Sporthoj Luleå

Hightower

I mitt jobb lyser alltid solen..
Gick med
18 Feb 2004
Hoj
RSV1000Mille Factory -04
Tjena Mc-vänner..

Jag heter Chrille å kommer ursprungligen från Boden, Har varit i Uppsala under ngr år men är nu tebax i Luleå..
Längtar tills att få lufta ninjan igen på norrländska vägar..

Vi ses på stan.. Så fort frosten tinat bort..:tummenupp

Niklasinorr

Mr Kvalitet enligt Ståhlis
Gick med
24 May 2003
Hoj
KTM EXC 300 TPI samt allt annat med två hjul som jag hittar...
Jag heter Chrille å kommer ursprungligen från Boden, Har varit i Uppsala under ngr år men är nu tebax i Luleå..
Längtar tills att få lufta ninjan igen på norrländska vägar..

Vi ses på stan.. Så fort frosten tinat bort..:tummenupp

Välkommn delbax:)

Moddis

Ny medlem
Gick med
29 Apr 2005
Hoj
KTM 990 Adventure R, Gsxr 750 Turbo dragrace moppe 8,95/266
Tror ni?

Ja nu pysslas det för fullt i garaget. Tror ni man lyckas lära sig detta i sommar? :va:kryckor hojen ser ut att klara det iallafall....

Bifogat

• IMG_0118 liten.JPG
    IMG_0118 liten.JPG
    71.1 KB · Visningar: 115

tede-77

Ny medlem
Gick med
10 May 2006
Hoj
KTM sx500 -08,KTM 300 exc -09,ktm sx 250 -09 ,KTM exc 525 motard, Honda cr 500, Yamaha yzf 426,2 st KTM sx junior,Honda qr 50 ,goes 90 ,ktm sx 50 lc,14e,honda monky,Yamaha pw 80,Honda mt 50,suzuki k50,polaris dragon 120,polaris widetrac 650 trippel
Ja nu pysslas det för fullt i garaget. Tror ni man lyckas lära sig detta i sommar? :va:kryckor hojen ser ut att klara det iallafall....
Ahhh ska jag fixa ihop ett par riktiga däck å:D t dig så kan du prova stunta lite

Bifogat

• dubb.jpg
    dubb.jpg
    80.9 KB · Visningar: 104

tede-77

Ny medlem
Gick med
10 May 2006
Hoj
KTM sx500 -08,KTM 300 exc -09,ktm sx 250 -09 ,KTM exc 525 motard, Honda cr 500, Yamaha yzf 426,2 st KTM sx junior,Honda qr 50 ,goes 90 ,ktm sx 50 lc,14e,honda monky,Yamaha pw 80,Honda mt 50,suzuki k50,polaris dragon 120,polaris widetrac 650 trippel
Ahhh ska jag fixa ihop ett par riktiga däck åt dig så kan du prova stunta lite nu på en gång...:D :D :D

Niklasinorr

Mr Kvalitet enligt Ståhlis
Gick med
24 May 2003
Hoj
KTM EXC 300 TPI samt allt annat med två hjul som jag hittar...
Eftersom jag kommer att vara på Mitsverige och jobba både helgen före och helgen efter Gurkis 4:e juni körning så måste jag tyvärr lämna in när det gäller det arrangemanget.

Så om någon är intresserad av min plats till Mittsverigekörningen den 4: juni så kan ni PM:a mej...

Zvugge

Touring Nisse #64
Gick med
8 Apr 2003
Hoj
EU moppe, Kina Minimoto å en liter adrenalin

Blir lixom symetriskt (stavas?) när bromsskivan är lika stor som bakdrevet :tummenupp

gthyni

Está demasiado frío!
Gick med
24 Jul 2003
Hoj
Hojlös f n. fd KTM, Moto Guzzi, Yamaha, GasGas, BSA
sista chansen - bortskänkes

2 framgafflar från olika Kawa KL och en bakdämpare av okänt ursprung
lämpligt för hojbyggare.

kom o hämta i Svartöstan innan de hamnar på Kronans ÅVC

tede-77

Ny medlem
Gick med
10 May 2006
Hoj
2 framgafflar från olika Kawa KL och en bakdämpare av okänt ursprung
lämpligt för hojbyggare.

kom o hämta i Svartöstan innan de hamnar på Kronans ÅVC
Var förbi hos dej men så inga delar ute :va men dom kanske e under snön:rolleyes:
Det så mörkt ut inne så du va nog inte hemma...:gnissla

gurkis

Ny medlem
Gick med
29 Jan 2004
Hoj
KTM RC8R-09, CBR1000RR -10
Olycksfallsförsäkring

Kolla över era Personförsäkringar innan ni åker bana. Ej säkert att trafikförsäkringen gäller på bana, alt kolla med ert Försäkringsbolag.

Bankörningen sker helt på egen risk.

Moddis

Ny medlem
Gick med
29 Apr 2005
Hoj
KTM 990 Adventure R, Gsxr 750 Turbo dragrace moppe 8,95/266
Här var det dubbat

Så nu var dom testköra en sväng runt byn. Åka bakhjul verkar inte vara det minsta problem. Måste åka ut på isen och testa till helgen:tummenupp

Bifogat

• klippt 3 liten.jpg
    klippt 3 liten.jpg
    132.2 KB · Visningar: 112

varvalätt

Ny medlem
Gick med
15 Oct 2005
Hoj
Gsx 1000R
Så nu var dom testköra en sväng runt byn. Åka bakhjul verkar inte vara det minsta problem. Måste åka ut på isen och testa till helgen:tummenupp

Fan va cool!
Hur folk kommer att glo när du kommer körandes :tummenupp
Måste suga fast framhjulet som fasiken om man kör lite snabbare på slangen och sätter ner eller ?

Norqen

Oslagbar
Gick med
5 Jun 2005
Hoj
R1 -98
Tjena!
Undrar om det finns någon vänlig själ i Luleå som har depåstöd att låna ut. Jag ska byta ett framdäck på min R1.

Skicka gärna ett PM

Vi syns på gatorna i sommar

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
Tjena!
Undrar om det finns någon vänlig själ i Luleå som har depåstöd att låna ut. Jag ska byta ett framdäck på min R1.

Skicka gärna ett PM

Om du inte får ett direkt svar så vänta 2v, då ska jag hämta min hoj o depåstöd! Då får du låna :tummenupp
(har både fram o bak-stöd)

tede-77

Ny medlem
Gick med
10 May 2006
Hoj
depåstöd....

Tjena!

Skicka gärna ett PM

Tja ! behöver du framstöd eller bakstöd ? tillverkar efter önkemål...och till rätt peng:pannkyss Lägger även om däck o balanserar (utan lackskador) ring mig på 070-6336980 om du behöver hjälp med det..Mvh peter

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
Lägger även om däck o balanserar (utan lackskador) ring mig på 070-6336980 om du behöver hjälp med det..Mvh peter

Jag kan behöva lägga på ett nytt bakdäck på hojen inom 3-4v, vad tar du för ett däckbyte? :) Köper ett däck från mcdackonline.se

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati