Sporthoj Luleå

Niklasinorr

Mr Kvalitet enligt Ståhlis
Gick med
24 May 2003
Hoj
KTM EXC 300 TPI samt allt annat med två hjul som jag hittar...
Konkret förslag då!

Kan vi inte samlas på Max Drive-In iallafall, men typ strax före 10? Sen åker vi i samlad tropp ner till hamnen innan Piteågänget kommer och stökar till?
Sen åker vi hyfsat samlat med kortegen till Boden.
I Boden så åker vi före kortegen mot Älvsbyn, via Brännberg, som ju är en rolig väg, en av de få häruppe:gnissla
När vi kommer till Älvsbyn så åker vi in i "byn" och käkar en burgare.
När hela härket kommer så sticker vi, ut ur Älvsbyn, tar höger på södra sidan ner till Sikfors, över kraftverksdammen till norra sidan och därifrån ner till Nolia?

Då får vi samlas och snacka skit i en mindre grupp, vi åker lite kortege och kör sedan lite "roligare" för att ändå träffas på Nolia och kolla lite demohojar, kanske provköra lite grann och snacka ännu mera skit?

Hur låter det?

Niklasinorr

Gick med
24 May 2003
Hoj
Låter lysande, jag kommer ner för att ansluta =) MaxDrive in.. vid OK/NSD om jag fattat rätt...

Perfa, skall vi sikta på 09.50 och däromkring. Sen rullar vi ner till hamnen 10.20? Då kan vi snacka skit i en halvtimme iallafall:)

jandreas

Ant's in the pant's
Gick med
26 Jan 2005
Hoj
Hojlös
Det är ju inge kul att köra själv till Piteå:)

Fler som är på?

Jag är nog på att samlas vid max och med ner till hamnen. Men då är det så jävligt att jag och regeringen firar ett år tillsammans 1 Maj så det kan vara så illa att jag måste försöka vara romantisk och hitta på nått med henne istället...:död

Niklasinorr

Gick med
24 May 2003
Hoj
Jag är nog på att samlas vid max och med ner till hamnen. Men då är det så jävligt att jag och regeringen firar ett år tillsammans 1 Maj så det kan vara så illa att jag måste försöka vara romantisk och hitta på nått med henne istället...:död

Ta med henne då, du kör ju en japansk soffa så det är ju inga problem?:tungan

jandreas

Ant's in the pant's
Gick med
26 Jan 2005
Hoj
Hojlös
Ta med henne då, du kör ju en japansk soffa så det är ju inga problem?:tungan

Jag hade de i tankarna, måste bara se om hon nu tycker de är ett bra sett att fira ett-årsdagen på. Jag tycker ju de iaf så de vore ju konstigt om inte hon gjorde de, brudar brukar ju alltid tycka samma och gilla ens förslag. Speciellt när det har med motorer i allmänhet å göra...:tummenupp

Craven

Ett nej är också service
Gick med
22 Sep 2005
Hoj
Supeduke -07
Jag hade de i tankarna, måste bara se om hon nu tycker de är ett bra sett att fira ett-årsdagen på. Jag tycker ju de iaf så de vore ju konstigt om inte hon gjorde de, brudar brukar ju alltid tycka samma och gilla ens förslag. Speciellt när det har med motorer i allmänhet å göra...:tummenupp

:rofl :rofl :rofl

Gick med
4 May 2007
Hoj
R1-05 nu såld :(
Jag hänger med om jag kan lura nån kollega att ha backup på jouren några timmar. Ska göra ett försök imorgon.

Niklasinorr

Gick med
24 May 2003
Hoj

Kunde ni inte ha träffats den 2:a maj istället?

Guinness

PAIN HURTS
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Aprilia RSV4R, Ducati 900 SS

Ääähh Fira 1år å 1dag den 2a Maj, åsså firar du 2år och 2dagar den 3e Maj nästa år osv..... fatta annars kommer du ju att missa 1a Majrundan så länge du är tillsammans med henne... :D

tede-77

Ny medlem
Gick med
10 May 2006
Hoj
KTM sx500 -08,KTM 300 exc -09,ktm sx 250 -09 ,KTM exc 525 motard, Honda cr 500, Yamaha yzf 426,2 st KTM sx junior,Honda qr 50 ,goes 90 ,ktm sx 50 lc,14e,honda monky,Yamaha pw 80,Honda mt 50,suzuki k50,polaris dragon 120,polaris widetrac 650 trippel

Ähhh du träffade väl henne inte mitt på dagen... för ett år sedan, det var säkert på kvällen ,fira ettårsmyset då då det e mer exakt :D :D

Niklasinorr

Gick med
24 May 2003
Hoj
Skit i första Maj rundan, Kom på Kemora å gasa istället om 2 veckor, roligare körning där :hojraket

Första majrundan kör man inte för att det är roligt, den körs för att känna gemenskap. känna dofterna från våren, träffa en massa roligt folk, köra bort gruset från vägen, somna i kortegen... ja och allting annat som gör att man kör hoj...:)

_rills_

Guest
Tja, vi kommer att åka ett gäng från boden(fmck) och försöka anlända strax före tåget i luleå. Så vi ses väll där då så kan man snacka lite skit! =)

Niklasinorr

Gick med
24 May 2003
Hoj
Tja, vi kommer att åka ett gäng från boden(fmck) och försöka anlända strax före tåget i luleå. Så vi ses väll där då så kan man snacka lite skit! =)

Ni kan väl också komma till Max Drive-In 09.50?

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept