nämna några trevliga vägar!R.Lehtipalo skrev:2127111Hehe, joo! har friskat upp minnet i nästan 100 mil redan i år. Mest utanför stan dock.. Att det ska vara så j-la mycket trafik hela tiden..
morecore skrev:2127119Då kan du ju nämna några trevliga vägar!
Go on
....välskrivet från en local! tackar!R.Lehtipalo skrev:2127173En trevlig väg är den mot älvsbyn via Avan(?), lite dassigt skick. Sen har vi den mot Måttsund, dock ej E4:an. Varför inte skumpa fram på vägen mot kyrkbyn, efter att ha passerat favorit- högfartsvänstern och sedan svängt höger i avfarten mot björkskatan och förbi univeristetet. Höger vid ferruform, passa sig för grus där bara. åså fullt mot rondellen. drifta lite i utgången och lätta lite när du kör efter tråkigrakan, sen, när du är framme vid viadukten över E4:an, så är det bara slå på igen, ha tungan rätt i mun och hoppas att däcken greppar i asfaltöarna mellan potthålen på vägen mot kyrkbyn. Ner till tretti igenom byn,så man slipper göra svensson rabiat. Via småkurvorna förbi kyrkplatsen och sen är det bara att hjula över järnvägsövergången och sedan bryta höger i korsninen och över viadukten, vänster i rondellen och drifta lite på kallasfalten. sedan rakt fram över viadukten och ösa på i högfartssvängarna fram till avan(?) bron? och ta vänster efter den, in mot stan igen.
Eller nåt
Edit: slarv
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2