Jag hade varit på om jag var SÄKER på att kunna hämta min hoj i byn idag. Men jag har inte löst problemet ännu...
Idag kommer jag mest troligt kasta in en anmälan med 4 namn till Fällfors den 7 september.
Vad kan man förvänta sig av den "slinga" ni hittade att köra på? Norrbottens glömda bana med bästa kurvorna i sverige? Eller osopad sandstrand och uppförsbacke?
Ja det är ju en gammal flygbas så "slingan" består av olika delar kurvor med antingen betong eller asfalt. Asfalten var okej och betongen ganska jämn. Dock kan ju betong bli lite hal ifall det skulle regna. Men eftersom det inte blir regn så är det ingen fara...
Däremot så fick jag en relativt slutlig ritning på anläggningen igår, och om det blir så som planen ser ut så kommer vi att få en av sveriges häftigaste anläggningar här uppe. Minst tre olika banor, varav en är varibabel, på ett och samma område, det blir skitfett!!!!
Vi skickade ritningen till några personer som jobbar i södra sverige med liknande anläggningar och frågade varför dom byggde så fjantigt...
Hur anmäler man sig till fällfors????
om det blir så som planen ser ut så kommer vi att få en av sveriges häftigaste anläggningar här uppe. Minst tre olika banor, varav en är varibabel, på ett och samma område, det blir skitfett!!!!
Vi skickade ritningen till några personer som jobbar i södra sverige med liknande anläggningar och frågade varför dom byggde så fjantigt...
Nån som vill haka och bränna till Pite idag? Ragga runt lite å käka langos. Jag drar dit efter jobbet, med spättan på bönpallen oxå...
Visst är det lite segt med svar/folksomvillköra? hade säkert hakat om jag sett detta i tid. Men med spätta, vågar hon åka med?
Hehe du har tur med vädret du.Fasen vad kul att jobba när solen skiner!
Fasen vad kul att jobba när solen skiner!
På torsdag är jag dock ledig och om vädret duger är jag sugen på en repa. Någon annan som råkar vara ledig och moppesugen då?
Föresten, finns det någonstans i stan där man kan hyra/låna mc-kläder?
(Jag såg att du hade ringt dn-L, men jag jobbade och hade glömt telefonen hemma.)
Idag ska jag och Staffan fara och köra en tur i eftermiddag. Startar från Luleå vid kl 15.00 ungefär, går att justera lite om det är nån annan som vill haka men inte kan just då. Hör gärna av er på min telefon om nån vill haka så bestämmer vi exakt tid och plats
Mobilnr: 070-6479589
Kom precis från jobbet, gissar att jag är försen...... någon som är sugen på en sväng vid, ptja, 18 snåret?? Skriv eller pm:a
Bikecity är väl de enda stället där man kan hyra hoj istan och när man gör de så kan man även få med kläder om man nu vill de. Ring och hör med dom om det bara går att hyra kläder...?
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|