Sporthoj Luleå

jandreas

Ant's in the pant's
Gick med
26 Jan 2005
Hoj
Hojlös
Jag kommer oxå, förmodligen med tanten bak på bönpallen...

Försökte lägga fram alla tips jag fick här med att flytta ett årsdagen och alltid ha den flyttad men de tyckte inte hon var lika bra ide som jag tyckte...:va

Brudar är konstiga...:tuttar

Craven

Ett nej är också service
Gick med
22 Sep 2005
Hoj
Supeduke -07
Tack för dagens tur (även fast jag fick köra en del alena:D )! Riktigt bra väder fick vi åsså! Ja vi lär väl synas framöver...:tummenupp

jandreas

Ant's in the pant's
Gick med
26 Jan 2005
Hoj
Hojlös
Jo de var kul idag:)

Synd bara att mitt bakre motorfäste slapp på väg till Piteå så jag och markus fick återvända till älvsbyn för fix. Som tur var så var det en gubbe i verkstan på shell så vi fick låna alla verktyg vi behövde för att fixa dit bulten och en ny mutter igen:tummenupp

JHE

Ny medlem
Gick med
3 Apr 2008
Hoj
Yamaha
från luleå till boden fick räcka i kortegen..efter det blev det fri körning till ä.byn osv. Fick hjärnsläpp ligga i 60 och tugga brevid en massa stånkare..synd att man tappa bort i princip alla..men en rövare fick man med sig iaf =) Mer körningar..hojta till!

Gick med
4 May 2007
Hoj
R1-05 nu såld :(
Ja det var ju lite sjukt att hojjarna faller i bitar, först mina svingpuckar till skogs och 2 min senare jandreas motorfäste... menmen, köra så på det underlaget kan ju inte vara bra för hojjen:D

Last edited:

Magnus_GSXR

Nu med moped
Gick med
29 Jul 2007
Hoj
Crescent Standard Special 1279-1 Med ställbart munstycke
Nåja, nu har ni väl förhoppningsvis klarat av säsongens rackel. Själv upptäckte jag att det var mindre än 1 bar i båda däcken, inte undra på att den var tungstyrd och gungade som en gammal eka i kurvorna...:crash

Gick med
4 May 2007
Hoj
Nu har jag just kommit in efter en kul sväng! Har kört både lördag och idag (Först nu har ringrostigheten släppt).

Hoppas det blir bra väder nästa helg, så vi kan dra ut ett gäng.

jandreas

Ant's in the pant's
Gick med
26 Jan 2005
Hoj
Hojlös
Nu har jag just kommit in efter en kul sväng! Har kört både lördag och idag (Först nu har ringrostigheten släppt).

Vars har du då varit och kört? Vi var oxå fyra stycken igår till pite en sväng med hojjarna, kollade på bilutställningen och tryckte en burgare:tummenupp

Gick med
4 May 2007
Hoj
Vars har du då varit och kört? Vi var oxå fyra stycken igår till pite en sväng med hojjarna, kollade på bilutställningen och tryckte en burgare:tummenupp

Jag har hållt mig någurlunda nära stan, har kört b.la smedsbyvägen och den där vid sundom som vi körde förra året. Smedsbyvägen var:tummenupp den andra är ännu risigare än förra året... grus, gropar och rejäla gupp.

Har vart o kört med han som köpte 929:an av mig, vart rätt kul iaf:yoparty

Last edited:

Craven

Ett nej är också service
Gick med
22 Sep 2005
Hoj
Supeduke -07

Själv tog man en nätt tripp tur och retur Umeå på lördagen. Kollade MMA-galan där och åkte hem på natten. Tänkte såklart inte på att klart och varmt väder under dagen innebär KALLT på natten (pendlade mellan +1 och +6).:rofl När jag kom till Luleå vid 01.00 tiden så var det som i Dum o Dummare = var fan fastfrusen i hojen och kunde inte komma ur körställningen förrän efter 20 min i duschen.:tummenupp Men vad gör man inte för att få köra hoj.:D

Gick med
4 May 2007
Hoj
Själv tog man en nätt tripp tur och retur Umeå på lördagen. Kollade MMA-galan där och åkte hem på natten. Tänkte såklart inte på att klart och varmt väder under dagen innebär KALLT på natten (pendlade mellan +1 och +6).:rofl När jag kom till Luleå vid 01.00 tiden så var det som i Dum o Dummare = var fan fastfrusen i hojen och kunde inte komma ur körställningen förrän efter 20 min i duschen.:tummenupp Men vad gör man inte för att få köra hoj.:D

Haha:tummenupp

Jonson_M

Ny medlem
Gick med
17 Jan 2009
Hoj
Honda CBR 900RR, Ktm 450exc
myskörningen på maj rundan var trevlig. tappade dock bort alla ganska fort. Ville inte ligga på allt för hårt då de var första gången som damen åkte med, kul att träffa nytt folk.

941 hojar var de som körde om jag minns rätt.

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning