nä jag är inte otrevlig..
du däremot fattar inte när en site går trögt.. eller så fattar du det. men bara skiter i det..
du måste ju sjäv nån gång förstå att det är jävligt irriterande när man får vänta fan över en minut på att ett inlägg skall skickas.
men men.. jag är väll otrevlig som tycker att en site man sitter på och surfar och lägger mycket tid på , och som en fuhrer sitter och tjänar pengar på , skall ha vettig prestanda..
och slöhoj.com har inte vettig prestanda
Men herregud. Är du helt allvarlig när du påstår att du inte märker att du är otrevlig.
Det är en sak att påpeka att det går lite trögt och att det kanske finns anledning att fundera över om det finns möjlighet att ställa om något eller uppgradera hårdvara. Du är både dryg och nedlåtande i dina inlägg.
Jag är fullt övertygad om att Swedie vet precis hur snabbt sporthoj går och jag tror att han är ganska medveten om hur fort han vill att det ska gå också.
Att snabba upp en server som i vissa lägen mer eller mindre stannar är inte så enkelt som du verkar tro. Det finns ett otal tänkbara felkällor och det händer att man identifierar en orsak via felloggar och annat för att sedan upptäcka att den fortfarande stannar men nu på grund av något annat.
Och innan du börjar argumentera. Att påstå att någon är inkompetent, omedveten och inte gör det den ska eller ens bryr sig är att vara otrevlig, nedlåtande och dryg. I vart fall om man inte träffat personen och vet att det verkligen förhåller sig så.
För övrigt. Hur mycket betalar du för att vara registrerad på sporthoj.com?? Om det är gratis tycker jag inte att du har anledning att vara så skitdryg. Det är en annan sak om du betalat för en tjänst som sedan inte levereras.