Sporthoj Luleå

jandreas

Ant's in the pant's
Gick med
26 Jan 2005
Hoj
Hojlös
Ännu en hojtur!

Imorn hade vi tänkt fara på ännu en tur, Staffan visste av nån kurvig väg uppmot Morjärv hållet som vi ska prova! Eftersom både jag och han är lediga så bestämmer vi ingen tid utan om det är nån/några fler som vill följa så kan vi anpassa oss efter vilken tid det passar för er:tummenupp Allt för att så många som möjligt ska kunna följa:pannkyss

Gick med
4 May 2007
Hoj
R1-05 nu såld :(
Imorn hade vi tänkt fara på ännu en tur, Staffan visste av nån kurvig väg uppmot Morjärv hållet som vi ska prova! Eftersom både jag och han är lediga så bestämmer vi ingen tid utan om det är nån/några fler som vill följa så kan vi anpassa oss efter vilken tid det passar för er:tummenupp Allt för att så många som möjligt ska kunna följa:pannkyss

Jag slutar ju vid 1630 så, om inte kvällskörning är ett problem är jag helt klart på!! Vi skulle ju kunna köra sundom-råneå på vägen upp mot morjärv också, allt för att slippa e4 så mycket som möjligt:yoparty

jandreas

Ant's in the pant's
Gick med
26 Jan 2005
Hoj
Hojlös
Jag slutar ju vid 1630 så, om inte kvällskörning är ett problem är jag helt klart på!! Vi skulle ju kunna köra sundom-råneå på vägen upp mot morjärv också, allt för att slippa e4 så mycket som möjligt:yoparty

De går bra de. Är du redo för avgång vid kl 17 tror du?:va

gurkis

Ny medlem
Gick med
29 Jan 2004
Hoj
KTM RC8R-09, CBR1000RR -10
Grymt mycket vägjobb mellan Boden och Morjärv, körde den repan förra veckan. Mellan Morjärv och Kalix är det fint, körde sedan Lappträsk, Karungi, Kukolaforsen, Happis och sedan hem.

Moddis

Ny medlem
Gick med
29 Apr 2005
Hoj
KTM 990 Adventure R, Gsxr 750 Turbo dragrace moppe 8,95/266
Torsdagstur 31/7

Torsdagtur 31/7 från Järvägsgrillen 18:30 till okänd destination.
Bus prioriteras. Körningen sker i nästan moppetempo :näsblod

Typ av bus bestäms på plats.

Var där eller var fyrkantig....

jandreas

Ant's in the pant's
Gick med
26 Jan 2005
Hoj
Hojlös
Vi samlas nu klockan 17.00 på OK Center i stan för dom som inte hört av sig på mitt mobilnr men vill följa ändå;)

Chirre

Gubbe
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gubbkörd dussinhoj/Skrotad. Ny Crankshaftare 2011
Hej.
Nån som vill ut och åka senare i eftermiddag? Vi förtöjer vid Cementas anläggning ute vid isbrytarna vid 16-tiden idag onsdag så jag är väl redo vid 17-18 tiden.

Chirre

Gubbe
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gubbkörd dussinhoj/Skrotad. Ny Crankshaftare 2011
Värst va ni va svårflirtiga här uppe;)
Åker en runda vid 19tiden. Mess/pling 070-5778871 on nån vill haka på..

redhat

Medslem
Gick med
16 Jan 2008
Hoj
Honda Hornet 900F -2002
Någon som är intresserad av en norge-tripp om någon vecka? dn-L? Banditmannen? Någon?

Resmål: Oklart. Kanske den här rutten kan var något?

Jag är, för övrigt, även ledig imorgon så om någon vill fara ut och åka så är jag på! :tummenupp

Banditmannen

SX-missbrukare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ovanlig
Någon som är intresserad av en norge-tripp om någon vecka? dn-L? Banditmannen? Någon?

Resmål: Oklart. Kanske den här rutten kan var något?

Jag är, för övrigt, även ledig imorgon så om någon vill fara ut och åka så är jag på! :tummenupp

Har varit och tourat nu i snart två vackor känns det som. Först var jag med en polare på en tredagars i Svenska och Norska fjällen och nu har jag precis kommit hem från en femdagars offroadkörning i norra Finland så jag är rätt mör.

Jag och dn-L ska dock köra en sväng i morgon med min övningskörningselev men vi har inte bestämt rutt ännu. Det gör vi i morgon. Vill du haka på kan vi ses vid 11 utanför Stil på Porsön.

redhat

Medslem
Gick med
16 Jan 2008
Hoj
Honda Hornet 900F -2002
Om vädret inte är skräp så ska jag försöka komma till Stil kl. 11!

redhat

Medslem
Gick med
16 Jan 2008
Hoj
Honda Hornet 900F -2002
Någon här som beställt från louis.de och vet ungefär hur lång tid det tar att få grejorna? Om jag beställer nu, hinner jag få dem till på fredag?

Måste hitta en bra och prisvärd tankväska nämligen. :va

Pettsonstreck

Knallkork
Gick med
26 Aug 2007
Hoj
BMW G650 Xchallenge -07
Blev bara jag och moddis som trotsade vädergudarna. Gode blött var det ute iaf och stundtals så kom det några regndroppar.

Jag lyckades med konststycket att sladda omkull i en rondell och det kostade mig en backspegel och lite repor. Tur att jag inte har någon sporthoj med en massa kåpor på iaf. :huvet

gthyni

Está demasiado frío!
Gick med
24 Jul 2003
Hoj
Hojlös f n. fd KTM, Moto Guzzi, Yamaha, GasGas, BSA
Nu är gubbarna tillbaka från 4 dagar på Kemora mootorirata...
Stort tack till Niklas och SMC-gänget för ett strålande arr!

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0