08.40 Funkar för mig...Verkar bli bra väder åsså.
Kommer nog starta från Luleå istället..känns lite meningslöst starta från piteå sen tillbaka till luleå igen =/ Någon annan som tänker likadant?
08.40 Funkar för mig...Verkar bli bra väder åsså.
Konkret förslag då!
Bla bla.. "bortklippt"
Hur låter det?
Låter lysande, jag kommer ner för att ansluta =) MaxDrive in.. vid OK/NSD om jag fattat rätt...
Ahhh va faan jag skiter väl i piteå jag med då så blir vi några stycken.
Det är ju inge kul att köra själv till Piteå
Fler som är på?
Jag är nog på att samlas vid max och med ner till hamnen. Men då är det så jävligt att jag och regeringen firar ett år tillsammans 1 Maj så det kan vara så illa att jag måste försöka vara romantisk och hitta på nått med henne istället...
va tror du Craven - vi drar en samling 09:50 och åker samlat ner till hamnen istället.
Ta med henne då, du kör ju en japansk soffa så det är ju inga problem?
Jag hade de i tankarna, måste bara se om hon nu tycker de är ett bra sett att fira ett-årsdagen på. Jag tycker ju de iaf så de vore ju konstigt om inte hon gjorde de, brudar brukar ju alltid tycka samma och gilla ens förslag. Speciellt när det har med motorer i allmänhet å göra...
Jag hade de i tankarna, måste bara se om hon nu tycker de är ett bra sett att fira ett-årsdagen på. Jag tycker ju de iaf så de vore ju konstigt om inte hon gjorde de, brudar brukar ju alltid tycka samma och gilla ens förslag. Speciellt när det har med motorer i allmänhet å göra...
Jag är nog på att samlas vid max och med ner till hamnen. Men då är det så jävligt att jag och regeringen firar ett år tillsammans 1 Maj så det kan vara så illa att jag måste försöka vara romantisk och hitta på nått med henne istället...
Skit i första Maj rundan, Kom på Kemora å gasa istället om 2 veckor, roligare körning där
Tja, vi kommer att åka ett gäng från boden(fmck) och försöka anlända strax före tåget i luleå. Så vi ses väll där då så kan man snacka lite skit! =)
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|