Jag har ett bakdäck som har lite mönster kvar, kör du inte allt för fort klarar det nog en dag Vet inte vad du ska ha för size på däcket men det är 190/50-17 iaf.. Pilot Power 2ct.
Vem är det som har blivit jagad från skellefteå till luleå av skellefteå, piteå och luleå polisen? Samt helikoptern skulle följt med. Var tydligen en gsxr 1000.
Beställde ett metzeler M1 från mcdackonline igår 08 00.
Idag, nu, har det ännu inte skickat, så jag rinde ner o kolla lager status: däcket finns. Men damen, med otroligt dålig svenska, sa att hon hoppades på att det kommer iväg idag eller imorgon.
Alltså, chansen är ganska stor att det inte kommer innan nästa fredag,
så har nån ett beggat däck med mönster kvar som klarar en dag på banan?? Pma mig
Mitt nuvarande däck har 1-2mm som jag kanske klarar mig med om jag inte kör för mkt innan dess...
Jag är på om du ska till kemora, vet dock ingenting om vilka som har arrangerat något där.2959933Hur långt är det från Luleå till Kemorabanan?
Någon bandag på gång där som någon härifrån skall åka på?
Vem är det som har blivit jagad från skellefteå till luleå av skellefteå, piteå och luleå polisen? Samt helikoptern skulle följt med. Var tydligen en gsxr 1000.
Polisjakt efter motorcyklist
2007-05-24 12:24 PITEÅ (PT) En omfattande polisjakt efter en flyende motorcyklist pågår. Jakten har pågått från Skellefteå och norrut. Vid 12-tiden var de i trakterna av Luleå. Polisen har satta in ett antal radiobilar, helikopter och motorcyklar i jakten. Efterföljandet har varit dramatiskt. Den flyende motorcyklisten har stundtals hållit farter över 200 kilometer i timmen.
Last edited: